Wenn man wie ich Schlangen liebt

… und sieht wie saudeppat Menschen sein können vergeht einem das Abendessen !!!

Blinder Passagier - USA: Schlange überraschte Familie auf Autofahrt | krone.at

Unpackable !

…jo ned, warum de Doim ned anfoch auf’d Seitn foahrn und des oarme Viechal anfoch owesetztn???

Der Kopfform noch sehr, sehr sicher KEINE Giftschlaungan, oisa kaunn ned wirklich wos passiern!

Na jo… Menschn hoid!

gegen dummheit gibt’s kein mittel!
schade, aber wahr!

aum Saumstog Vormittog beim Merkur in Simmaring eikaufn geh - glaub mas, do wirst mehr ois befriedigt. :wink:

Bei dem Viecherl hob i mi aufgregt, wie i des, i glaub vuagestern wors, im Fernsehn gsegn hob. I mog mas jetz gor ka zweits Moi auschaun. Bamhackldeppata Sitzpischer bamhackldeppata. :rage: :sob:

Owa es zeichnt a Supabüld iwa de Owaflächlichkeit der Amis, so oghaut wia se der Traumpl hot. I bin ma sicha, de hot se netamoi wos denkt dabei. :sunglasses:

…mit die Schlangerl.
 
Owa do bleib i hoit steh, loss des Luada owikrein und guat is!
 
Oderwos! :face_with_diagonal_mouth:
 
HU

…wirkli, dass die Insrigen besser san? :cold_face:
 
I hob amoi mit an Spezi (i woa Beifoarer!) bei am Hochwetter in Graz in die Inffeldgasse obiagn woin.
 
Mehrspurige Kreizung mit Strassenbahn und Umkehrplatz für Busse - oso eher uniwasichtlich.
 
Irrt do auf der Krizung a oida Mo (mit deutlich sichtbarer göber Armbinde mit 3 schwarze Punkte) rum –> und die Leit hupen!!! :sob: :sob:
 
Und des woan kane Amis sondern ois Hiesige! :rage: :rage: :rage:
 
HU

I hob heit a Oachkatzl ogfoan (mitm Bike!).
 
Des Luada is hinta aner Mauer dahergwieselt und no befua i reagien hätt kennen hob i am Vuadaradl wos spiat. :worried:
 
Im Augenwinkel hob si nu weghuschn gesegn - oiso diaft i ned driwagfoan sei (zumindest ned iwas Kopferl oda s gonze Viecherl)!
 
I hoff des dumme Luada iwalebt des. :eyes:
 
Danoch woa i woch! :cold_face:
 
HU

soins denn sunst mochn - auf a göwes Drehlicht wird der woi kaum reagiern? :cold_face:

Na Blädsinn - des is leida bei uns in Wean a täglich zu beobochtn. Do sichst oide Muataln mit da Gehhülfe eh scho Voigas iwan Zebrastrafn hetzn und trotzdem werdn de Happln olle unrund und tätns aum liabstn wegschiabn. Weit hots de „Krone da Schöpfung“ brocht. :sob:

vua ca. hundat Joahr amoi in da Kurvn hinta da Hubertuskapölln aum Hainburga Braunsberg a Rindlnatter iwafoahrn. Waunnst in a Kurvn kummst und genau auf Deina Linie bratn se iwa an Meta Schlaungan aus - wo soist hin? :cold_face:

Bin oiso leida driwagfoahrn und hobs irgendwie aufpäpplt. Hobs daunn aufn Stiefl hängan ghobt und vua Schmerz und Panik hots in den Stiefl bissn. DO hätt se beinoh mei Gedärm spontan entleert und i warat foßt auf da Pappn glegn. Do wird da scho aundas. Im erstn Moment wast jo net wölchane des is. Wia de daunn ograuscht is, wor i a heulfroh. :eyes:

Ringelnatter: Gelbe „Krone“ hinter dem Kopferl - ungiftig aber wenn angegriffen: Beisst und scheisst!!! :sob:
 
Unsere einzig relevante Giftschlange: Kreuzotter: Zickzackmuster (meist) und der Biss eher für alte und Kinder gefährlich.
Di werd des Schlangerl ned umdabringen! :wink:
 
HU

I glaub es harkt Du oida Gscheitsprecha. :rage:

Dass a Ringlnatter hormlos is, was i ois a aum Laund Aufgwochsana a - nur waunnst um a Eckn foahrst und plötzlich an Meta schiach dreinschauata und etwos negativ erregta Schlaungan uman Stiefl gwicklt host, steht da ruckortig da Stift - glaub mas. :cold_face: :wink:

I bin grod draufkumman - vo mein domolign Vahoitn haum se da Dottore Rossi und seine Schüla eana Vahoitn in da Bremszone ogschaut. Des mitn Haxln außihoitn man i. :wink: :grin: :grin: :grin:

Angsterektion also! :grin:

Genau: Eventuell hot da Rossi den Stil ogschaut um die Klapperschlangen in Laguna Seca aus der Kurve zu verscheuchen! :grin:

HU

dann ist man verhairatet :grin:

hot mehr gstunkn. :dizzy_face: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Wia i da in ana PM (de woahrscheinlich kana glesn hot :rage:) gschriebn hob, hob i im Land der Burgen div. Vorbereitungsorweitn fias WE mochn miassn und bin erst stinkat & vaschwitzt um 1/2 10-ne wieda daham gwesn. :worried:

söltn. :dizzy_face:

Prost. :wink: :grin: :grin: :grin:

net. Daunn hob i aum End no Vibrationen beim Bremsn. :eyes:

Duckundrennnnnnnnnnnnnn … :grin: :grin: :grin:

SCHLANGEN??? SAUDEAPPATE MENSCHEN???
Hund, elender!!!
Ich verstehe sehrwohl den Seitenhieb auf meinen Nickname! :rage:
 
 
 
 

 
:wink:  :grin: 

den Kärntan hots a wieda hintam Ofn hervorgeSCHEUCHt. :eyes:

Es sats jo wirklich Spezialistn im Fakt vadrahn. :cold_face: Hot da Gerry doch ausdrücklich vasucht a so a bedrohte Ort wia Di in Schutz z´nehman. :dizzy_face: :wink:

Ahjo - no a herzliches „Ortstafel“ zum Obschied. :sunglasses:

Duckundrennnnnnnnnnnnnn … :grin: :grin: :grin:

na ja