anfänger-motorrad für 1,89

sehr charmant alle miteinand - foto hin oder her :grin:

na also mir is des wurscht, wennst magst, kömma uns gern treffen und wennst net willst weilst dacht hast, es geht net so leicht, passts a. vielleicht nur mir vorher sagen, damit i dann net umsonst im schiller sitz :wink:

Sackerl vom Braun de Praun. Des wirkt exklusiver.

ist uns in die Wiege gelegt. :grin:

Ok, ich bin am Montag um 1800 beim Schiller.

Ich seh so aus, wie auf dem Profilbild und du dürftest ja eh nicht zu übersehen sein. :wink:

Schluck.

Des is a hoartes Schicksal.
I red amal mitn Worszeg.

Dr. Pezi

des letzte mal beim Toni auf a Vierterl gsessen bin, hab i eh gefragt. Er hat gmeint, mit Photoshop wärs leichter.

…sooooo weit sein doch de zwa noch ned!!!

Wast ehh… er wüll sich jo nur herzeigen… ned schua…n!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Man sollte aber dazu sagen, daß wir nur dann so charmant sind, wenn „hohe Wasserfälle“ anwesend sind!!! :smiling_face:
Bei niadan san ma do scho weniga t’scharmie… :eyes:

Sonst, „so unter uns“, können auch etwas „burschikosere“ Aussagen fallen… :grin: :grin:

… sogst uns daunn wofir du dich entschieden host. Und wennst wieder Fragen hast sixt eh … immer gerne  :wink:

…i glaub der tag an dem i übersehen werd, muss erst no kommen ;)) (wobei i amal nix dagegen hätt, muss i a dazu sagen…)

na dann bis morgen um 6e - ob mit sackl am kopf oder ohne :grin:

ob euch der charme in die wiege gelegt worden is oder nicht bzw wenn ihr unter euch seids: so zart besaitet bin i da a wieder net…also leut, die neben mir fluchen, brauchen si zb net entschuldigen und „burschikosere“ aussagen störn mi a net :grin:
aber sehr aufmerksam dass ihr da a bissl rücksicht drauf nehmts :stuck_out_tongue:

…lieben dank, komm gern wiedermal drauf zrück, wenns is :wink:

und: logo erfahrts es dann wenns soweit is. und i hoff das is innerhalb des nächsten monats der fall…

Leiwand.
Ein kleines Bäuerchen nach an Bier auch gestattet?
Evt. sogar ein dezenter Bierfritz welcher das Gedärm
ungehörig quält?

Dr. Pezi

Wos hostn kocht das nur ana is ???

kaum lasst ma die Bandn alanich entwickelt sie des da in gaaanz andere Richtungen  :eyes:

mahlzeit :grin:

i seh scho…jetzt hab i mi da selbst in was reingritten :grin:

aber wenns echt „klein“ bzw „evtl. sogar dezent“ rüberkommt, dann sei das auch gestattet im notfall, würd i sagen ;o)

…muahahhaaahhaaaa… noch tiefer „reingeritten“!

Mäderl i hob immer NUR Notfälle… ausdauernd lange, immer wiederkehrend (woar sogoar schon beim Oarzt[keinSchmäh]), i hob sozusogn, a atestierte Lizenz für’s pf…zn!!! :grin: :grin: :grin:
Dafür hält sich die Geruchsbelästigung in Grenzen!! :smiling_face:

Lustig samma, laut samma…

Somit ist mein Nick gleich von ganz anderer Seite zu betrachten… :wink:

deina Stöll tat schaun, dass i gonz fruah beim Schiller bin.
Zwegns Plotz warats - bei der Werbung do herin. :grin: :grin: :grin:

Ah, hosd du leicht die 00?
:grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi