Zu verkaufen

Also zu Hause vor dem Fernseher neben der Heizung? :grin:

Pilli Tant ? :dizzy_face:
na jo noch gehts im Wassakopf ummadumm :smiling_face: …oda bessa gsogt knia tiaf in da :eyes:
…eh scho wissn :grin:…nix bleibt wie es ist …owa so a Eigene Rennstreckn dad mi scho juckn …da würd ma genug einfallen …2 T Rennen -Oldtimer Rennen - es wiederbeleben vom Elefanten Treffen in Österreich im Jenner dann jeden Samstag a Gebraucht Fahrzeug Markt für jedermann und frau da wo ma daun a glei a paar proberunden drehen kann :grin: …und im Sommer irgendwelche Lustigen Veranstaltungen wo auch Familien was davon haben -sprich : Autos, Moppaln , Fresserei und Musik …so kann man vielleicht viel mehr Leutz für die Sache -Fahrzeuge an sich begeistern …

oiso hau rein Silli Tant :wink: weyl da Hofa Andi hauta eh a gscheide fotzn owa wauna di esch nächschde mol sicht hoda ma gsogt :grin:

…a Wurt Steve…jo vü bessa.

…Fußbodenheizung NEBEN der Heizung?

:blush:…na ich hob schon eher aun a schene Gegend im Süden docht … ned mei Laminat​:wink:

…der herr wünschen :grin: :grin: :grin:

najo, des warat daun aum gaung oder in da waund zum nochban umme … :grin: :grin: :grin: :grin:

… mehr los sein wird is des wichtig :wink:

LG und schönen Sonntach !!!

… in Aunbetrocht der Rigips Wände ned schwer is :wink: GSD is zwischen de Nochbarn Stoibeton :grin: :grin:

… i stö ma des eher ungmiadlich vua, de gaunze dell-wolle oda wos de domois ois dämmstoff verwendet hom, den gaunzn tog „um sich zu hobm“. und beim stoibeton erübrigt se des e :grin: :grin:

ned jeder kann in an schloß wohnen wie du oder in an gemeindebau, der schon mit ökologisch unbedenklichen materialien errichtet wurde … :wink:

fühlst di e insgesamt ois wos bessas, gell … ;-?

…sogns heite dazua nur de Hüttn is 40 Johr oid😁und dozumois wor no ois erlaubt.

Oba wast eh Steve…mir san jo Männa😂

bist sicher dass do ned no asbest drin is? :wink:

Dann halt neben einem Hofer-Elektroofen.

Nicht mal für Holz hats gereicht… :cry:

…Rochus was ausmachen so wie da Steve wenigstens EIN WORT in die Betreffzeilen zu schmieren…es wäre so viel einfacher wenn ma mitn Smartfön surft…aber nur wenns nicht zu anstrengend is…:blush:

Zum Rest…Hofer Ofen hamma auch keinen nur Warmwasser im Fusboden und nachdemnich beruflich mit Holz zu tun habe bring ich es nicht ums Herz dieses wertvolle Material mit den Füßen zu treten…Laminat reich :wink:

Seit wann sind wir den so zikig ??? Wechseljahre ,vermute ich . :grin:

Inser schweizerle macht das seit über einem jahrzehnt , kleiner Tipp , kauf dir ein Grösseres Händy ,
jetzt hoasst des Teil ja Schmartphone … zzzzz … aus wöchanen Zeit kimm i den :eyes:

…deppat daher redn oba ned amoi mehr in da Loge sich sein Passwort zu merkn​:joy::joy::joy::joy::joy:

…wennst mitlesn tätst füben in unsern kleinen feinen Forum tätst wissn das ich mir jo eh a Riesenhandy kauft hob…:wink:eppa bin i Schasaugat.

… finger zu wurschtig :grin: :grin: :grin:

manage Gerry1702: Letzte Anmeldung: 15 Jan 2017 21:42
manage silli: Letzte Anmeldung: 16 Jan 2017 20:46

najo … [image]http://youbrian.jouwweb.nl/upload/8/b/4/youbrian/big-teeth-smile-smiley1.large.jpg[/image]

So besser oder muss ich die Schriftgrösse noch vergrössern, dass die Fast-Rentner es noch lesen können?
:grin:

Ich schaffe es auf einem alten Lumia 520 das Pünktchen zu treffen, dann solltest du das auf einem Samsung Galaxy et al. auch schaffen. :grin:

Was Holz angeht:
Ich stehe auf Holz. Genossenschaftswohnung halt… :wink: