Übers Leithagebirge, zwischen Hof und Donnerskirchen auf dunkelblauen Audi A 6, 2,7 TDI mit
Kennzeichen W 88518 P aufpassen !
Fahren dort auf und ab, mit Cam und Video !
lg
Christian
Übers Leithagebirge, zwischen Hof und Donnerskirchen auf dunkelblauen Audi A 6, 2,7 TDI mit
Kennzeichen W 88518 P aufpassen !
Fahren dort auf und ab, mit Cam und Video !
lg
Christian
und ein Tip:
Überall wo zwei Koffer drin sitzen die dich zu einem Hazerl bewegen wollen, sind das keine Gepäckträger, sondern eine ebensolche.
die Kuhhirten provozieren, auch in der Stadt.
Bei Grün nicht losfahren, zu langsam fahren etc.
Ist das legal?
bzw. wenn nicht beweise das mal!
Gruss Sigi
ja es waren insgesamt 2 audis 1 mal schwarz 1 mal silber ein skoda ein vw und 2 mal honda xx 1mal rot 1 mal schwarz und im hofer ortsgebiet hinter einer lager halle stand der prüf bus und wenn man von einem der zivilstreifen erwischt wurde ging es ab zum prüfbus als ich mit musste war ich nicht der einzige der angehalten wurde… da war heute alles voll am berg…
und i hob mi noch gwundert, warum bei dem Wetter so viele Wiener doat unterwegs san!
Teilweise sands auch im Gebüsch, ba so ana Schottereinfahrt gstandn. 2 Motorradlfohra homs sogor aufghoidn. Mei Beileid.
ja und auch heute 19.6 wieder das selbe wie gestern also achtung zwischen hof-donnerskirchen und mannersdorf -hof sehr viele zivilstreifen unterwegs…
aber der mit der xx fahrt einem hinten drauf und wartet nur darauf das dich das nervt und das man gas gibt eigentlich is das auch nicht richtig finde ich das man jemanden so lange knapp auffährt bis er gas gibt und man den jenigen dan auch noch in schein abnimmt…
jo des scho owa trozdem i bin nur gestanden auf amoi steign 2 leit fo dem audi aus und hoidn ma in ausweis unter di nase und sogn führerschein und fahrzeug papiere und daun so bitte foans uns noch am prüfzug ihre kollegn woatn a scho untn wos soll der sch…
da des problem, des is do an solchen strecken gang und gäbe, des weiß eh jeder, wennst des ned willst dann fahr dort ned hin und meid de strecken
waß jetzt net wos für a art vo kieberer an hinten so auffahrt, aber i hab ma angwöhnt - und des praktizier i a - wenn ma ana am arsch hinten pickt, wink i eahm entweder so wie da gerry noch vor oder wenn er des net mocht und weiterhin 1 meter hinter mir pickt, dann schleif i zsamm das eahm schlecht wird hinten - i waß, es is gfährlich - owa i hab nie behauptet das i normal bin
3te möglichkeit mach i netmehr - des is des gasgeben und um biegen und brechen schneller sein wollen - kostet nämlich den rosanen zettel und an haufen kohle
Wenn a di dawischt donn scho ja! haha
Na Scherz beiseite…man könnt ja versuchn sich bei stork befahrene Streckn imma an de Gschwindigkeitslimits zu holtn bei denen der Zettl weg warat!
Des wär 90 innerorts, 150 auf da Landstrassn und 180 auf da Bahn wenn I richtig informiert bin oda?
Warat zwoar trotzdem a teures Hobby aba der Schein wär net weg! ^^
Und Fohrspass hättn de Meistn a genug!
Für de Speedtests müsstens holt donn noch Deutschland oda auf ruhigare Streckn!
Oba was wasn I scho, I fohr jo IMMA GENAU de erlaubte Höchstgeschwinigkeit!!! (-_-)/
lg
es is ja paranoid das jedes Wochenende der Leithaberg mit der der Rennstrecke verwechselt wird wo die Naherholungssuchenden stundenlang auf und ab fahren
wenn dann wieder einige Unfälle passieren braucht man sich nicht wundern wenn
die Rennleitung wieder mal ein paar disqualifiziert., ich fahr auch ganz gerne dort
aber nach 2 Runden ist Schluß und ich verzieh mich wieder, in diesen Sinne vieleicht ein Denkanstoß
und das mit dem vorbeiwinkwn ist der beste tipp. einfach nicht reizen lassen. je dichter die auffahren umso genauer fährt man.
für hatzerl gibts eh in pan
Oisa entweder bist a Spätberufener, a Vasal, oda nie Jung g’wesn…???
Wia i no a „Junga-Wülda“ woar, san ma de Dopplahittn a auf und ohhhgast wia de Narrischn, inkl. diversa Obstiege… stöll dir vor des wär ned so g’wesn, wia hätt da Düringa seine Benzinbrüda schreibn solln…
kann hoechstpersoenlich versichern: fuer diese beschaeftigung (vollinhaltlich) reicht auch mittelalterliche bescheuertheit.
Wirst ruhig sein!!!
Mir dearfn do ned zuagebn, das miar in unsan gesetztn Oita a noch ob und zua, an Auhngasa Tog hobn und wia de Deppatn herumziagn… miar do ned!!!
Miar san brav, reif, vernünftig UND laungsaum!
ueberredet - i pick ma jetzt a poar bmw-sticker ueber die honda-flueglern und fixier mir des gas mit an kablbinder.
Mit de BäMWää-Schmäh muaß ma mitlerweile vuarsichtig sein!!!
Wast ehhh seit der s1000rr kennan de iwa uns lochn und ned umgekehrt!!!
Owa da Kablbinda is a guate Idee… hod ma glei an Beweis beim Herrn Rennleita… „wos hast 200… do schauns her, des geht goar ned!“
Hahaha der woar echt guat!
Ehrlich gsogt würd i mi selbst ols S1000RR Besitza net mit ondren BMse Fohrern assoziiern!,lol