Taferl abgeholt ...

Drum leg I des Schläuchal direkt zur Kettn obi, und daspoar ma an McCoi. (Nua auf da Hintan Fölgn hob I imma so an greanan Baz pickn. Des vasteh I ned :hushed:)

:smiling_face: :grin: :grin:

i Eigantlich a need :eyes: , oba wennsdas Du scho selba sogst wirds lei Stimman :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

geh Denk da Nix :grin: da 107 Moa hod ma gsogt doss sowas Voi Normal is :smiling_face: , des woar bei Eam a so Nur in ana Ondan Foarb, in de 70 ga Joahr :grin:

AD(1266 :eyes: :grin: :grin: :grin:)

Lg Pg

… schnallen Kleiner. Erst die Arbeit DANN das Vergnügen. Wir machen morgen unsere Garage sauber inkl. Werkbank Montage UND die „F“ vom Neffn ghert serviciert. Dann noch da Hammy an Ölwexl und neich Ankerei einbaun UND DANN … DANN kömma fahren wennst dann noch a Moped host :wink: :grin:

Ausserdem geht ma aum erschtn MAI normal ned amoi ausn Haus scho gor ned Mopedfohrn. Loss ma den MAD griassn aum Bergal. Der kummt murgn a vabei (mitn Auto) :wink:

Greez ER

… bist bei da Billa ??? :wink:

… dass i lebend wieder ham kumm :wink: Man berichtet sich du seist gerne flötter unterwegs … :wink:

… uns eh heier … wird a Gschturl … Do werma den Jürgn und den (!) SabbabyInnen a glei frogn obs ned a bissl Zeit haum 4 uns :wink:

… dann wünsch ich Dir eine super Saison 2012. Haben uns ja schon lang nicht mehr gesehen… Ich setz inzwischen nachwuchsbedingt die zweite Saison aus, aber nächstes Jahr sollte ich wieder auf der Straße anzutreffen sein! LG, Dani

… ja das war … beim Fischer oder ? :eyes:

Na da wünsch ich dir (euch) viel Spass mit dem Nachwuchs. Wir können ja gerne auch mal einfach nur so an Kaffee zu uns nehmen :wink: Vielleicht mal auf an Stamminger in der Nähe ?

GLG da Gerry :wink:

grübel ja, dürft beim Fischer gewesen sein… Kaffee immer gerne! Wennst mal in der Gegend um Thenneberg bist, kannst gerne mal vorbeischauen, bis Ende September bin ich noch in Karenz. Ansonsten bin ich seit letztem Monat wieder jeden ersten Mittwoch im Monat beim „Frauen am Motorrad“-Stammtisch. Wir werden schon mal wieder zammkommen! LG, Dani

:grin: i glaub bei dem stammtisch wird de frau gerry sicher net auffallen… :grin:

kopferl harzn net vergessen und a bisserl kreide lutschen, dann passt des scho… :grin: :grin: :grin:

… bist da beste Gerry wo gibt!!! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

… dass i mi da so einmisch, aber jetzt bin ich nach Zeiten wieder mal da und muss gleich bissi was schreiben :wink:
Wie wäre es, wenn wir alle gemeinsam dann, wenn wir ein Runderl drehen, mal bei Dir/euch auf ein Kaffeetschal vorbei kommen???

Busssssiissssssss

… beste Maria Fekter wo gibt :wink:

Und du bist mei braves Mäderl und drum muss ich lieb zu dir sein sunsta brennst me wieder her noch Strich und Fodn. Kunststickl bei an oidn Mau ohne ABS :grin:

Die Garasch is fertitsch … jetzt kemma „Zangln“ wos des Zeig hoid :wink: Gfrei mi scho drauf !

Bussal :smiling_face:

… der beste Gerry was gibt, weil wer od was ist Maria Fekter? :wink:

Echt, bin i doch brav :wink: Haha, herbrennen, voriges Jahr fast nixi gfahrn, i weiß ja ned mal mehr wie des geht! :cold_face:

JUHUUUUUUUU, zangln!!! U i mi erst u dann aufs erste Rundal, jucheeeeeeeee!!!

Bussal & schönen Abend

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Jetzt waassd, warum I lieber in die Berg’ Kraxln woa … :wink: … aber manchmal kommtma um ein kurzes Aunstraffn aun de Pisten der WE-Normalrennfahrer ned herum bei der An/Abreise, woan eh alles Schwitzer unterwegs … des Beste woarn de 3 eineiigen roten Goldflügerl-Drillinge in der Gegend um Birkfeld (sog Grazer, kennst Du de Deppen vllt ;-?) - die wollten die kleine Enduro ned vorbeilossn und san betont mittig (auf der Geraden) bzw schon d’rüber (in der Kurvm) gfahrn, wos eana nichtsdestotrotz njet amal irgendwann irgendwas gnutzt hat: den ‚Leader‘ hats dafür fast glegt, als I eam in einer laaangen links als letzten der 3 Helden rechts (auf MEINEM Fahrstreifen, der leer war und geschwindigkeitsmäßig im StVO-Bereich ;)) überholt hab, wie die andern zwaa vorher aa … :wink:

Da lob’ ich mir die g’miatlichen Puch-Ausfahrer mit ihren SGS und TFs und an roten Puch 500 als Rückendeckung, mei woa des scheen … :wink:

Waren Euer Lordheit am Samstag ev auch dabei, irgendwo im Raum zwischen Wr. Neustadt und Mariazell bzw Tragöß ;-? Dann war es schön, Ihnen ‚begegnet‘ zu sein … :wink:

dritt motorrad, die anderen kubaturen nehmen den pilli sein eisen grad mal zum anstarten :grin:

ist eigentlich bei deiner gesundheit wurscht, du musst so fahren wie es für dich gut geht. und wenn der unterschied doch zu groß ist dann müssen wir uns halt was einfallen lassen