yeti - monstermandy

um a neiche Dress umschaun, weil mei oide (Dress) des nimma mitmocht!

Daun kinna ma scho redn drüba!

lg. Mandy!

du warst a runde zu frueh am boden, sonst gaebs a laessiges ringfoto von dir :wink:
naja, die beschwerden und hindernisse durch an aufschlag kenn ich lach
wurscht, hauptsach es is nix, was ned heilt :wink:

ist den das passiert?

hoff das dem mandy gut geht!.. bi i froh das ned sei geile monster war! phuuuuuuuu

lg tina

der Monster gehts wesentlich besser als mir!-)))))))

lg. Mandy!

soi ma net wern lg mario

Richtung??? lol

Armer Mandy!! Fährt er ab jetzt auch wieder Japaner??? bösgrins

LG, Karin

Hab erst jetzt gelesen, dass er sich auch verletzt hat - unter den Umständen vergiss meinen letzten Beitrag!!!

LG, Karin

Wer um die Jahreszeit auf einer Rennstrecken gegen die Uhr fährt, der muss mit sowas rechnen!

Eigentlich muss man immer damit rechnen, aber im Winter gehts halt a bisserl schneller zu Boden!

lg. Mandy!

eich kane sorgen um an monstermandy wei sei wichtigste stelle is nu guat da curaz!!! HIHI lg mr april(ia)

DEI LEDERDRESS NIMMA WEIS HIN IS ODER WEI DA REISSVERSCHLUSS NIMMA ZUA GEHT HI HI

ernsthaftes passiert???

Ich mach ma ja trotzdem Gedanken - paß auf dich auf und laß dich daheim verwöhnen!!!

LG, Karin

net mit an dreiwöchigen Urlaub auf Hawaii auskurieren könnte!ggg

Aber dass mit zu Hause verwöhnen lassen spielts net so ganz, denn da hams zu mir gsagt dass ich ruhig fahren kann aber dann nur ja net jammern soll wenns weh tut.-)))))

De Suppe hab ich mir selber eingebrockt, also löffle ich Sie auch ganz alleine aus!

lg. Mandy!

i de Pratzn nu net so bewegn kann!

Werds oba eh repariern lossn, wei a o’gfackte Dress so wie so bessa ausschaut!!!(hot ma a gaunz gscheida habara amoi derzöölt)

lg. DER HENKER AM LENKER!!!

Auf mei bestes Stück hob i scho imma auf’z’passen gwusst!!!löl

lg. Mandy!

bissal Beunruhigt war is scho. Aber dann paßts eh - und was das Auslöffeln angeht:
Versteh schon - aber a bisserl verwöhnt werden, hätt sicher zur noch schnelleren Genesung beigetragen. Naja - Unkraut vergeht net, hab i mir sagen lassen. Und i kenn mi mit zache Pflanzn aus - bin nämlich selber eine!!! ggg

Also Mandy - werd schnell wieder fit, dass ma net ohne di in die neue Saison starten müssen!!!

LG, Karin

[url=http://www.szene1.at/user/crowe]http://www.szene1.at/user/crowe[/url]

lg wolferl