Taferl abgeholt ...

… das is ja ein geiles Teil !!!

Zweitakter is Hammer … habe damals vor zwei Jahren eine KTM HOBBY (Moped) gekauft. Die stand 7 Jahre in einem alten Schuppen. Zweimal runtertreten und die Gurke ist gelaufen. So was kann man sich schwer vorstellen :wink:

Die Leber is ka Spüzeig!

… Inkontinenz is a Problem ob an gewissn Oita … :eyes:

Duckundrenn … :grin: :smiling_face: :grin:

na praphe buam wia ma san haumma eam scho ghoifn :smiling_face:. und DAUN ausglocht :grin:

greeeeeeeez, ich

… von Profis nehm ich immer gerne an :wink: :grin:

Wor oba eher ned gaunz ernst gmant der Fredl … vastehst :wink:

Ciao wo immer du jetzt wohnst :eyes:

… „des“ wor a gestern … warum i des was ? Nau jo … bis 2 pro Monat soi ma scho no zöhn kenna, nüsch ?

Wast wos … sei daham deppat heast :wink: :grin:

… Die Familie MAD wor eh a zugegen goi ? Hob grod mit eam hallophoniert :wink:
Wenn i meine Termine erledigt hob möd i mi auf a Runderl mit eich Rotzbuama :wink: oiso host no 2 Wochn Goignfrist :grin:

dann richt es deinem Freund aus.

Ich verurteile ja niemanden.

Proteinreiche Nahrung

heast wos mochst denn morgen?

a klane runde warad föllig, damit meine rafn endlich zum tauschn san :smiling_face:

greeeeeeeez, ich

… schene am Internetz!
Wos glaubstn wo I bin, waun do deppat einischreib? Mitn Fohrradl am Nordkap? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
:smiling_face: :grin: :grin:

ned so weit :wink:-oba eha vielleicht mitm Moppal in Zwettl , Horn oda hoit in Irgend am oundan Dörfal in Deina näh :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

vielleicht schaffen wir es heuer einmal ein runderl gemeinsam zu drehen

übrigens meine 35 jahre alte cb360g ist auf den zweiten tritt angesprungen. e-starter wär zwar auch gegangen aber dafür hätt ich die batterie erst laden müssen :grin: hab nämlich während dem service der alten lady vergessen das licht auszuschalten :rage:

… sowos do ned direkt untam Pili. Der schreckt si do bei so an Mördahubraum … :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

in dem Foi Nitta , weyls a Honda is :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Lg Pg

Wie sieht es denn aus, wenn ich erzähle, dass ich am Wochenende bei einem Subaru-Robin EH25 ein Anwerfseil (Seilzugstarter) zerissen habe? :eyes:
251ccm? Ist das schon zuviel für dich? :eyes:

Deitlich zuviel :smiling_face: , weyls ebn koa Honda is :grin: :grin:

(stengn ma Heite a Bissal auf da Leitung :dizzy_face:, oda is De Bergluft zdünn gworn Ha? :grin: :grin:)

Lg Pg

Pfuhhh, i bin sicha net a Allwetterfahrer, aber i bin am 15 März schon in Kärntn bei da erstn Ausfohrt in da Sunn gsessen…
Allerdings hab i is Taferl vergaungenen Winter gor net oh’montiert, weil Sicher is Sicher…

für des gibts owa a an dauerkatheder für de lederhosen und den ablauf verlegst neman kuwe-ghäus-entlüftungsschlauch und guat is.
solangst kan schmierigen ausfluss hast, kanns ruhig owitröpfeln… :grin: :grin:

und da völtlinaüberschuss is bei uns eh biologisch abbaubar. :wink:

Stell da mal vur wia des bei Eam ausschaugn mog :eyes:…oda doch Bessa nit :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

i hob jo net gwusst, dass des antik-sackerl wirkli so ausschaut wia sei avatar… :cold_face: :grin: