Wer kennt diese Ortschaft?

Ich glaub die müsste es in jeder grenznähe geben, oda? gg

mfg r1-manza

hast den des foto?? i hob koa ahnung wo des is!

lg mathi

des hab i so ungef. vor zwei wochen schon angfragt,aber viel. halt doppelt besser ???

lg.da brauni

hob i gestern per mail griagt! :slight_smile:
Hob keine ahnung obs des wiakle gibt oda bearbeitet wordn is, tipp auf zweiteres! :slight_smile:

mfg r1-manza

ma lad, hob i nu nie gsehn im forum, sunst hätt is eh net einegstöt!
Owa vielleicht hod se jo dawei wer gfundn ders kennt?? :slight_smile:

mfg r1-manza

von „schaasklappersdorf an der jauche“. :slight_smile:

und wer de aufnahmeprüfung in „lernz deitsch“ net schofft, kummt daun noch „schaasklappersdorf an der jauche“. lol

mfg r1-manza

ist leider nicht besonders schwer. man kennt die kompletten deutschkenntnisse der „beinahe-eingebürgerten“ ja schon: „willkommen bei mcdonalds, ihre bestellung bitte?“ :slight_smile:

da kenn i auch ein paar solcher sprüche, is aber besser wenn i die jetzt da net poste, sonst wirds womögle nu glöscht! :wink:

mfg r1-manza

in Untakärntn! Do daspoan sie sich die 2sprochige Oatstofl! lol

… wir halten uns zurück. aber gute grundeinstellung von dir :wink:

muss ja in dieser zeit prioritäten stzen! :slight_smile:

mfg r1-manza

durchaus mögle! :slight_smile:
Vielleicht kunntast moi a rundal drahn und mir a originalfoto von der ortschaft schickn?? ;-))

mfg r1-manza

die prioritäten :wink: werden noch wichtiger, wenn man kinder im kindergartenalter hat.

i mir sehr guat vorstelln! Is schlimm wenn fost kana mehr deutsch redt! Oiso ob noch „lernz deitsch“ :slight_smile:

mfg r1-manza

aber i finds ned im routenplaner. schaasklappersdorf is leider a ned zum finden. wird ma also ned erspart bleiben, daham das beste draus zu machen. in diesem sinne, bis demnächst.

dir viel glück dabei und erzieh deine kinder als richtige österreicher!! :wink:

mfg r1-manza

germanen drübn ! hams zusätzlich aufgstöt seits bei da pisastudie durchgfalln sand ! lool !!

schaun foahn - hoffentlich hots da Haider nit verrückt! ggg

daun owa bei uns gfladert haum, weil des design is österreichisch! Owa de pie…, ähh germanen kinan jo des net amoi lesn bzw. vasteh wos do drauf steht! :wink:

mfg r1-manza