Virago 250ccm

mir san zu unsara ersten toyrun 2007 a mit 250’le kumman… wor a braaaada weg! :sunglasses: :grin:
 
oba „VL“ am kennzeichn sigst bei da toyrun öfta ois „B“ wie „Burgnlaund“… :grin: :grin: :grin:

erst vuriges jahr im april mitn motorradlfahrn angfangan bin ca 7000 km gfahrn nur in kärntn umadum italien,+ slo.
Hab den rosa A schon 35 jahr gfrei mi schon auf heia wann werts so richtig warm,also da winta is a valurane zeit. :grin: :grin: :grin:


Srecno

wir sind 2011 irgendwo in slowenien/italien über einen paß mit 50 kehren… kopfsteinpflaster und saueng… war mit der wing ein wahres vergnügen! da lernt man wendige reisedampfer mit gutem drehmoment von unten raus schätzen!!! :grin: :grin: :grin:
 
wenn ich nur wüßt, wo wir da waren… :dizzy_face:

 
 
i hob ma docht, Du bist a junga Bärsch, daweul bist eh in unsara Oitasklass. :eyes:

 
 
 
hülfts nix - schodts nix. :smiling_face:
 
[image]http://www.blechdosen.ch/blechdosen/Apothekerdosen/Knoblauchtabletten.JPG[/image]
 
(San owa, glaub i, scho ogrennt :dizzy_face:) :grin: :grin: :grin:

schrotti, des is eh wuascht, ob de ohglafn san… i bin eh vaheirat!!! :grin: :grin: :grin:

Jungs das ist Kranskagora in slowenien durch und aufe zum vrsic de san 27 kehren mit kopsteinpflaster
a urgeile strecken, aba alteisn eh klar :wink: :grin: :smiling_face:

auch eintragen können altmaiko aba es soll halt a bisale jugendlich klingan netwahr. :wink:

Lei-Lei

wobei i, soweit i des deitn hob kennan, irgendwos mit „Kehre 50“ glesn hob… oba geil wor’s!!! nur mei freind mit seina klanan 650’er suzi hot a bissl gfluacht… zwenig daumpf und so a saudumma hund mit sein reisebus am oasch… :grin: :grin: :grin:

auf da andan seitn obe des is noch schmaler und wenn da an omnibus vor dir hast vareckst :wink:

bus wor do kana untawegs… vielleicht wor’s jo deswegn so a gaude! :grin: :grin: :grin:

wennst vom tal ausi kumst fahrst dem socca bach entlang wast eh wos die urforellen eingsetzt habn
gsegn hob i no kane :wink: :sob: :sob:

kleine sonntagsrunde soca vrsic - Südeuropa - 1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet

grußK.

a weststeirer.

auch wenn du ein westseirar bist solltast die vergewissern das aufn vrsic aufe nur 27 gepflasterte kehren sind,
brauchst nur in google earth einegehn und die strecke abfahren dann siegst des kp :wink:

 
von kranjska gora rauf bis zur passhöhe sinds genau 24 kehren mit stöckelpflaster
und auf der hinterseite bis zur abzweigung zadnjica sinds 26 ohne stöckelpflaster,
google earth brauch i net zum fahren des mach i mit mein motorradl. de bilder hab
i im sommer 2011 dort selber gemacht und im oktober war i nochmal dort, da waren
die kehren noch gleich.

grußK.

nationalpark triglav sind auf der vorderen seite 27 kopfsteinpflaster und auf der anderen seite
hinunter26 kehren oder kurven ohne kopfsteinpflaster,wahrscheinlich kannst tuast da schwer beim zählen. :grin:


Srecno

prinzip is ja wurscht, wo i do wor, i find eh nimma hin! außadem worn schüdln bei de kehrn, drum was i, daß a poar worn… und wenn i wieda hin wü, daunn möd i mi und daunn kemma olle zaumt wos ausmochn! nur heia kumm i net noch kärntn, geht si net aus, dafia is de saison z’kurz… oda’s göd z’knopp… :wink: :grin:

jo nix i fahr heia eh in die scheiz, und mach dann in lauterach halt bei meina tant gfrei mi schon :grin: :grin:

des is bei mir ums eck… klingt noch „michi’s kaffee“… :grin:

treffen wir uns im cafe sag da dann bescheid ok :grin: