Zweitakter - sie leben noch!

fesch fesch … do pockt mi glei da neid.
ma … NIE hät i meine vakaufn soin :confused:

de anziche schwochstö woarn de 10"radln…u.des hintare fedawerk…a fedabaan wia a Zündhölzl :sob: :sob:sogoa an umbausotz hods gebn dafia,olladings woarn daunn de hintarn stoppa noch 2 wochn am End,des täu woa z’schnöll :cry: :cry:

War a sehr harter weg bis sie bei mir daheim gestanden is!

De Büchse hat vor gut 16 jahr mei dad gekauft, is dann bis i 2011 geholt hab in einer tiefgarage beim Onkl gstanden dabei 2006 einmal an meter unter wasser gestanden!
Am weg zum ersten Pikerltermin seit 1996 für die NSR im Juni 2011 hat mir dann a SUV die vorfahrt genommen :sob: :sob:
Daher die neu lakierte seite!
Dann ewiges teile suchen wie gabelholm rechts, vordere felge usw…
Die erste ausfahrt im Abril 2012…
A wahnsinn was des für eine raketn is für des alter!! :wink: :wink:

Ma gibt Motorradln sowieso ned her ausser ma kann sich sein leberkas nimma leisten!!

najo bei mir woas hobbyaufgabe wegen todesfall.

und heia kauf i ma erst recht wieda ane :smiley:
(leider ka nsr :sob: )

Sowos is natürlich bitter!

Aber man woas jo nie vielleicht Finds jo irgendwann wider zam du und de NSR!
:wink:
Aber wenns di erleichtert sie is fürn Alltagsgebrauch hetzutage eh nimma wirklich des wahre vorallem was des ding wegsauft mit dem hob i überhazupt nedfr gerechnet
bin letzte saison scho 2 moi liegen geblieben !! :grin: :grin:
Für ausfahrten über 200 km bin i dann doch froh dass i vom V3 auf mei Britische dame mitm reihen 3er umsteigen kann!
:grin:
:grin:

lg

…Göld oda Leba ? :eyes:…a geh Nimm De Leba :grin: :grin:

Lg Pg

Happipappi :grin:…sölbing Schuid :grin: …Du hattest es eh in Der Hand …oda zumindast im Beutel des Göldes :wink: :grin: :grin:

Lg Pg

jo pil … nur dass de meisten, de ma jetz no find scho komplett tot gfoahn san.
do no wos gscheits zu finden is scho schwa :slight_smile:

owa irgendwaun werd i scho moi wieda ane finden … :smiley:

Aber hallo, hier darf man sich doch nicht über den Verbrauch der Möppis aufregen oder wundern, das muss man sich doch leisten können, oder man soll Drachenfliegen gehen…

Gruss Sigi

jetzt hosd oba den reini gmaant, ned den hatta, oder ;-?

Nit traurig seyn :grin: …Kaunst ja schon amal aunfangen zum finden :wink:…gesehn in da D-Bucht …des kaunst sowiso Brauchn :smiling_face: :grin: :grin:

Honda NS 400 R 3x Kolbensatz kpl. Std. NEU NS400R NSR400

… Er hat :grin: …oba es bis Heite ned begriffn wias mitm Bezug is :sunglasses: :grin:

lgpg

HAHAHA !!! NEU !!! Vonwegen … jeden Tag wird ein Idiot geboren, mann muß ihn nur finden !

[color=#FF0000]DIE HAM JA ALLE DIVERSE LÖCHER !!!
[/color]

Machtma eh nix beim Sigi - ich glaub, seine Sitzbezüge san in Ordnung … :wink:

eh des hoff ich auch :smiling_face:ned dossa zvui drauf rumrutscht :eyes: und doher sozusogn aus vasehn- de Foische Tastn druckt :grin: :grin:

Jooo a wauhnsinn ha? :grin: …Do sigst amol wia laung scho de Leit …von denan Nipponindiana Vaorscht werdn -Nit :rage: …wirkli a Frechheit :cold_face: …Die a no Funktioniert :grin: :grin:

glaubined, daß die kolbn no funzn … :frowning:

Hier was in Blau-Weiss

so schön ist

Ja ihr habt schon recht, richtig, aber ich scheiss auf den Bezug.
Sinngemäß antworten, u lesen können, das wärs.
Und ja, ein einigermassen Schriftdeutsch…dass man beim lesen nicht die Fras kriegt, wenn ichs les, was ich meistens nicht kann.

Und Gammas sieht man in Natura wenige, bei Treffpunkten oder Treffen hab ich noch keine gesehen, bei uns herunten halt.

Gruss Sigi