Wer ist diese Route So schon gefahren?

…Dua Nit Schwätze :grin:…i frog mi nur ob durtn üwahaupts amoi De Sonn hin scheint
…hextns aus vasehn odrr? :sunglasses: :cold_face: :grin:
…und außadem Baijuware Du Floschn :grin:-wenn i bittn derf …weyl sonschd bischd ab sofort für mi in da Stmk zHaus :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

heast… des schaut aus wia duatn, wo da onki gerri innige freundschaft mit ana goas gmocht hot :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeez, ich

… fia mi schaut des fast aus wie a alfons walde, so unwirklich-realistisch … :wink:

hmmm… oiso bei maunche neichn pc games is die grafik tatsächlich besser ois auf dem foto :grin:

greeeeeeeez, ich

Stimmt :grin: …mit ana bissal Fassaden Phantasia …schaugts a aus wia im Wuidn Westn kurz vorm Sandsturm oda de Indiana kemman :grin:…und oda ob a poar glei aussi kemman ausm Hotel Saloon aufd Main Street zum Duelliern :grin: :sunglasses:…boah Ey Show down aum Stilfserjoch :grin:

Lg Pg

und auch mit Kawa Z 750,mit kawa war ich bissl schneller,alledings hat es auch weniger vekher geben.

[quote]
ORIGINAL: silli

Servas Silli, des b’sondere an deinem Büdl is, dass nix los is - a Bild vom Stilfser mit nur an anzigen Moped hab ich noch nie z’sammenbracht, ned amal bei Schnee oder Regen…

@ Adflasch: Wie die meisten scho gschrieben haben, ist eine Stunde für 50 Kilometer in die Berg im allgemeinen und für die Strecke sowieso ein ganz guter Richtwert.

So long,

da Wolf

edit: Hob mi vaschrieben oben, soll natürlich ca 50 Kilomter pro Stunde heißen :wink:

Die Tour ist gut und Schön !!
Fahre sie Von Silian aus und weis jetzt schon das deine Berechnung von Google nicht hinhaut
ich fahre schon des Öfteren solche Touren mit max vier Biks
ich lege eine Tagestour mit 200-max 300km (Geübte) Biker an
Bedenke du wirst Nachmittags müde und unkonsentrierter als Vormittags
Wir wollen auch noch was Sehen und lassen das Mittagsessen dabei auch weg
dies holen wir Abends bei Benzingspräche nach
Mein Tipp einmal Übernachten und dann Gemüdlich weiterfahren!!!
Wünsche dir eine Schöne und Unfallfreie Tour!

na da wundere ich mich nicht,den ganzen tag ohne essen ???
ist ja schon fast suizid :grin:
abgesehen davon,wennst den ganzen tag nur 2-300 km fährst was machst du ab mittag ???
liegst do in da sunnen oder am badesee ???
griasserl

tschuldigung
ch lege eine Tagestour mit 200-max 300km (Geübte) Biker an
ok wennst mitm fohrradel fohrst is des a onsog
:grin: :grin: :grin: :grin:

do host recht,is a webcam bilderl,was der bub 500 gfunden hot,
i word do grod auf ehm :wink:
griasserl

muß davon ausgehen du kennst die tour nur von Google
nun ja sind grosteis doch nur möchtegern Biker hir
dachte da gibts auch noch richtige Biker

leider kenn i mi mit google und navis nit so guat aus,
und fohrradl hob i a koans,überlege aber mrt ein e-bike zukaufen
:grin: tretten tua i nur zur not :wink:

aber du hast recht,ich habe kein mowed und war noch nie am stilfser,
mei wohnort ist im osten vom burgenlond
und heite hoben ma den 1 april
:grin:

griasserl,ausm flochlond

AAAAHHH !

Jetzt ken i mi aus passt schooooo :eyes: :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

du, silli…

i futter mittags eigentlich a ned vü wenn i moppedfoan bin. i mag des ned, wenn i nachm essn weiterfoa und die mittagsmüdigkeit zuaschlogt weil i so vü gfressn hab.

greeeeez, ich

also selbst wenn er für diese tour wirklich 6stunden braucht… WAS macht er dann den restlichen tag?
ich weis ned warum alle einen „motorradtagesausflug“ immer nur mit halben tagen fahrzeit einplanen. könnens sich in sprudel ned leisten oder habens angst um die reifenabnützung.
alles neumodische möchtegern-MRfahrer :rage:

greeeeeeez, ein verwunderter :smiling_face:

viel mitm mowed am fohren bist kemman a solche spionage bilder zustande :wink:
owa ich war nicht alleine,warte ja noch auf an kollegen,
da haben wir aber schon gute 500 km hinter uns,und noch gut 100 vor uns.
an dem tag war aber auch extrem viel verkehr und a radelrennen am stelvio auffe,so sein ma
des stilfser grosszüggig umfahrenofenpass ,berninna,livigno, bormeo ,gavia,tonnale,hartiigatti den noch meran vagiss i imma :grin:
donn am stelvio auffe,vo prad,umbrail,reschen…entligg dahoam …
und des mit am flochlandla am hinterradel dronn
griassl

vom hören sagen bist jo a kanten,do kunn sich da gerry und da killa hinter dir umziachen :grin:
oiso kunnst eh zerren :grin:
na im ernst de meisten umfäll passieren um de mittags zeit,weil unta zugga is nit guat.
ma muass jo nit fressen,oba was zum essen schodat sicha nitta,a wonns lei a fleischkas semmele is
oda a wurst am stelvio.
griasserl

oiso de 6 stund sein real,guat es geht a in 4,5
oba der will jo woss sechen.
wenn i so a runderl onreiss start i meistens umma siebene in da fruah,vorteil es is noch koana am fohren und wenn donn de irren ausrucken bin i schon wieda am rückweg bzw dahoam.
de marend auf da roten gsxr,ist zwischen bormeo und gavia,uhrzeit ist echtzeit.
s oanzige nochteil,viele spielkameraden findest do noch nicht :grin:
wenn de leistung vom murl passt interessiert mi des nitta wiaviel sprudel des braucht,immahin kostet er jo 2 euken in südtirol :cry:
reifenverschleiss :grin:
i sog lei sporttouring laufleistung 10tkm,ma sollt holt de reiferln im richtigen temparatur fenster bewegen,
oba des is für a poor im forum eh zuhoch.
aso i bin meistens noch so 500 poss km umma 1-2 dahoam,hock mi am balkon und schlürf genüsslich a bierchen :grin:

griasserl vo am neumodischen möchtegern-MRfahrer

najo. oba DU foast in die 6h ca 500 km- do is der unterschied :smiley:
es gilt halt zu differenzieren: motorradFAHREN oder „mit dem motorrad die gegend anschaun-fahren“

du und i sind motorradfahrer. der obige fragensteller scheint sich was anschaun zu wollen . kann er auch. aber im selben atemzug von realistischen zeiten für die strecke fragen is mMn eher dümmlich.

lg, einer der auch lieber an sportreifen mit laufleistung bevorzugt :sunglasses: (M3, dens nimma gibt :cry: , jetz auf M5 umgstiegen)

Mit meinem ehemaligen Motorradkollege (Kollege ist er immer noch, hat aber seine Speed Triple verkauft) habe ich jedes Jahr eine 2500km Tour in max. 6 Tagen gemacht. :eyes:

Entweder Route des Grandes Alpes, das französisch-italienische Grenzgebiet, Südtirol-Dolomiten bis rüber nach Slowenien oder auch mal in die Toscana. Bei konstanter und einigermassen flüssiger Fahrweise geht recht viel.

Wer hingegen meint, er müsse mit dem Messer zwischen den Zähnen fahren ermüdet viel schneller. :wink: