Appetitmacher...onboard

a poar dawischts halt imma :grin:

Jo des Gfüh hob i a :smiley:

I werd di jetzan im Forum afoch stalken und jede Provokation sofort aufdecken und olle gegen di aufhussen.
Natürlich moch i des dann Öffentlich, damit OLLE wissn, wos du fia a BÖSER BÖSER Mensch bist :smiley:

:smiling_face:

Bitte Jo :smiling_face:…Edlich amol Ana Der wo Wirkli vasteht ,wias ma in meym Seeln Lebn so Geht :smiling_face: …Heast :cold_face:…hättst ma des Ned a Bissale Friaras Vurschlogn können , weyl da häd i mir sicha 20570 Deppate Einträge daspoarn könnan :rage:…und na Des VASÄUMNISS vagess i Dir Nia :rage: :sob: :cold_face: :grin:

Oiso hob i mei Soll erfüllt und di seelisch owa SOWOS von fertig gmocht …
und des obwohl ma uns net moi persönlich kenna (no net zumindest :wink: )

Jawoih … mei Leben hot wieda an Sinn :smiley:
Jetz kann de Saison wirklich starten (obwohl i eh scho seit 3 Wochen unterwegs bin :smiley: )

daun tue Er :wink:was Er Nicht Lassn kaun :grin:

mich sehn? :cold_face: :eyes: …sunst gehts da Guat-ha!!? :eyes: :dizzy_face:

-obwoi :eyes:owa jo :grin: des wird sich scho noch eirichtn lossn :wink: :wink:

Lg Pg

ehrenwerter Herr Pilgram

nehmen sie meine Meinung nicht persönlich , da wir GSD Meinungsfreiheit haben müssen wir nicht in allen Dingen einer Meinung sein,
wenn das so währ bräuchten wir nur einen Hersteller und des währ sicher eine fade Sache.

auch Ehrenwerter Hr Tyssen :smiling_face: …i nehm eh Nix Persönlich …deswegn hob i a De Unpersenliche :sunglasses: aber Wahre Listn mit de Technischen Daten Einegstellt . :wink:

wos is-des hats eben :wink:

Beste Grüße und aun Schönen Obnd noch -wünscht Pg

i werd dort sein.
wenn des teil a oide gamma is, hot do wer MÄCHTIG bastelt drann. GEFÄLLT MIR. i mag des kantige, de oide in original schaut afoch nur zum speibn aus.

greeeez

lol

sog amoi, jetz wos wieda schen wird… waun mochma a runde? am sonntag um 9:30 is abfahrt bei mir bei da garasch :wink:

greeeeeez

ui, bei sowos muast aufpassn. solche warn schon mehrere do.

greeeeez

Peda mir kennan gern moi a Fahrterl mochn …
Owa du bist jo da Wahnsinnige auf 2 Radln … wird da des net zu fad mit mir Hoibwahnsinnigen? :smiley:
Olle 5 Minuten steh bleim und ane rauchn weu ma aufn Schnecknhatta woatn miassn :smiley: … do bist noch ana Tagesfahrt mit Nikotinvergiftung eigliefert :sob:

oba geh, du übertreibst. :eyes:

sog amoi, wos woa denn do letztes joa mit da gsr? i hab des ned ganz mitkriagt. angsprunga is sie ned? dazöhl, weil bei mir hots des nie ghobt :cold_face:

greeeeez

Jo im Herbst woa des … de letzten poa Tog.
Sie hot nur georgelt und georgelt und georgelt und nix hot si getan.

Normal is da erste Indikator de Batterie (weu Vergaser is jo kana somit kanns Gemisch bei da Kälte eigentlich net zu mager sein).
De hot owa ihre Spannung ghobt und auch beim starten gehalten.

Nix desto Trotz hob is dennoch dann iwa Nocht ans Lodegerät ghängt und am nächstn Tog hot ois gfunzt.
Dass des Schloss a bissi zwickizwacki woa und si da Schlissl net umdrehen hot lossn, woa a deppata Nebeneffekt. I hob glaubt des is de Wegfahrsperre (gibt jo auch mechanische Sperren im Sinne von Zündschloss gesperrt und net nur elektrische Zündunterbrecher) … wurde hoit dann da im Forum belehrt, dass de GSR nur a elektrische hot und des Schloss hoit afoch a bissi mit WD40 behandelt ghert (seitdem gehts a wieda leichtgängig)

Hob des owa dieses Jahr nochn auswintern wieder ghobt.
Batterie iwan Winter de ganze Zeit am Lodegerät ghobt … eibaut … sofurt aughupft de Reim.
Nächsten Tog scho wieda net augsprunga. Wieda ans Lodegerät und amoi auf Warten gmocht … 2 Tog hots gfunzt, am dritten Tog scho wieda net augsprunga.
Vurgestan hob i ma jetzan a neige Batterie bei da Tante kafft (glei a Gelbatterie … 10€ mehr gegenüber da „normalen“ is a scho wurscht :smiley: ) …
I hob goa net gwusst, dass si da Starter so schnell drahn kaun :smiley: … rennt wie a Gleckerl

Und wengan Sonntag:
Do sois rengat wern. Des brauch i dann a net :smiley:

asoooo
do hätt i a aufd batterie tippt :sunglasses:
so a fehlerbeschreibung kenn i vo diversen traktoren. wenn do es steiagerät ned mit mindestens 12,2V versorgt wird, gibt der de zündung nit frei. a waun de batterie ned wirklich zaummbricht beim starten (ned unter 12v), springts ned an. is a blöde sicherheitsprogrammierung, sunst nix. aber nervig fia 3 :rage:

sonntag regen? hmmm… moi schaun i loss mi überoschn :eyes:

ollerdings foa i eh gen osten und i hoff hoid dassses dort NED rengt :grin:

greeeeeez

Oiso wenn de GSR a so an Schaß eibaut hot, daun wirds des gwesn sei … weu wirklich zaumbrochn is de Spannung auf da Batterie net … owa scheinbar woas zweng.
Außerdem hots jo a wirklich lange Zeit georgelt … a hinige Batterie hot net moi genug Power für a Umdrehung vom Starter.
Hob i hoit a vermeintlich hinige Batterie daham kugeln … und brauchs net. A ok :smiley:

Na laut Wedabericht sois Samstag Abend scho aufaunga und dann Sonntag eigentlich gaunze Zeit so geh.
No weiter noch Osten kaunst du jo goa net foahn :smiley:
Bist eh scho a hoiwata Araber :smiley:

des is zwoa richtig, oba i werd mi kurzentschlossen nochm wetter richtn. wenns ned rengt werd i wegfoan. wennst ma noamoi dei numma gibst geb i dir bescheid wies wetter is und ob i foa oda ned.
wenn mei hoizplottn am sa scho am vormittag fertig wird werd i am sa no foan geh. könntest a do mitkema

greeeeez

edith: schaut lt wetterbericht dort wo i hinmechat a am samstag noch regen aus… i glaub i werd des auf morgen/fr vorverlegen =D

greeeeeez

Na unter der Wochn is imma deppat … Freitog bin i a erst am Abend verfügbar für Schandtaten und do bin i eh scho zmiad :smiley:

Owa i schick da moi mei Nr via PM.
Werma si scho wos ausmochn … und na … i hob ka WhatsApp :slight_smile: