oba geh wos kaafsd da a Gscheids Schlacht Wandal …(ohne Inhalt) .und dann geht das schonn …und aun Guatn Trichta Dazua -mehr brauchsd eh ned …Na jo i glaab des hättn Wia Zwoa a no Zsambrocht odrr
… oba der Saustoi is es ned wert. Wenn da Ölwexl in da Werkstott an 70er kost und bei mir nur des Material an 50er eh scho günstig kauft … des zoit sich ned aus das ma sich so dreckat mocht Pille …
… Stahlflex dadurch a gleich neiches Bremswossa … Auntrieb … Vagaser Obstimmung … Käsplottn und Soziagriff is lackiert worn … und eben komplett vom Peda durchcheckn lossn … dann geht des wieder a Saison ohne Mucken
a rundum wohlfühlsörvice für den Banditen owa do kaunnst e schee ins Börsel greifen,
hob scho hinter mir heier an Sotz Rafn Kettensotz Gobe dichtn und natirlich Ölwechsel
genie seins warlich keine,oba wennst lei mitm mowed dabei bist kimmts a nit so teier,
imma hin hobens ma a suzuki vom solzburg ring hoam brocht,
und a katana vo wörgl auffe
eigentlich bin i do lei wegen der lästigen pickerl gschicht dabei.
griasserl
eben wegen den Pickerlgeschichten bei meinem Fuhrpark, außerdem nochens jetzt ah Service und Reperaturen weitaus günstiger als die Werkstatt mit den 4 Ringen ond mei Moppal führ i sowieso söwa
des klingt noch poblemen
oiso i nimm des zubehöhr glump nimma egal wia der hersteller hoasst,
bei mir kemmen lei mehr de originalen beläge eine
griasserl
wenigstns Ana Der wos Des Richtig sieht …Die Stahlflex sind und bleibn a Ganz Wichtige und Sinvolle Gschicht …Ned Nur imma Die Ganzn Posa Service …wos Moppal Glänzt wia a Lack -Bock oba de Reifn und da Rest is Marod …oba Hauptsoch da Puff is Laut und De Reifn Ur -Oid …Hauptsoch a Leistung Muaß habn …wos saind des für Traurige Gratla Oarschlecha …Die hob i imma scho gehasst auch wenn is goar ned so gern sog …wias Ausschaugt
da gebe ich dir recht,hob ma heite gedenkt wia i so an muschifön siehch,vorne und hinten stahlflex,
woss sein de motorradl hersteller für penner mit ihre gummi leitungen.
sog i zum handla,radiale bremserei und gummi leitungen sein a a wiederspruch…
na na des passt schon,weil wonns stohlflex drauf hoben der brensens de 180 ps eh nimma…
jo jo de fochhandla
lg
… a Zertifikat dazua und ehrlich wem krotzt des ? Des is a extreme Vabesserung und wer des ned vasteht soi kackn geh. Wenn die Bremsschläuche 8 Johr oid san und längst nimma wirklich in Ordnung is des bei jeder Pickerl Überprüfung blunzn, vastehst du sowos ???
Silli Foisch …Die Gummileitungen vom Werk hobn sicha Ihr Berechtigung bei manchen Modellen wengan am Bremsverhalten und am Druckpunkt …Aber Nur wenn man Sie eben Alle 5 Jahre wie JEDA wissen sollte austauscht …Und Genau do Liegt Die Krot begraben - weyl Genau um des Scheißn sich Die wenigstn wos …oba is ma a Wurscht …i hoff imma dos ma so a Noarrn Zipfi nia deppat entgegen kimmt …mehr kannst eh lei nit duan …
du öwexl-aufänga herst … wennst des so mochst, ghert a trichta unters loch und ins aundare eine, logisch …
I moch des owa a liaba mit mamas küchenplastikschüssel und fülls dann um, des gibt weniger verschüttungsstreß, nämlich goa kan … …
i vastangad des scho owa ob de Freundlichen mitn Prüfzug des ah so segn weu i hob ka Lust mitn Taxi hamfohrn und de Rodel mit dem Hänga hoin daunn wieda ollas zruckbauen des hob i scho hinter mir und des geht ma massiv am Oarsch