bei mir gehts leider nicht asm nächsten Wochenende. Müssen sich die Leut aus Wien und Umgebung leider einen anderen Führer ins Wald4tel suchen. Obwohl den grossen Flecken Landschaft zu finden isja ned soooo schwer
Des Wochenend vom 19. bis 22.6. schauts besser aus.
jo mei,was soll meiner einer antworten…denk…
grübel…immer noch grübeln…
denk…hmm…follt ma nix ein.
na was solls,i bin in de wurzelschual gongen,
weil ma de bamschual zuhoch war.
jo wenn ich das erahnt hätte,das i den schreibmaschinen kurs etwas ernster nehmen …,
jo donn hätt i den nit wegen de mädels gemocht
griasserl
aso mei erster computer kurs wor a ,genial,des konn i do ober nit schreiben,selber vorbei kommen und infos abholen
Hätte er nicht das Wort „UHR“ noch dazuschreiben können? Nein, da muss man sich ja dahaschpeln. Ausserdem ich nur mit wenn Du auch dabei bist. Mit den ganzen alten Männern alleine werdens glauben da is ein Zivildiener mit seiner Rentnergang aus dem Altersheim unterwegs
Wer is eigentlich dabei? Wo foahrst Du mir de Pensionisten aus, dass man vielleicht dazuastossn kau. Extra zum Fischa reiten um daun wieder zruck zu reitn is a ned meins. Soll i ois Gastgeschenk a bisserle Apfelmus mitnehmen fia de Oidn Leitl…i kenns jo nid und wü an guadn ersten Eindruck mochn
Pssssst…I glaub i wia sovü Prügl kassiern, owa a bisserl bled schreibn muas sei.
dem börny kau mas nia ned recht mochn, owa damit kau i lebm
bin gspaunt wia der sein öltanker auf dem strassl von langenlois noch fuglau auffe um de vün kurvm biagt. wohrscheinli baut er de kraxn daun um auf an gelenksbus