Telegrammstil ... lustig :-)

… Heute nach einem 12 Stunden Arbeitstag am nachhause Weg …

Hinter mir a Huperl … Motorrad … ich fahr ganz rechts und er überholt mich im Ortsgebiet a bissi flott … am Tank sitzend bekleident mit Leibal - kurze Hosn und Sandalen … dann vor der Badner Bahn Kreuzung überholt er noch den Rest der Autos wieder überd Sperrlinie … biegt links am wo man nicht darf weil ja gerade die Bahn daherrollt … er fährt trotzdem drüber runter zur ehemaligen Taiga Bar … dreht wieder um … noch mal drüber gerade rechtzeitig vor der Bim … dann die Krönung und über die rote Ampel von der Badner Bahn an der an die 20 Autos warten auch noch drüber … alles recht nett am Tank sitzend und immer flott hupend … ich tipp ja das der Vogl fett wor aber wahrscheinich is der afoch a Voitrottl … und wie nett endlich mal freut man sich die Bullen zu sehen die dieses Riesenorschloch GSD aufghoid haum weils olles mitvafoigt haum. Ich wollt schon stehen bleim bei dem Hinichn aber das wäre sicher kontraproduktiv gewesen.

Fois du Sautrottl do mitlest … wor a super Show !!!

… sitzt ana am Tank? :eyes:

Glaubst wor der ausn Zirkus? :cold_face:

…des hätt i jetzt ned glaubt, daß i des no erlegbn dearf… a Kiwara is ned nur do waun a es sein soi, na er greift sogoar ein!!!

Leiwaund, i hoff der Doim wird aus’m Verkehr zogn und bleibts a !

Gertschi Onki, riar di muargn bevuar du zum Bogoin foahrst…

…des passt schau… i schlof mi eh gern aus…chch

scheiß di ned an wegen a bisserl rot und kurzem Hoserl i hab ma jetztn a Schleifpackl auf mei Badehosen pickt bei de Temperaturen geht’s ned anders. Da Ham ma am WE a masl ghabt mit da Hitz des war no im Rahmen des erträglichen.

greez

Problem… i hob nämlich bis Sunndoch Fruah „Urlaub“… Olles is in Antwerpen!!!

Daher werd i a bis umma Fünfe SCHLOFN kennan hobn… weu kana neben mir SCHNOARCHT wia a Sägewerk! ;o)))

UND jo, es woar is woarm… owa da Ventilata…neman PC, noch an hoartn Tog auf Balkonien usw. i hob owa aun die denkt… und waunn i no g’wust hätt WO GENAU du bist… i hätt da a kühles Getränk vorbei brtocht i schawöör! ;o)))

de Pappen zua des geht bei dir nie, des is a Bledsinn a Wuchtl.

greez

dass’d heit nö ned im Bett sei muaßt, dreifachfolge von GZSZ oder so ah Sandlerrenovierung?

greez

…sog Oooooooohhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, konzentrier dich schön, denk an was schönes, beruhige dich und du wirst den wahren Sinn seiner Worte erkennen!!

Suche zuerst DEINE Fehler… überlege wie du siw bekämpfen kannst… do host so vüüüh z’tuan das’d ned zum Mowedfoahrn kummst und schon san olle glicklich… „oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm“

is da Eiergänger

an auf Pschüchologn mocht beim Fredl von da Unfoiberichterstottung

i geh daun a glei

i sitz a imma am tank bei meina kistn… de hot hoit den tank untam sitz! :grin: :grin: :grin:

… brauch ma ned redn. :eyes:

Daß a Haus den Hazöltank im Kölla hod, is normal. :wink:

… Uiiiii … hupfan do eba a Rotzn ummadum in dem sein Kölla ??? :hushed: :hushed: :hushed:

Da Graza nimmt iban Winta de hoibe Menascharie vun Schönbrunn in seina Guidwing auf … :wink:

de orman viechaln… bei mir im mowed hom’s es wenigstns kuschlig worm!!! is a wos wert!!! :grin: :grin: :grin:

und i ned dabei - so a schmorn. a sensation verpasst :wink:

nau wennst söbstgespräche führn tätst, tatat i ma surgn mochn

… maunchmoi kaunnst de wirklich nur wundern iwa die Bledheit vo manche Offn. Hockt aum Tank und losst die Haxn obehänga … in dera Montur no dazua und ka Hoit vur ana rodn Aumpe … unpockbor.