Wiener Neustadt u. Umgebung

Und I verbind’ dieses statement mit kan aundan im gleichen post … :wink:

Mimoserl … :wink:

Na-Na :grin:…woar goar Nit weg hob mi bloß kurz vasteckt :smiling_face:…und-woarm is Goar Nix Momentan…außa De vom 3 Stock oba mir :grin:…wurscht soin durn wosse woin :wink:

@W-DS kafta aun Citrone …des woar wenigstns wos , wenn a Nur mit 100 PS, passat zumindast zum Namen :wink:

immahinn :grin:…so schiach is Dei Moppal jetzn a need …bzw. weils koane Duttln mehr hod.zumindast ned an den sunst Üblichen Stellen :grin:

Also woartst halt no a Bissal :wink: …laufn und foahrn eh a Gnua Gschubste in da WN Area ummadumm werd sich scho wer meldn

Adios und Lg Pg

auf dem Bild seh ich nur 2 SGs, aber keine SGS, muss wohl blind sein…

Gruss Sigi

… I kanns ned sagen, weil des Bild ja eines vom SirGalahad is … der sollt’ schon wissen, was sein Bruder für a Radl hat.
Wenn Du’s genauer weißt, berichtig’ mich bitte: hat die SGS den 2. Versager ned links seitlich angesetzt gehabt ? wenn’s so is, bist’ ned blind, sondern stehst auf der falschen Seitn vom Moppal … :wink:

edit: schau, was ich g’fundn hab … :wink:
http://www.puchklub.at/restauration/detail.php?nr=1768&kategorie=restauration

die robinsonbucht woar ihm um vieles lieber, da war er meist allein ohne konkurrenz - also zumindest zu weihnachten, im sommer san durt aa zvül leit … :wink:

Der Ritter der Kokosnuss bzw. das versunkene Schiff hat eine SGS, seine Brüder haben eine SG und eine TF.

Daher machts ja Sinn, wenn eine SG ersichtlich ist, wenns ein Foto seines Bruders ist. :grin:

Und was is des für a Roller im Vordergrund? Mit an andern Logo hätts a Pionny auch sein können.

a ponny ? nie … die IIer mit einer runderen schürzn hatte ausnahmslos doppelSW…

des is a RL (vermutlich RoLla ;)), a luxusmodell, also wahrscheinlich ned der 125er sondern der 150er … :wink:

ponny I

und Ponny II

Diesen Fetzenflieger nennt man Velorex :wink:

Ok, ich hätts verwechselt, wenn KTM auf dem Puch gstanden wär. :wink:

meine ned … eigentlich haassz eselsbucht, oba weil ich sie so häufig belegt hab, hamsas freundlicherweise um’tauft … :wink:

meine is in der kamporska draga :wink:

Vielen Dank für die Aufklärung, dachte mir schon dass Ihr den Unterschied wissen müsstet.

Eine SGS war mein erstes Krad, habs in einem Anfall von Demenz verkauft, na ja heut würds mir wieder gefallen.

Gruss Sigi

naja - was mich betrifft - ich hab mein ‚wissen‘ wiederentdeckt … aber Tf und SG kann ich auch (zumindest nicht mehr) optisch auseinanderhalten … :wink:

is eh besser - das war so ein stinkender 2Takter … :wink:

und die hod eich daun eicha bodelata obelossn, damits wieder aufs schiffanakl kennts :wink:

is des a kat ?siggs ned, noch dem rigg kunntmas glaubm …

wenns so is dann ists a Traum :smiling_face: a Mega Katamaran :wink:…a Spezl is mit sowas sogar von Kroatia nach Th gfoahrn…is a Lange Gschicht …und da Kat woar a Nit so Groß, nur 1 Mast…aba Egal -spätestens bei de Roury Fortys oda wia des hoast -hoda gmerkt dos des Vielleicht doch need so a Guate Idee woar :dizzy_face: :grin:

Lg Pg

… unten wohnen hinten fohrn und oben … taunzn :wink:

… die große Sundochsrunde :wink: