[size=80]Es gibt zwei Möglichkeiten wie ein Motorradfahrer zeigen kann, dass er Hirn hat:
- Er fährt mit Helm
- Er fährt ohne[/size]
wers net eh scho kennt,
eveleddie
[size=80]Es gibt zwei Möglichkeiten wie ein Motorradfahrer zeigen kann, dass er Hirn hat:
wers net eh scho kennt,
eveleddie
im ernst: i kaunn net herzagn, wos i net hob…
![]()
da host aba recht
![]()
is ma jetzt afoch so passiert…
![]()
ja nix dafür is amal aso
![]()
heuer habe ich (als alternative zur beendeten agressiven fahrweise) begonnen in den touristenorten um die kärntner seen ohne helm herumzufahren. manchmal auch über plätze und durch sitzgärten. natürlich alles ohne tempo oder risiko. das macht schon spaß so ohne hirn. ![]()
und? hot des bei dir a so pfiffn wia bei mir???
![]()
vuan eine, hintn ausse; oft a durchzug zwischen die ohren ![]()
und mei weibal bringt zu weihnachtn imma meine augn zum leichtn, wal sie mir mit da toschnlaumpn ins ane uhrwaschl eine leicht und 's aundare zua hoit…
![]()
najo, wos was i, i hob no nix gfundn… scho gor ka hirn, i mog des grauslich glibbrige, graue zeigs eh net, so wia ma’s im fernsegn siacht…
![]()
es kam zu tollen lichteffekten
als die flammen an der fichte leckten
![]()
dann warat des wohl der grazer beim glitterketterlschwingen?
![]()
naja - owa des mopperl is a wengerl zu filigran fürn grazerischen…des müsst ma retuschieren…wart amoi - i schau amoi, ob i a buidl von a kleiderschrank beim ikea fladern kann…
![]()
pax oida…
![]()
i sig de deppatn büdln net… nur a kastl mit an rotn kreizl… schas…
![]()
nun bitte ich allerhöflichst um eine deutlich vorstellbare bildbeschreibung, muß nicht unbedingt hochdeutsch sein… nur bitte net japanesisch oda idalienisch, des vasteh i net…
![]()
und ob i bled schau, was i net, i schau mi so söttn söwa aun…
![]()
sog, wüst du mi produziern??? wal daunn werd i attraktiv!!!
![]()
hot scho mei kinesischa kolleg üwasetzt… jetzt is ma ois klor!!!
![]()
so oid bin i a wieda net!!!
![]()
daham sich i’s büdl, owa nix kinesisches… do sig i des kinesische, owa ka büdl… sowos von deppat…
owa, ramirez, ans mecht i klor stölln: so vuischlaunk bin i daunn doch no net… owa vielleicht in dreißg johr…
![]()
und pilli, wennst zfü göd im sock host, i kennt da mei kontonumma gem…
![]()
du kunntast mei minus durch a plus von dir ersetzn…
![]()
i glaub do gilt der satz: minus + minus ergibt plus…
![]()