Anfänger werden nicht respektiert

… des wor a Niederloge :grin: i hob den damischn Itaker zwor vasaglt oba dass die Begrenzungspfeula aum Reschn SO HOCH san hob i ned gwußt :grin: GSD wars der rechte Spiagl der is ma ned schlimm ohgaunga :wink:

gestern auch einer Anfängerin mit einer sehr schönen rückwertigen „Ideallinie“ nachgefahren, mittags Richtung Radkersburg, falls hier mitlesend möge sie sich ankomplimentiert fühlen.
In den Kurven sehr unsicher, aber das legt sich.
Gruss Sigi

asooo is des?
do hert ma sochn vo dir, die wasma no goaned … tztztztztz

greeeeez, ich

In den Kurven sehr unsicher, aber das legt sich.

na lieber ned, Sigi … überdenk’ deinen frommen wunsch ev nochamal, bevor sie des liest … :wink:
IHRE kurven dürftest ja sowieso nicht gemeint haben.

ein schönes und angenehmes kompliment is der eintrag in jedem fall … :wink:

… ja Unterricht in Sachen „Kurfen“ geben … und die Gegend um Radgona ist sowieso ein Hammer … darf dort zeitweise „leider“ nur arbeiten :wink:

apopo ‚arbeiten‘… waass dei schef, daß du online bist ;-?

… Pfeula in Südtiolien san so um die 80 cm hoch … und do hods hoid poscht wie i mi mit an Ducatisti gstrittn hob um Plotz 1 … :wink: den Spiagl hod daunn a die Hammyline no gschpiad … :grin: I hob momentan glaubt i hob mitn Flügerln an Vogl dawischt … des wor a schena blauer Fleck :grin: :wink:

… Schlofzimma ? :wink: I hoff ned :grin: :grin:

Schönen URLAUB noch allerseits - i bin heite min Börny in Garaschien … Moped spün :wink:

Du hostka Vuastöllung, wos i mir grod ollas vakneiffn muass - nächstens geht a Kaffee auf Di (hob i grod beschlossn).

Uuuups, jetzt hätt´ i boid den Schmeili vagessn. :wink:
Seas Börni. :grin:

najo, wennma durt kan boß braucht bei der einreise, lossns eam vllt aa eine … :frowning:

viel spaß dir … :wink:

… Aunung wie sehr i des gwußt hob no während aum Fernsehkastl mit Schreibmaschin de Tintn drickat is …

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: UND DIE Obligatorischen Lachgesichter … :wink:

… is sei eigana Boss :wink:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

MAYA DU NORR … wo nimmst du soiche Orschweisheitn her ??? :grin: :grin: :grin: WENN i ned in Spiagl gschaut hätt warads durch mi durchgfohrn du KAMMARAD ABSCHÄTZER :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… vasamt ma des Beste :grin: :grin: :grin:

… merkst du des eigantlich no wennst an Bledsinn schreibst ??? :grin: :wink:

NUR in da Stodt UND aum Schlauch UND auf Freilaundstrossn bei Iwahoin … oiso ??? Eh fost immer ned ? :wink:
Wer sogt das Rückspiagln kan Sinn mochn der wird höchstwohrscheindlich ned olle Kugeln aum Bam haum …

kaunt leicht seyn :smiling_face: …Heite Probefahrt gmocht Lauft Guat …säääähr Guat :sunglasses: …oiso davon kumman dada ma need da Bergbauan Lümml :grin:…mit Seym hinnichn Glump -zumindast ned , bey Uns do herrausn :grin: :grin:

Und Onki :eyes:Ollas Fit im Schritt -mit De Fri-äääh Banditösn ? :grin:

Lg Pg

Märchenprinzen wia mia, schaut ma se jo imma wieda gern au - umgekehrt muasst den Maia vasteh. :dizzy_face: :wink:

Da Spiagl und er, wern vamutlich niemois Freind. :grin:

weder beim roten noch beim schwarzen Hilfsdienst, weil vor ca 40 J hätte der mit Schutzbrief meinen liegengebliebenen Reno Major in Maribor holen sollen und das wurde so umständlich bewerkstelligt, dass ich mit einem Spetzi das selbst erledigt habe und seit dem können mich die Helfervereine …
Hab einen Bekanntenkreis da gibt es mind. drei PKW Anhänger und da wird unbürokratisch geholfen wenn nötig. Ich selbst muß leider gestehen, dass ich höchstens jemandem Benzin holen kann wenn einer liegen bleibt aber für Reperaturen hab ich zwei Linke.

… NUR - Ö-wexl mnoch i man mehr in Garaschien … der Scheissdreck Ö-Behöta von da Tante Luise is da grässte Scheissdreck ever … soboidst den Ö-Schraufn heraust ghost gehts los des große Boden aufwischen weu die Höfte vom Oid-Ö aum Phodn vateut is … :rage: :wink:

SUNST … jo muagn noch Bruck und den Rest mochn lossn und ob nächstes Johr OLLAS !!! Des Saustoi gib i ma nimma :cold_face: :sob: :wink:

:wink:

… schwer logisch is bei dera Loaffn :grin:

SUPER … von Brunn noch Neidorf 45 Minuten und sog jetzt ned „so a Auto host a amoi ghobt“ :grin: :grin:
Do hod doch fraunk a LKW Pilot sein Container ned woin und eam aufd A-ZWA gschtöd … :wink: