Veranstaltungen?

na Gut :wink:…auch wenns ein Motorrad Forum ist , soviel Ehre sollte trotzdem sein-
Alles Gute zum 70. Geburtstag des Kult Rollers

Vespa !!!

http://www.2taktforumat.com/t526f44-Vespa.html#msg1441

Stich rein Wespe auf die Nächsten 70 Jahre :grin:. Und weil Ihnen Tradition und Herkunft anscheinend wichtig erscheint gibt es nach wie vor auch NEUE Vespas mit 2 Takt Motor Genauso gehört sich das auch :smiling_face:

Wie so oft :grin:…da wo der Eine ist der Andere nicht weit auch Lambretta feiert 70 jährigen Geburtstag . Das für mich erfreuliche daran ist-es soll eine Sonderserie mit maßgeblicher Beteiligung einer in Österreich ansässigen Firma entstehen .

http://www.2taktforumat.com/t535f44-Jahre-Lambretta.html#msg1484

… laut schreibm :wink:

Wenn i denk wie bei uns ( Zündapp Generation ) ein Rolla geradezu „verboten“ war und die Poppers nichts zu lachen hatten im „Tiffany“ im erschtn Hieb … heute denkt ma anders weil a bissi älter :wink:
Is wirklich ein Kultgerät sondergleichen und ich erinner mich an Rimini in den 80ern … da war alles auf Rollern unterwegs wurscht wie alt, Manderl und Weiberl … :wink:

Also auf die nächsten 70 Jahre !!!

Gute und Lustige Erinnerungen :smiling_face: des is a scho wida üba 30 Jaohr her wo a paar Habara und i nach Spagguzien gfoarn sind (wie so oft) diesmal mit Achtal Vespn …und weil ma bsondasd schlau woarn hobn ma dann es 200 ccm Pickal aufn Föhn gepickt um auch a bissal die Auto Strada benutzen zu können .
an irgendana Rast Statione hobns uns dann Kontrolliert , und eh gwusst dos es 125 ccm woarn :grin:…also bissal bleed palare hin und her und nix ists gwesen mit bagare …außer bei einem der hod wirkli gscheid brennt glei 300.000 Lire -Warum?? jo der Trottl hod zuasätzlich koa Maut Koartn zogn ghabt und ist umman schranken ummadumm gfoahrn :grin:
-tjo da woarns dann scho a weng unrund :grin:
so a pech oba auch woar halt a Kiwara von da Gaurdia Financia dabei :grin: :sunglasses:

… jo des wornZeiten und ehrlich Pilli … spontan wor ma immer on the road … wir haum uns immer troffn im Hyrtlpark zu Mödling und daunn des gaunze Weekend zaum auf die Mopettn vabrocht … wor ka schlechte Zeit des sog i da :wink:
Oder aum Freitog noch da Hockn mim144 Volvo mit Overdrive :smiling_face:, spontan … mein Freind und ich söbe Bude ghackelt … wos moch ma ? Fad is … Fohrma noch Venedig … jawoll, und a Stund späda wor ma auf da A2 … ohne Vignettn :grin:
Daunn in Mestre im Auto gschloffn … laufender Motor, koid wors, … in da Frih Tank fost leer und fost ka Kohle mehr :grin: :grin:
Trotzdem irgendwia ham kumma … nau jo wenigsten san die Erinnerungen noch lebendig !!!

LG

da gib i Dir voikomman Recht Onki :smiling_face: …da woarn schotn dabei das da Sau graust :grin:…aber keine Einzige Tour werd i je vergessen , außa die Alzinöse schlogt doch noch vorzeitig zua :grin: