Weiche oder harte Kontaktlinsen?

… hinten am Helm.  :wink:

…du muaßt di imma sooo vüh umdrahn wo i bleib…
…werd mir bessan, damit de Fliagn wieda vorne pickn könnan!  :wink: :grin: :grin:

Habe mit Harten angefangen, als Neuling unerfahren und da das eine Auge nicht richtig passte 600 in Sand gesetzt.Vor ein paar Jahren mit Weichen erneuter Versuch und alles passte nach einigen Anlaufen für´s Probetragen!Jetzt trage ich Monatslinsen und bin selbst unempfindlich bei offenen Visier, kleine Schmutzpartikel werden automatisch ausgeheult.Brauchte bis jetzt keine Lsg. auf Tour verwenden.

Jammat´s ned!
STIRB WIE EIN RICHTIGER MANN!

ausserdem (i was wovon i red - bin söba blind wia a maulwurf … oder mundschmiss auf hochdeitsch) is es doch a unheimlich erhebendes gefühl, wennst grod mit an 100er auf a kurfn zufoahrst und auf amoi nix mehr sichst, weil sich a klana felsn hinter de linsn verschlichn hot…)

und wenn dann der schmerz wieder nochlost - unhamlich befreiend

´dere

Du schlägast??? :wink:

2min. hat des dauert.
Natürlich mit Vor/Nachuntersuchung sind es eineinhalb Tage.
Aber jeden Euro wert.
Und daun hast noch Lebenslang Garantie wennst ned zufrieden bist.(es sei den die Firma gibts nicht mehr.is jo ned so unwahrscheinlich.)

fg
grisu

ich fange alle Fliegen und Konsorten in 1,5 m Breite ab  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

so blad hob i di goanit in erinnerung :eyes:

greeeeeeez, ich

,ich Ihn aba schon :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Jaja bin schon wech :sunglasses: :grin:

Lg Pg

vielleicht sans eh nur 1,45 m  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…vaorschen!

Erschtns, wo außa HINTA dir soit i denn sein??? :eyes:
Zweitens, dei mikriges „Foahrgstöll“ (gegen mi :worried:) hülft mir do GOAR NIX! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ich trage Ortho-Keratologische Linsen. Das sind harte Linsen, die nur in der Nacht getragen werden, und die die Hornhaut minimal formen. In der Früh tu ich die Linsen dann raus und sehe normal. Die Dinger sind halt echt teuer und es geht nicht bei jedem. Da muss man sich halt beim Optiker erkundigen…

brülln untam höm.
mit sonnenblende, damit ma si die sonnenbrüln spoat.

greeeeeeez, ich

… leinwand bei Tunnelfahrten wenn die Sunn scheint … :grin: :grin:

I kenn wem der braucht Linsn dass er bis zu de Brülln siacht … :wink: :grin:

… völlig sinnlos.
Waunst scho brüllst daun moch des Visier auf damit de aundan Di a hearn … :cold_face: :grin: