Wald4tel Runde mit BUB 500

:wink: :grin:

Steh amoi zu deiner femininen Seite heast und kumm mit an frisch polierten roten … naujo, ma kaunn ruhig sogn Motorrad :wink: :grin:

… knallroten Autobus ??? :grin: :grin:

[image]http://www.tv-nostalgie.de/sound/kliklaklawitter.jpg[/image]

… i was das i ned da Rossi bin oba wos hod sich gändert von da Gixxn zu da Banditin ??? Genau so wird bei eich sein, du kaunnst Motorradlfohrn Börny und bewegst daher jedes Teil „dementsprechend“ um die Eckn. Natirlich san 57 Esln kane 160 des is klor oba nimm amoi den Spassfaktor her wennst nochn Schweinsbradl im Woid4tel, wenn ma olle ausschaun wie da w_ds immer no komot huckn kaunnst :grin: :grin: :grin:

Auf da Gixxn tuast da scho wirklich schwer im Moment und der Moment kennt no a Zeitl dauern wenn ma weiterhin so oft beim Tsching Tschang in da UCI aufschlogn :wink: :smiling_face:

gerry, i glaub wir miassn moi a ernstes wort reden :grin: :grin: :grin:

des mocht er jo eh schon a bissl, so a sauberes Moped hob I beim Börny no nie g’sehn!
Und im Seitnkoffa (Beautycase) hot net nur a REISEföhn plotz! :cold_face: :grin:

do hot a grosser fön, 3 hoarbiaschtn, a schminkspiegel und ois aundane glump plotz wos a frau imma so mitschleppt :grin: :grin: :grin: :grin:

…so sein, owa mit da Banditin kaunnst den Daumpfa Foahrwerkstechnisch NED vergleichen!!!

Do wockelt schau ois gewoitig und schwaunkt und… wos was i wos ois wo i no ned kennt hob… waunn ma flott in de Eckn geht!
Oisa so is des ned, nur weul ma a wengl foahrn kaunn hod ma do schau engere Grenzen, obgesehn von de 58 Eseln!
OWA anes stimmt Spaß hob i derzeit schau damit… wobei… i trau mi goar ned es zu sogen… OLLES is bequem… owa bei dera… tut die Popo weh… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Woahrscheinlich der ungwohnt wache Poistasitz… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Vom Wetter her ists morgen oba olles aundare ois prickelnd.
Wenn ihr de Foart obsogts, schreibts as daun do eina…daun schau i moagn nu amoi ins forum.
Wengan treffen der i mi auf da ersten Raststation zwischen Wean und Stockerau aunschliesn? Werd so um 9.30 Uhr vor Ort sei wenns es wirklich uma 9 vom Fischa wegfoarts

…de AGIP duart werd i a parkn…

Do kennans locka duarchfoahrn und uns aufgobeln…

Daun treffen wir zwa uns auf da Agip und wortn auf den Rest da Gang

Jo könnan ma mochn… owa mir foahrn ehh nur wenn es wirklich schön ist… Momentan schaut es jo guatr aus in Wien… schaun ma wos morgen ist!

Was ich so hörte könnten wir in Regen kommen was aber nicht sein muss. Schauen wir eben und entscheiden morgen. Fix entscheidet es sich für mich morgen 8 Uhr
Bis denne

moped heut früh abgeholt und nach wien gedüst - kein wasserverlust. schaut oiso guat aus fia mei aunwesenheit. Aundaraseits … wenn i ma üwaleg, da börny mit sein rollator auf zwa radln ois bremser dabei … :grin: :grin: :grin: :grin:

…los mi hoid!

Muaß jo ned imma so sein, das ma glei sei Mobühtöllefaun valiert… „…probier’s mal mit Gemütlichkeit…“

Dschungelbuch Balu und Mogli - Probier's mal mit Gemütlichkeit - YouTube

wir lossn di e. wenigst valiast dei mobütelefon nimma. wennstas in koffa hinten einegibst, kenntast woarscheinlich a oids D-Netz a nemma

Der Wetterbericht fia morgen laut orf.at.

Also i bin um 09.30 auf der Agip zwischen Wien und Stockerau…wenn dir jemand die Sicht behindert und die Sonne verdeckt…des bin ich also leicht zu erkennen. :smiling_face:
Fast schwarzes Motorradl und Bekleidung.

Ich hoffe die Herrn W_DS und Gerry hoin uns ob und lossn uns ned wie zwa klane Hunderl ausgsetzt auf der Reste.

i nehm amoi an du mahnst de agip auf da A22 noch da obfoart Korneuburg Ost? weil sunst kunntats i dera gegend a poar agip geben …

des is eh de anzige Agip zwischen Wien und Stockerau…glaub ich jedenfalls aber ja nehmen wir diese Kornauburg Ost abgemacht.

ok, passt

des hasst wir miassn noch ca. 20 min scho a pause mochn? host de du mit de rentner vabandlt oda wos?

da Killa hod ma quasi a Freundschaftsanfrage gestellt :grin:

So samma wenigstens scho zu 4t und mit dem Bubn mindestens 5…quasi a Gang…owa ohne Bang :eyes: :eyes:

Wie gsogt i bin um 09.30 auf da Agip und da Killa hoffentlich a.