Voll arg: Suzuki GT 750 ...

hat de Gamma aber scho 95 ghabt und ned 107

hab imma gemisch getankt bzw hab ma mei gemisch söba zamgemischt :wink:
lg junga vawanda

Richtig aba Mit Jolly Moto 107 und i schwörs so wars Damal eitragn ,und des woar ned so mühsam wia Heite,
Leider hob i koane Unterlagen mehr.
Lg Pg

wurscht Silli,do is Vui Wossa inzwischn obagrennt, vom Inn in De Salzach und daun in De Isar Vaschteschd :grin:
wann i Die mal Sig dann drahst ofach amal a Runderl mit am 2 Takter Bj 2010,und glaub mas Des saind Wöltn,auch bei am Achterl,obwohl Viele hads Nit, De was könnan,aba Des Is ned mei Problem.
Lg da Erbschleicha :grin:

nur mit de Töpf is fast ned zum glauben wobei de Originalen a Geschwür waren. Figeroli warat de bessere Alternative gwesen, mei Meinung, oder aber selbst bauen. fg

nochwas ned weil i da Mister Wichtig sein will,ab München Ottobrunn bzw Unterhaching -Sauerlach gabs De 3 Spurige Autobahn, damals noch ohne Verkehrsleitsystem das heist OFFEN wos geht halt hoid ist se Teilweise 4 Spurig, und Beschränkt je nach verkersaufkommen. Tschuldigung i muaß des jetzn a mal sagn weil i da Aufgwachsn bin und weil genug von meine Freind Varreckt sind wegan dem Schmarrn,Ned umsonst foahr i seit Jahren nur mehr 125 er. Nix für ungut ,oba Des wollt i schon noch erwähnen.

Lg Pg

hast schon Recht,Ernstl glaub ich heist,sogt Jedenfalls Da Gerry :grin:, Natürlich habn wir auch Die Die Vergasere Düsen von dem Gschissenen V4 2 Takter gewechselt,Des heist ich sowiso nicht des woar Die Firma Wimmer und Merkel zu München.

Lg Pg

war des de beste Zeit zum moppedfahren, da hats no Geräte für Männer geben und ned nur für Waschweiber mit jedweden Elektronikscheiß weil da de Eier fehlen um wirklich am Kabel zum ziehn

braucht da selbst meine Verblödet heit ned sogn,was mi aber schonn gfreit, ist das Die Erkenntniss ja ned so schlecht seyn dürfte ,sonst wärn ma Jo nimma Da :eyes:,Für mi Heists imma noch Leben und Leben lossn,aba Sicha Koa Feigheit , Trotz Achtal.weyl  selbst da hats Heitzutage schon Große unterschiede

Lg Pg

Dos seh I zwoar ähnlich, oba trotzdem hobn de Elektronik Sochn, solong ma se jedazeit vollständig obscholtn konn, meina Meinung noch an großn Nutzn bei schlechte Stroßnvahältnisse, kolta Strossn und Regn!
Und wenn ma Oldschool wül genügt a Knopfdruck und es passt! :wink:

Oba wie gsogt de gonz oltn Rennmopeds hobn wos geiles, zumindest zum ob und zua fohrn!

Lg

ersten Teile war a 750er Kawa 2Takt versteht se, hab a KH400 als erste Moppedn ghabt, nachher no a H3 und bin irgendwann klarerweise a auf der 650er Kawa glandet aber de war dagegen fast scho a Puch Maxi, sozusagen a Witz.

Echt schön, deine beiden. Ich kann dir auch nur gratulieren zu deinen Umbauten. Ich habe 3 RG 500, eine ebenfalls umgebaut, übrigens, sind das Jim Lomas Anlagen, oder täuscht das auf dem Foto?
LG Harry ( Ein Motorrad braucht nur 2 Ventile, eins am Vorder.- und eins am Hinterrad )

Du wannst No amal wos sagst :rage: dann :eyes:

Host Dein 10,000 sendsten  Eintrog :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Ich möchte jene welche sehn die ein 150+ Krad (passts so?) ohne Elektronik derfahren.

Gruss Sigi der immer noch RD 350 (bissel bearbeitet) fährt

das beste motorenkonzept in einem moderenen fahrwerk

Das kann ich so mit den Figarolis nicht bestätigen! Ich habe 3 verschiedenene Anlagen bei meinen RG"s ausprobiert. Die bekannte Jolly Moto, die Figaroli und die weniger bekannte Edelstahlanlage vom JIM LOMAS. Die beste Spitzenleistung erreicht man mit der Jolly und das breiteste nutzbare Drehzahlband erreicht man mit der JL Anlage, die Figaroli kommt bei mir auf Platz drei.
Aber bekanntlich sind ja Geschmäcker verschieden, LG Harry

RD 350 Sorry

:grin:
so sehe ich das auch.
mfg

Sind nicht meine - hab sie aber interessant genug zum posten gefunden :wink:. Wen es interessiert - hier kommt das Bild her … genauso unpassend weil mit Superbikes haben die auch gar nix zum tun. Egal - interessant.

http://www.zrxoa.org/forums/showthread.php?t=212082