Wien ist anders ...

steht net nur scho bei da Ortstof´l sondan gestan in de Nochricht´n hob´ i mi aufklär´n loss´n, daß des doch wos auf sich hot mit´n goidanan Wienerherz.

Mir loch´n aum meist´n vo olle Österreicher.

Untersuacht haum´s des mit spezielle Kameras, de aun öffentlich´n Plätz´n de Leit de vuabeigengan, automatisch fotografiert haum. Owa nur de, de loch´n. Reagier´n tuan de Dinga auf des Weiß da Zähnd´t.

Jetz´ frog´ i mi natürlich, ob´s eich es im West´n nie des Klappal putzt´s, oda ob´s wirklich soiche Grantscherm seit´s? :eyes: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Des kummt von de vü’n freindlichen Pendler, de lächelnderweise in Wien hackln… :grin:

jojo, wien is tatsächlich anders - wien hod demnach sogoa wos für perverse über … zumindest a absolut logische erklärung … ;-}

Sie haben wo anders eine PM.

san total grantig da draussen und Ausländerfeindlich obwohl i da heraussen der ausländlichste Ausländer bin.

Mi megns aber komischerweis.
glaub ich.

wer weiss, vielleicht zaans mi morgen scho raus und zünden mich an

in welchem bezirk is die kamera gsanden? :eyes:

bei an Haufen Touristen die Kamera :slight_smile:

Japanesn ah noch!!!

Daunn kaunnst da de Statistik wast eh wohin steckn… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Wer kann lächeln, wenn er hackeln muss!!! :cold_face:

… wer locht ohne Grund is oba scho a bissl deooat oda ?

Oiso … es Hauptstädter hobts leicht lochn … :grin:

Mia restlichen Österreicher zahn eich jo mid damits eich kan Herzkaschpal hoids vo da Hockn … i glaub jo, es locht UNS AUS  :rage: :sob: …  :wink:

Und de besten Autofohra kumman ausn Bezirk MD … host des gwußt ? :grin: :grin: :grin:

und i kriag an Herzkaschpal vua lauter Lochn…kringel

MD = Murder-Deathmodus!!! :face_with_diagonal_mouth:

So wia de aus GF und MI… muahahaaaaa!!!

Ahjo, BN hob i vagessn… :grin: :grin:

:rage:  :sob:  :cold_face:  :face_with_diagonal_mouth: … !!!

bei dem MD-kennzeichen falln ma immer zwei worte ein…mamas… :wink: :wink: :wink:

GF = GeschäftsFührer

:grin: :grin:

ma neich. :eyes:

I hob imma glaubt, daß des fia GeistaFoahra steht, bis ma ana g´sogt hot, daß des Gansl Fic… haßt. :grin: :grin: :grin:

Weder noch…

Genetische Fehlentwicklung!!!