Was habt´s für Spielzeug außer dem Mopal

Ja sicher
Das tolle ist, dass mit dem Fortschritt in der Steuerelektronik und Digitaltechnik der technische Aspekt des Fotografierens sehr in den Hintergrund gerückt ist. Die Möglichkeit „kostenlos“ eine große Anzahl von Bildern zu machen und bei Bedarf gleich mal zu schauen obs was geworden ist „trainiert“ ungemein.
Und das Resultat sind eine Vielzahl guter Fotos, von der Familie, aus dem Urlaub, von irgendwelchen Festln, etc… Und das ist toll, weil die Leut auch viel mehr Freud an ihren Fotos haben und dann auch schon viel entspannter an die Sache rangehen und auch tolle Motive rauskommen.
Die Digis hams voll gebracht…

seh ich auch so. erhöhe auf 20,5 / 6 - zum rocco reichts dennoch nicht :cry:

Bei Auto´s schaff i des teulweise a. Woahrscheinlich, weul i beruflich laung mit Wagln z´tuan ghobt hob.

Owa zu dem Thema foit ma a Gschicht ei, de vaursocht zumindast bei mir no imma Antnhaut.

Wia mei Votta Aunfaung da 70-ga Joahr gsturbn is, hod´a a Opel A-Commodore Coupe hintalossn.

Weul´a Jaga woar, haumma a Deitsch-Kurzhoar Mädl naumens Betty v. Schloß Allensteig g´hobt. De hod´se imma gfreit, waunn´s mein Vota scho vo da Weidn kumman hod g´härt und is eam begrüßn grennt kumman.

Wia gsogt - mei Votta is gsturbn und da Opel is anahoib Joahr in da Garasch vaschwundn, bis mei Mutta den Schein gmocht hod.

I sog eich - de foahrt weg mit dem Auto und da Hund hod nedamoi gschaut, owa wias noch ca. ana Stund zruckkumman is, hod de Betty völlig durchdraht, no laung bevua des Auto zum Segn woar. De is so auszuckt, daß´ iwan Schmiedeisanen Zaun driwaghupft is und se in Bauch vo vurn bis hint aufgrissn hod (is v. Tierorzt gnaht worn, hod owa im erschtn Moment schlimm ausgschaut).

Und des noch anahoib Joahr.

Woar a gscheits und liawes Viech.

es geht um meine miniaturkanone die hat in etwa diese ausmaße :grin:

ich beschreibe das rohr meiner miniaturkanone und was denkt der herr gerry, typischer testo junkie
 
 

 
na hoffentlich ließt deine net im forum mit weil die aussage oben deutet ja nicht gerade auf monogamie hin

 
und die erde ist eine scheibe :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

dann heißts gleich wieder angeber :grin: :grin: :grin: :grin:

,Ja in der Tat,Da hast wirklich ein schönes Spielzeug :wink:,da erinnere ich mich immer an meine Alte Hackn zurück :eyes:,
meine Favoriten warn wenn schon Auto,- dann eh Die Vorkriegler

lgpg

nur 18 Cantimeter ??? Ma des tuat ma echt lad 4 di Ignaz heast  :grin: :grin: :grin:
Und daun a no so dünn … :eyes: der orme Mau …

mit großem Rollstuhl … auf allen Airports unterwegs und immer a Kamera dabei … der kennt die meisten Flieger am Geräusch … ka Schmäh  :wink:
Is ein langjähriger guter Freund vom Gerry !

Also dann is es einfach diese Zweizylinder Flieger zu erkennen ??? Ich hab immer glaubt der is ein extremer Checker … na wort nur Michl … des kost a Bier  :grin: :grin: :grin:

Na hast eh recht - so ungefähr kommt man hin aber der sagt oft Airbus 321-200 … oder is des unmöglich ?
Der wird des hören ob es ein Pratt & Whitney PW 6000 oder ein IAE V2500 ist !!! Ich könnt des net  :wink:

Also Glück ab gut Land ! :wink:

Hab das mal von einer weiblichen Fachkraft prüfen lassen … na i sog jetzt nix …  :grin: :grin: :grin:

Aber mit deinen Maßen liegst scho gauz guad im Rennan … :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ich hab noch eine Yashica 230 AF in Topzustand. Ich erinner mich gut an die 10 bis 12 Stück 36 Filme die ich in einem Griechenland Urlaub aufbrauchte und wie man sich jedes Motiv gut überlegte :wink:

Dann der nächste Wahnsinn … Niedermeier und ausarbeiten lassen … 10x15 Hochglanz und wieder worst a poor Hunderter los. Und jetzt wie du sagst - wild drauf los und bei Bedarf einfach löschen was das Zeug hält.

Ja das war wirklich a gute Erfindung !!!

Nach nunmehr 24 Jahren kennt sie mich besser wie ich mich :grin:
 
Mei Spotzl nimmt des obsolut net ernst und jeder der mi wirklich kennt was wie i bin … :grin: :grin: :grin: Brav eben !

Ich hab schon viele Ausdrücke für meinen Lümmel ghört aber noch nie Miniaturkanone !!! :grin: :grin: :grin: