Typischa Tschobbafohra

http://tirol.orf.at/stories/533472/

A jeda Aundare hätt de Wespn mit da Nosnspitzn daschlogn … :smiling_face: :grin:

Jeder andere wäre auch nicht über den Brenner gefahren. :eyes: :wink:

Najo wia sogst Du imma: Gummihois hoit!
(Und waun daun no zwa vun de Doim zaumkumman … :grin:)

tja, am sonntag auch nen tschobbaheizer getroffen, welcher meinte er hätte ein aua ^^ … weil eine wespe hätt ihn in den daumen gestochen, weil man will ja gut ausschaun und so superduper lederhandschuchal anziehen welche netmal ordentlich geschlossen sind … man könnt jetzt sagen selber schuld, jedoch ist es so, dass die gesellschaft auch für ihn mitpeckt grml

… leicht in Finga gstochn wia a in „volla Fohrt“ a Bleaml pflückn woit? :smiling_face: :grin: :grin:

ich weiß net, kam net dazu zu fragen, nachdem er relativ schnell dahinwar, nachdem er bemerkt hat was von superdupercoolen handschuhen gehalten wird ggg
aber i glaub des war der rechte daumen, siagst das könnt dann möglich sein mim blumenpflücken, linke hand an der kupplung, bergab und scho geht des kreiwi furchtabar schnell, sodass ma a wesp statt am blumal dawischt :grin:

Do bin i mit meina Spidi Bruadaschoftskuttn und vastärktn BIKERhandsch plus Alpnsterndalan Rockaschlapfn, kuglsicharem doppeltn Holbscholn-Shoei-Hölm und Gangsta Hoiiistuach imma bestens gschützt! :))))

… moch hoit afoch die terassen-tia zua!!! :grin: :grin: :grin:

Fohrst du a Goldwing? ^^?

:grin: :grin: :grin: - treffer - versenkt…

do sicht ma wieder, wie sich mutter natur gegen eindringlinge wehrt… :grin: :grin:

…und wie effizient… :grin:

…a aundares moped mit ana terasse, obenligenda mikrowönn und whirlpool im kölla??? :grin: :grin: :grin:

Hahaha!! :))))
Honda Goldwing lässt es auf dem Kringel krachen! - Zwei Zimmer, Küche Bad und das Knie am Boden

… host ned im Vurhaus hängan? :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

…bin in slowenien unterwegs gwesen letzte woche und hatte meinen anzug ein stück offen, weils so heiß war - auch wespe rein und 6 stiche verpasst, aber ich find bei sowas sollt man sich schon bissl zammreißen können - bei der nächsten gelegenheit rechts ran gefahren und das vieh rausgholt - locker bleibn! :sunglasses:

…a cooles teil! hob i bei uns in vuradlberg no nia gsegn!!! kaunnst ma zwa schickn? ans für’s wohnzimma hintam lenka und ans fürs vurzimma… vielleicht hüft’s a gegn de zeign jehovas…

brauchst es nur beim Kabl nehman, drei x iwa Kopf schwingan und scho wird ana vo der Truppn direkt zu sein Chef gebeamt. :cold_face: :grin: :grin: :grin:

Alternativ und wesentlich spaßiger: http://www.youtube.com/watch?v=cvNYllEEZr4

nur bei de vespas wird’s a wengerl umständlich, de tauchn doch imma nur im rudl auf… wuascht, i wer’s scho schoffn! danke! :sunglasses:

Des is dulli …

Der Menschenschlag …