… sag, sollt ma ned amoi zusaummen a etwos größeres Häuserl baun ??? Nur min Bus wirds deppat
"Verspielt und frech" - Mutter vergiftet: Zwergelefant "Joe" hat wieder Spaß | krone.at
is des ned afoch siass ?
… sag, sollt ma ned amoi zusaummen a etwos größeres Häuserl baun ??? Nur min Bus wirds deppat
"Verspielt und frech" - Mutter vergiftet: Zwergelefant "Joe" hat wieder Spaß | krone.at
is des ned afoch siass ?
… worum gehts ? des is jo a link vom dodlblattl … auf sowos klick I ned - des is die vorstufe zu facebook, nur im unterschied dazu VÖLLIG wertlos …
I bin ja zum Glick sowas von unbelegt über die täglichen ereignisse, die mi ignoranten ned interessiern … ;-)))
zmittag ja, könnt sich ausgehn, wenni glei weitertua … wär eh nötig - nur die bits hobi no ned besurgt …
na, I hobs eh gleich richtig verstaundn, hob mi deppat gstöllt (gusch, es krocha ;-)) …
hab noch kan zeitplan für die webseitn, aber es geht verm schneller, als ich vor 2 wochen gedacht hab …
na. hobma an sempatredd vurgstöölt „wie bringe ich die straße knapp übers knie“ und schon is gaunga …
Zum Betreiben diverser Feldstudien und zum „Zwetschkerln bashen“ is´ es doch perfekt.
jo, loß dir zeit mim erzähln …
angesichts der (reifen)temperaturen hab ich zwar oft selbst das knie knapp oberhalb der straße - aber nur so weit, soweit es der flach auf die straße gestellte schuh zuläßt … kauna wenigstns allanich hatschn oder brauchta kruckn ?
daun lood I mi ev aa ei …
… is die Gschicht vo dem ur siassn Zergelefauntnbaby dems die Mamsch vagift haum …
Werd heute mittags in Wien 5 herumkurfn fois dei Plan zualosst auf an Kaffee … melde er sich
… wors schwer ???
… Bogolei und unser Vollkoffa von Maya wor mit mir Den kuntast eppa frogn der kennt die füsischn Gesetze besser …
Was da noch passiert is, zu gegebener Zeit
hert si jo Bedrohlich aun
…oba Welln Scheibn für De Neiche hosta Nit bestellt odrr…
Jaja bin eh scho furt
… in da Bogolei wor olles ruhig - mitn Fleckal an Bullinör trunkn - bissl zuagschaut beim schraufn und benzin und ölhaltige Luft inhaliert - mitn Chef a bissi wenn a nur kurz weil in Stress plaudert …
Da Maya hob wieder in Bock ohgschossn …
I ruaf di au
Roootschaa…in Kambodschaaa!!
Scheenan Obnd no und Guate Bessarung an Eich Zwoa
wünscht Pg
… dermoi ohne Unfoi und eher wos witziges … Maya hoid
Jetzt kumman eh glei auf Besuch die zwa Pedas …
… wast eh in Hausbrauch