You know KRAV MAGA?

The Best Krav Maga Trainer! Roy Elghanayan's Krav Maga & Israeli Jiu Jitsu - YouTube

:wink: net schlecht !!!

bevor ich nach brasilien auswandere.
Dort wird mir zu viel geschossen. 

Do woar eh erscht vua a poar Wochn a ähnlicha Fredl do. Domois mit 2 so Buam, de de gaunze Wölt vadroschn haum. :eyes:

De san owa ka Schmutz. Wia beim Strickn - zwa glott & zwa vakehrt und scho liegst do wia a Maikäfa. De Typn kaunnst nur prowiern mit an Lostwogn totfoahrn und do baut´a da vamutlich no während da Foahrt de Auntriebswölln aus.   :cold_face:

Ned bäs sei - owa jetz hob i grod an Lochkraumpf ghobt, weul i ma Di, so wia in Matrix vuagstöllt hob. Wiast Di biagst wia a Gummibam und de Kugln nebn Deine Lauschlappaln vuabeipfeiffn. :grin:

I häars richtig, wia de Bana knackn dabei. :wink:

Hod Di jetz a scho da BMW-Virus daglengt? :eyes:

Mir kommt es wie Jiu-Jitsu vor…

Schrotti mal ehrlich …

Foit dir des immer so spontan ei ??? Hast schon daran gedacht Kabarettist zu werden ??? Irgendwann pisch i mi au bei deine Wuchtln !!! :grin:   :grin:   :grin:   :grin:   :grin:   :grin:  … !!!

Ju Jutsu … :wink:

Schaumschläger eventuell …  :grin: :grin: :grin:

schaut sehr efektiv zu sein.Ich selber bevorzuge Wing Tsun.

Die Punkte sind die selben … Rücken - Hals - Augen - Familienjuwelen.

Nur schreien die Maga auf Israelisch … und net kinäsisch :wink:

wt is a bissl komplexer, um es wirklich effektiv einsetzen zu können, mußt es schon einige jahre trainieren.
mei ehemaliger sifu macht des seit ca. 15jahren, da kann man dann von gerüstet sprechen.
km kann man schneller lernen, um es auch zur verteidigung einzusetzen.

grüße chemo

schaut ma auch wesentlich spontaner und brutaler aus …  :eyes:

auch wieder nicht, es ist halt eine zusammenstöpselung von griffen und techniken aus vielen versch. kampfsportarten und kampfkünsten.
wt ist ebenso auf ein schnelles ende aus, meist ein schlechtes für den angreifer :wink:

Ich bevorzuge Dim-Sum.

Ich praktiziere Auf und Davon,
so schnell wie möglich. :eyes:

nicht so schlecht, man braucht nur so viele schälchen um satt zu werden… :grin:

grüße chemo

@ isegrimm; manchmal kann/will man nicht davonlaufen…

weiß, dann ist Kampf angesagt :eyes:

Jo da kemm i Nimmamehr zum Stammtisch,Ihr seids Jo Schläga-Buam :grin: :grin: :grin:

lg Zittagram

Kana is a Schläga !!!