Was ist für euch das bequemste Supersport-Moperl?

Grias euch a weiteres Mal! (^^)/

Ich würd gern a Diskussion darüba starten (ja KEIN Brainstorming lol) welche Supersportler eurer Meinung nach die bequemste Sitzposition haben!

Ich hab scho in einigen Gesprächn bemerkt, dass die Meinungen in dem Bereich stark ausanander gehn!
Das mag vorallem an verschiedenen Körpergrössen liegen, aber sicher auch an den Proportionen der Hände und Beine!

Also ich war scho auf vielen „Mainstream Supersportler Moperln“ fahrn, und bis jetzt warn überraschender Weise de S1000RR und de neue ZX10R de bequemsten für mi!
I bin 184 und war auf beidn selbst bei niedrigem Tempo innerorts sehr angenehm unterwegs!
Wenn I mi entscheidn müsst wär der Gwinner die BMW, die sich nebenbei bemerkt auch extrem leicht fahrn losst!

De Honda hot jo sonst den Ruf, dass sie komfortabler is…
Aber dem is meiner Meinung nacht net so!
Bei der hab I mi scho ordentlich buckn müssn, ohne dass es mi viel stören würd, und langsames fahrn war eher auf der unangenehmen Seitn!

Wie sehts ihr die Gschicht?

lg :slight_smile:

Goldflügal wo dick & fett „Superspocht“ draufsteht, owa wer wüll des scho? :cold_face: :wink:

Oiso I net!
Mit der Goldwing kannst mi jagn…wennst ma damit nachkommst! (>_<)

Ich möcht die sportliche Haltung net missen!
Für mi is a Supermoto oder Naked Bike zwar bequemer, aber da hab i des Gfühl, dass was fehlt!
Lenkerstummel liegen ma afoch mehr als a normaler Lenker! ^^

Aber wenn i de Wahl hob nimm i ma den bequemeren Supersportler!
Abs und Elektronik muss net sein, es geht a ohne, aber i hob a gegen des nix!

Bin am hin und her übalegn ma de BMse zu kafn, obwohl i sonst imma auf Honda und Aprilia spitz wor, wal se anfoch sowas von bequem und geil zum fohrn is!

LG :slight_smile:

eh gschriebn „wer wüll des scho“.

Bequem is´ owa ollemoi & nebn ABS host a so Komfort-Features wia Haifai-Aunlog, Microwölln und a klane Eudora a no dabei.

Supaspurt - nojo, waunnst amoi so oid wirst, wia i ausschau, daunn sitzt liawa aufrecht. Owa jedem des seine.

Vül Spaß mit da Bairischn. :wink: :grin:

Würd gern a Umfrage draus machen, geht des in dem Forum?

nur därfst do kan DAU wia mi frogn.

Muasst wortn bis se de Expertn möldn. :wink:

original wos ernsthoftes frogn ???

muahahahahahahahahahaha…hihihihihihihihihihihi… des glaub i ned … höfts ma bitte :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: … Wahnsinn … :wink: :grin: :grin: :wink: :grin: :grin: :wink: :grin:

Und nun zu deiner Frage: SUZUKI GSXR 750 S.R.A.D. !!!
Die einzige mit Kofferraum !

,gehn tut Alles :smiling_face:,und manchmal rollts sogar,Nur ob Des HIER  möglich ist :eyes:, :grin: :grin: :grin:

kaaf Da an Hayabusn,oda a ZZR 1400 -Du oida Raser :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Das ist etwas für Klapphelmenträger&BMW treiber.K1600 GTL,oder so…aber das ist nicht der sinn der sache…wenn ich etwas bequemes haben will,dann fahr ich mein Volvo!

genau so kannst fragen wer ist der zarteste Boxer??? :grin:

A GS gaunz aus Milka-Tschoklad. :grin:

Hob i jetz wos gwunnan? :eyes:

Die Tante Die Dem Raab gscheid aufd Goschn ghaud hod :eyes:? :grin: :grin: :grin:
und gibts a an Trostpreis :eyes:,wann mans Nit weis :grin:

Lg Pg

owa ans auf de Lauschlappn wennst mächst - empfehle die Kunsumation vo „Trost & Rat“ vom wertn Dr. Kurt Ostbahn. :wink:

,wer schon mal vurbeirauschn,wansd Wida mal Beim Fischle Quäle bischt :smiling_face:,Zur Lustign untahaltung,
Thema :Preisvergabe wann wo wie und warum :wink: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

gerne. :wink:

Brauchst an Aunfoahrtsplan, oda gehts eh? Net dass´t wieda iwan Wechsl obbiagst. :grin: :grin: :grin:

,oh ja Bitte :smiling_face:,woaßt ja eh Das i so schiarch Foarbn Blind bin :cold_face: :grin: :grin:

Lg Pg

I hob dan ausbessat. :eyes: :smiling_face: :grin:

Oisa de BäMWä, glaub ich dir, de ZX ned!!! :smiling_face:

Wia laung woast denn auf dem Ofn??? :eyes:

Mir is (zumindest beim 2010’er Modell) noch ana Stund der Oar… obgfolln!!! :rage: :rage: :rage: :cry:

De Buckerei is ma wuarscht owa mein Popschal ned, weu Doppler auffe/owe/auffe/owe… hob i schon in meinen Jugendjoahrn hinter mir lossn… Ring foahr i a nur söltn… daher, m.M. noch fiar 400 km Trips ungeeignet! :cold_face:

Sogt zumindest mei Hintan! :rage:

Waunn de Klappasacki oiso so gemein wor zu Dein Podex, haßt des im Umkehrschluß de Schußßßgucki is fian Oasch size=80. [/size] :wink: :grin: :grin: :grin:

Ahhhjo - Edith: Wos haßt: „Sogt mei Hintan“? Der kaunn redn? :eyes:

Meina kaunn nur zaubern. :cold_face: (Er kaunn mochn, dass de Luft riacht. :wink:)

2 Stunden auf der Landstraße mit einem Tankstop und kurzen 50kmh abschnitten!
Hat gepasst wie angegossen, aber die BMW war scho viel bequemer.