Was ist für euch das bequemste Supersport-Moperl?

(o^_^o)

das grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, weil Du grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrundsätzlich recht hast. Dennoch ist die gute alte 929er oft sehr unbeqem  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ähm, naht da schon das Varadero-Zeitalter? :dizzy_face:

Oder ist unbeqem ein besonderes österreichisches Wort. :eyes:

andere top moderne ur schenlle und ur starke SS Geräte  :wink:

Varadero nur im Dienst, wenn es sein muss - SS „forever“ - nur voriges Jahr habe ich meiner Gattin voreilig ein Versprechen gegeben. Auf die Frage, wann ich endlich auf etwas vernünftigeres umsteige, gab ich ihr das Versprechen, mit 95 auf einen Chopper zu wechseln - ob ich das dann nicht bereue :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

a Nit?, Herr Rat :eyes:,do schau da host :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Na, ein Bekannter von mir musste mit 78 von einer Kawa W650 auf eine 250er Estrella umsteigen, weil er einen kleinen Arbeitsunfall hatte und seither ein leichteres Motorrad braucht. :eyes:

Kann also schon früher kommen. :wink:

Hahahaha!! ^^

Des konn I ma büldlich vorstelln!
„Schatzal, I hob des Moped vakaft und ma wos vanüüünftigs gholt!!!“
:))))))

I kum grod von ana klanen Nochtrunde…wor sehr lustig und heit hob i a bisserl Musik dazua eingscholtn, kummt guat! :))))

Geht von eich wer gern auf Nocht fohrn?

Du tuad da nix weh de braucht kan Sprudl, wird ned dreckat, Reifenverbrauch quasi null, Serviceintervall alle 3 Jahre …

Oder suchst du ein Moped zum Fahren ??? :grin:

I hob schon a Moped! ^^

… nur a Schbas weu de Hundskraxn no immer ned geht.

Echt?
Des is a Schass! (>_<)
Womit fohrstn donn eigantlich jetz?

Hob gedocht doss du scho fosst olle Teile ausgetauscht host oda? ^^?

… is oba eh ned schlecht weu die Famülie besser plotz hod.

Na im Ernst … mein Moped geht eh nur is jetzt die drei Monate alte Storm Fiamm Batterie hinüber. Zellenschluss. Der Ömtäschä Mann hat sie gestern ausführlich getestet … Ladung passt Regler auch nur kann sie die Power nicht halten. Is aber reine Garantiesache.

Dann muss ich noch die Scheiben kaufen und sie sollte wieder für den Rest ihres Daseins die Papm hoidn de oide Gixxn :grin:

,friaras,woa des a meins :smiling_face:,Oba in letzter Zeit nimmer so gern,weyl Einfach zviel Gschubste in da Stadt, und Zviel Vicha und oda Gschubste aum Land untawegs sind,des taugt ma ofach ned wann ma durch a Woid Stückl foahrt, und auf einmal, rennt Irgendwas übad Strossn. Ja woaß schon Des kann einem auch am Tag passiern,Trotzdem irgendwie empind ich des anderst.

Lg Pg

… wos is ? Host wos grissn mit dein Mowed ???  :wink:
Vazöh wies wor !

,Sagns da Herr,Sie lesn a nix mehr Viel Gelle :grin:,hab schon an Eintrag gmacht, unter #so Kollegas#

i woart Nur noch auf De Zeiten,werde Die dann einstelln.

Schönan Tag no,und Lg Pg

Najo I geh so zwischn 2 und 4, do schloft des Bambi meistens! :slight_smile:
Und auf da Autostrossn oda Bohn kummts a seltena aussa! ^^

Wos manst mit Gschubste…ondare Fohra oda bsoffane Strossnübaquera? :)))

I finds geil wal um de Zeit fost kane Leitln fohrn und a de Kibara mit da Zipflmützn in da Stationskrippe schlunzn, obwohl i trotzdem natialich imma laut Gesetz fohr! ^^#

Kemma jo auf Nocht de Tour mochn???

Freit mi für di! :slight_smile:

Lg Pg

… Weekend is a a bissl Hausorbeit und do rennt der Wurschtl nur nebsbei  :wink:

i hab a a klaans Video mit Mobil Tel gmacht,bin oba zu Deppat des einzusetzn,wennsd Du Des moch willst dann Schick ichs Dir auf Dei E-Mail Adress, und Du könntest es jo daun einsetzn ,wannsd Lust hast :grin:
wie gsagt is nix Bsondares,aber a Gaudi woars ,De Großn Kawas woarn scho Guat aufm weg,und auch a 750 ga SRAD,hod a Sauberne Zeit ghabt,

sagst mir dann Dei  E-Mail dann kann is Dir schicken,

Lg Pg