Welche Maschine kaufen?

do warat a vergelichstest: [url=http://www.motorcycle-usa.com/8/8432/Motorcycle-Article/2011-Aprilia-Shiver-750-vs-Ducati-Monster-796.aspx]http://www.motorcycle-usa.com/8/8432/Motorcycle-Article/2011-Aprilia-Shiver-750-vs-Ducati-Monster-796.aspx[/url]

„Overall performance of these bikes is close. But what really made the Aprilia stand out from the Ducati was how much better everything worked. From the feel and well-calibrated fuel settings of the engine and the more logical and accommodating ergonomics, the Shiver is a superior motorcycle.“

von mir a noch:
Huck amol auf die neie 800data Triumph Tiger aufe.
Neupreis 9990.–, plus 600.-- fürs ABS, wennsts willst.
Wenn i noch mehr foahrat, war dos sofurt meine.

Probesitzn konnst beim Petschnig in Villach. War jo nit so weit von Cloc.

Ducati Monster 1100 Evo
[url=http://blm.at/ducati/2011/Monster/DucINFO2011_M1100EVO.pdf]http://blm.at/ducati/2011/Monster/DucINFO2011_M1100EVO.pdf[/url]

//edit - geht natürlich an den threadersteller…

Schönheit muass hoit leidn. :grin:

Und nur, weulst Du ois banhoarte Rogga-Sau imma gaunz in Leda auftrittst, oda meinaeina in da ogfetztn Jimmy-Hosn umanaundagurkt, is des jo net vapflichtend. Noch´n erstn Schotta-Ausschlog red ma weida. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Owa irgendwia kaunn a jo a nix dafua - waunnst Du Dei Spoarbiachl auflösn gehst, weuls eh nix mehr bringt, erwortest da jo a, dass´t vo an Schlippsträga bedient wirst (heast - im Zusaummanhaung mit ana Bank, foit ma grod auf, kriagt des Wurt „bedient“ an gaunz söltsauman Beigschmock :sob:).

A Jeda is hoit net zum Chef-Logistika geborn. :wink:

[quote]ORIGINAL: sevenfiftybiker

Dachte man darf nicht mit dem Helm in eine Bank, oder ist das in Kärnten anders? :sunglasses:
Nana - WIEN IST ANDERS!!! Des steht scho bei da Ortstafel. Uuuups, „Ortstafel“ a gaunz hagliches Thema in Nordslovenien. :eyes:
Und weiters - vielleicht is´a stoiza Besitza vo an Klopphölm?

Ach ja, wie bekommst das Motorrad durch die Personenschleuse beim Personaleingang?
No wia woi? MIT SCHWUNG!!! :cold_face:

Okay, bei einer gewissen Kärntner Bank würde dies eh keinen Sinn machen, was kann man denn dort noch klauen? :eyes: :face_with_diagonal_mouth: :wink: :grin: :sunglasses:
Feiazeig, Notizbläck, Kulischreiba, … :dizzy_face: [/ quote]

waunns dem Foahrkomfort zuträglich is. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

I daspoar ma des. Dafua hob i mei Gel-Hoserl. :grin: :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin: mörderwuchtl!

i siech scho - des wird da volle info-fredl…waun i amoi wos wissen wü, werd i sicher do herinnan frogn…  :grin: :grin: :grin:

do miassat ma schaun, ob bei de Bayern noch wos do is. :grin: :grin: :grin:

weil do kriagst Ontwortn auf Frogn, de dir gor nia einfolln tatn. :grin: :grin:

Sorry, ganz vergessen… :grin:
Aber um den maximalen Effekt zu erreichen, empfiehlt es sich dann aber möglichst viel Masse mitzunehmen. :grin:
Damit hätt i gor ka Problem. :wink:

Feiazeig, Notizbläck, Kulischreiba, … :dizzy_face:

[/quote]

Feuerzeuge? Ich bin Nichtraucher. :eyes:
Des hob i jetz wieda vagessn. :dizzy_face: Du foahrst jo so an haßn Rafn, dass se sogor in da Nähe liegende Bauteile entzündn. :grin:
[/quote]

passiert nur, weul i dem Gerry mit seina Henkatruppn nochkumman wüll. :dizzy_face:

Und da Grundsotz: „Aufmuckn - Zähndt spuckn“ gült hoit a fia aufmüpfige Oideisn. :wink:

muass i aun den Hr. Spielberg und sei Werk: „Geschenkt ist noch zu teuer“ denkn. :cold_face:

bleibt dir nur, eine RC8 zu kaufen. Wo kämen wir denn sonst hin, wenn man jeden Tag damit fahren will/muß?
Unter 1000 Kubik und 120 PS ist ohnehin alles schwul.

Und jetzt mal im Ernst: Wie kommts, daß Fahranfänger glauben, daß sie mit solchen Eisen fertig werden?
Das ist, wie wenn du zum Führerschein einen Gallardo kaufst. Nein, doch nicht. Weil der wohl leichter beherrschbar ist.

Ich schlage vor, du kaufst dir das,
a) auf dem du gut sitzt
b) das in deinen Augen vertretbar andrückt, ohne daß bei dir Panikattacken auftreten, wennst mal wirklich am Quirl drehst
c) das ncith gleich ein Totaler ist, bzw. es keine Teile gibt, falls es mal umfällt (kann am Anfang passieren)

Beim ersten Bike muß man nicht eitel sein. Ich hatte ne Dominator und war froh drüber. War lustig, hat alles mitgemacht, ist hingeflogen…Schwamm drüber. Nach 2 Jahren hab ich dann was neues gekauft.
Gut, das ist jetzt…hm…18,5 Jahre her. Vielleicht macht mans ja heut nimmer so, aber ich würds wieder so machen.

lg
Martin

Hmmm, und was ist, wenn das für ihn genau eine RC8 oder wie schon von ihm angesprochen eine Superduke ist?
Wär das dann ok?

Das Motorrad fährt immer noch so, wie es der Fahrer will. Egal wie stark oder teuer. Ich kenn Leute, die sind in
ihrer ersten Saison nach dem Führerschein schon mit einer 9er Monster und in der nächsten mit einer nett gemachten
748 gefahren. Die leben -und fahren!- noch.

mrslow

Alla BMW GS ?

… manches nie ändert  :grin:

Ich bin nur mehr selten hier aber die Wuchtln san die selbn bliem :wink:
Mitn Anzug in die Bank per Moped … scheiss mi au …

Sali

Na dann…

… schön für dich. :grin:

Hast doch eh gesagt, willst dir was starkes kaufen. :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Länger behalten hängt nicht unbedingt mit Leistung zusammen… :grin: :grin: :grin:

Gib in Google Naked Bike ein. :grin: :sunglasses:
Speed Triple, Z1000, FZ1, 1250er Bandit,…?

Du fährst mit dem Motorrad in die Bank rein? Dachte man darf nicht mit dem Helm in eine Bank, oder ist das in Kärnten anders? :sunglasses:

Ach ja, wie bekommst das Motorrad durch die Personenschleuse beim Personaleingang? Oder kommt da einfach jeder rein? :grin: Okay, bei einer gewissen Kärntner Bank würde dies eh keinen Sinn machen, was kann man denn dort noch klauen? :eyes: :face_with_diagonal_mouth: :wink: :grin: :sunglasses:

i fohr amoi im Monat auf mei Bank und des umma sexe in da frua.

De Automatn haum kan Schlips und griassn a ned freindlich.
In Zeitn wie diesen wo ma und auf da Bank eh scho jedn Schas söba erledign miassn kaun i auf a ansa Panier pfeifn ;}

Und a Roggasau is wer aundara … i bin a Hosnscheissa. :wink:

:grin: :grin: :grin: :grin:

Ist Wien wirklich anders? Kannst du mir z.B. den Unterschied zwischen der BAWAG und der Hypo Alpe Adria erklären? :grin: Okay, das einte waren Sozis, die mit Heuschrecken rumgespielt haben und sich selber Lofts zugeschanzt haben und das andere waren FPÖ’ler, die zu schnell Auto fuhren. :sunglasses:

Sorry, ganz vergessen… :grin:
Aber um den maximalen Effekt zu erreichen, empfiehlt es sich dann aber möglichst viel Masse mitzunehmen. :grin:

Feiazeig, Notizbläck, Kulischreiba, … :dizzy_face:

[/quote]

Feuerzeuge? Ich bin Nichtraucher. :eyes:

Bei den Notizblöcken musst aber aufpassen, nicht dass aus Versehen Schuldscheine mitnimmst… :sunglasses: