Hallo
Wollte kürzlich einem Freund die Vids von Yondaime zeigen u fand sie natürlich nicht .
Wie wärs für die Videos einen eigenen Fred zu erstellen?
Gruss Sigi
Hallo
Wollte kürzlich einem Freund die Vids von Yondaime zeigen u fand sie natürlich nicht .
Wie wärs für die Videos einen eigenen Fred zu erstellen?
Gruss Sigi
ich hoffe zu lehrzwecken wie man es nicht macht
Wennst die von der Soboth gemeint hast, die hat er (verständlicherweise) nicht mehr online.
Nein eh die von Ring.
Und sonst meinte ich einen Fred wo alle ihre Vids einstellen können, u man sie gleich findet.
Gruss Sigi der Rechner-Nubbler
Nehmen wir halt genau DEN DA !?!
Der Titel is ja perfekt und jetzt braucht jeder nur seinen Beitrag editieren und a schönes Video posten.
Ned alles coole muss an Motor haben
So dachte ich.
Gruss Sigi
Hi!
Man könnte z.B. auch ungewöhnliche Linienwahl zeigen.
[link]2012 Sardinien - Typisch BMW-Fahrer ... - YouTube
lg
98PS
Profi?-ha!?
Jaja in da tat Die Linienwahl
…owa Hauptsoch es ABS is eibaut in da Reibn
…und was lerne ich daraus ?
…Nass mochn duans se Sich beide
Lg 2tG
i weiss net, was ihr habts - der herr is eindeutig von der sardinerischen asfinag und testet den strassenbelag und des seeeehr gründlich.
is sowos wia a safety-car. drum war er auch etwas angepisst, weil der herr hinter ihm net den sicherheitsschatten hinter seinereiner genutzt hat.
jaja - es gibt hoit scho undankbare leut.
herr pilli - i bin ma net sicher, ob der spitz mit der anzogenen bremsen net vielleicht do eher de würmer hat…
Jo kanntast recht hobn …Denkst dos es Wauwau unds Gewürm dann Telepathische Eigenschaftn aufweisen, Die dahin gehend eine kleine Abmachung zur folge hatten? , so ganz nochm Thema
:
Ihr Juckts ma nimma im Oarsch , und i vaschon Eich dafir vor de Fisch
Wer vertseht scho Die Tierwelt bessa ois a Mensch ?
wenn der öfter so foart wird er den belag noch viel besser kennenlernen als ihm lieb is …
Des is racingline! Ohne Gegenverkehr schon sehr gut, was ihr immer habts …
BMW halt
ORIGINAL: ramirez66
i weiss net, was ihr habts - der herr is eindeutig von der sardinerischen asfinag und testet den strassenbelag und des seeeehr gründlich.
is sowos wia a safety-car. drum war er auch etwas angepisst, weil der herr hinter ihm net den sicherheitsschatten hinter seinereiner genutzt hat.
jaja - es gibt hoit scho undankbare leut.
in da Tat -Undankbare und sogar Sehr Egoistische Leut gibts -Ned Nur auf Sardegna …sondan auch auf ana Bissal weita Nördlichn Insl Die erscheinen mir aber ned Wirklich angepisst
, Trotz Gutem Regen
…Und Die Linienwahl ? Grande Katastropha
Trotzdem Zwischen Irrsinn Wahnsinn und aber doch Großem können
-Jegliche Private Dinge sollte man da scho vorher Irgendwie geregelt haben
wie auch immer -SOWAS TRAUAT ICH MIR NED
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LU-ynRoqDEs
…
bist a mädchen? so fahr i jeden tag in de hockn…
bist a mädchen? so fahr i jeden tag in de hockn…
![]()
![]()
Herr Raminnga
Apoppos —wos is Du Pfeiffn
…wann drah ma wida amal a Rundal ? …wia lang isn des Letzte scho her ?
…oda host es Tafal eh scho zruck gebn ?
Lg 2tG
se heans herr pillinger…koit is net, wia da landmann sogt…owa i bin aus da stodt…
naa - eingwintert hob i ned, owa ned weil i so hart bin, sondern weil i a faule sau bin…
sollt de greane honder scho seit septömba zum pickerl karren und de schworrze honder ghearat mit ana neichn vordergummipfoten verarztet…weil mit slicks derf ma glaub i net fahrn…
und ausgfohrn samma mir no nie, weil des treffal beim schwein gehhilfe war ja nur a umsteherei…
knopp vor weihnochten - und des warat jetzt - is zeitmäßig bei mir sowieso a schas. ausserdem hot da herr meinereiner al gürtelrosen am schädel und is somit grad net begeisterungsfähiger helmträger…
…owa immer no besser ois a gürtelreifen am schädel, gell?
se heans herr pillinger…koit is net, wia da landmann sogt…owa i bin aus da stodt…
naa - eingwintert hob i ned, owa ned weil i so hart bin, sondern weil i a faule sau bin…![]()
sollt de greane honder scho seit septömba zum pickerl karren und de schworrze honder ghearat mit ana neichn vordergummipfoten verarztet…weil mit slicks derf ma glaub i net fahrn…![]()
![]()
und ausgfohrn samma mir no nie, weil des treffal beim schwein gehhilfe war ja nur a umsteherei…![]()
knopp vor weihnochten - und des warat jetzt - is zeitmäßig bei mir sowieso a schas. ausserdem hot da herr meinereiner al gürtelrosen am schädel und is somit grad net begeisterungsfähiger helmträger…![]()
![]()
…owa immer no besser ois a gürtelreifen am schädel, gell?![]()
![]()
…woarn Wir zwoa vur Jahren ned auf da Sofie Alp auf an Cafe ? …und am Rückweg bei ana Tankstö -in Mauerbach oder Die Richtung -Die gibts a nimma
…und auch beim Gurkn Hein in da Florianigassn im Cafä gegnüba ? -an Gurkn H -gibts inzwischn owa Leida nimma
…oiso .i denk fei scho -oda bin i Tatasächlich inzwischn scho Total vablödet
-wos Nairli a ned unmeeglich warad
weyl …i gschpirs jo eh ned
Trotzdem -a Guate Bessarung für des Girtl Syndrom