Behindertenparkplatz

nicht gelich eine Supermoto, entsprechend ausgestattet? :smiling_face:
https://www.youtube.com/watch?v=d8maM4FQQ-4

Da gibt es mit dem Sitzwinkel die meisten Reserven. Ansonsten, ich weiss eher ungeliebt, Chopper? Geradere Beine gehen gar nicht :grin:

zB: http://www.motorradonline.de/einzeltest/honda-ctx-700-n-im-test/534758

Na die Crossrunner gibts derweilen ned mit DCT, aber dafür die NC750X. :wink:

A wenn ma meine maschine sehr abgeht, nimm i mas glaub i ned noamal.

Supermoto und chopper mag i goa ned … Is half geschmackssache…i hab nakedbikes/streetfighter sportler reiseenduros usw. Lieber

I wart am besten afoch amoi a zeitl ab. Zurzeit fahr i sowieso mim rollstuhl umadum.

I werd moi im april/mai vermehrt den gebrauchtmarkt nach am auto (suv wie zum beispiel den quashquai) bissl durchsuchen

Hoffe mal für dich, dass das beim Auto ohne gröbere Umbauten geht und ‚nur‘ ein Automatik reicht.

Schaltwippe ist auch beim Zweirad net so schlecht ebenso wie beim Auto. Aber da hilft eh nur eine Probefahrt.

Automatik würde völlig reichen und ich rechne auch damit, dass ich wieder mit kupplung fahren kann/darf.

Beim motorrad schaltwippe, meinst ane fürn fuß oder a tiptronic? Weil mim rechten kann i sowas nimmer bedienen, der is im grunde gelähmt. Hab an nicht existenten fuß und an gelähmten.

Is a bissl a schaß. Beim autofahren muss i hald in zukunft aus knie und hüfte gas geben, des fußgelenk macht nix mehr. (Außer a bissl zucken ohne widerstand, allerdings wirds ned besser werden, weil des macht a winziger transplantierter muskel der niemals genug kraft haben wird mehr als deseigengewicht zucken zu lassen)

Kupplung muas hald in zukunft a aus knie und hüfte kommen (amputation is knapp unter knie, also gelenk is noch da und beweglich. Ca von 10 -90 grad.

Falls wen a foto interessiert.

Allerdings achtung, nix für schwache nerven.

Da bin i scho großteils repariert. Da hab i ca. 30 ops hinter mir ghabt. 10 weitere sind den foto gefolgt.

Des is vll für manche zu viel (a wenns nimmer so schlimm is) also wirklich wer a zartes gemüt hat ned klicken.

Foto

:rage:

Ich formuliere es mal so:
Gut hast du deinen schwarzen Humor noch. Ohne den könntest du depressiv werden… :eyes:

Du wirst vermutlich schon einige Amtsgänge brauchen, bis du nur mal wieder ein normales Automatikauto fahren darfst… :cold_face:

Aprilia Mana 850.

Kenne das wie erwähnt nur von der 13er FJR- da ging es über den Daumen … Ein kleines Wipperl halt:

http://www.yamaha-motor.eu/at/products/motorcycles/sport-touring/fjr1300as.aspx?view=featurestechspecs

Halt mal „klein“ mit dem Auto anfangen … dann weiter und nach vorne schauen. Wenn zumindest mal Gas & Bremse mit dem rechten geht … Schon mal was. Mein Vater hatte links auch eine Prothese (knapp unter Knie amputiert). Auto ohne Automatik ging da nicht.

Jo die hab i a scho gsehn, da hab i ma sogar scho a paar eingspeichert auf 1000ps.

Die scheint echt super zu sein. I müssts hoid probefahrn.

Aber i hab ma vorgnommen als erstes amoi mir mei maschin mit dct beim händler auszuborgen um einfach des fahren an sich zu testen, weil ma was ja nie wies geht.

Deits ned olle so spottn. Es kaun uns olle dawischen, weul i amoi g´head hob, dass jo z.B. a im Bier weibliche Gene enthoidn san.
Kaum trink´st so 12 bis 15 Hoibe, red´st nur mehr in aner Tour Schwochsinn und kaunnst nimma eiparkn.

ma a jo ned, :grin:,werter mcflyy,wegen Dir muaßt i wo anderst Parken,und des is dann dabei aussikomma :cry:,is ja Unglaublich :grin:,

https://forum.1000ps.at/forum/upfiles/385293/06D1F3ACADB849F1BEF4D2EB80953E5F.jpg

i sog do nur dont drink and drive! und wens a nur mit´n Rollstuhl is!

[/quote]

i Drive ja a Goar ned :grin:,sondern i Park,sicht ma doch :grin: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:,nur am Ungewohnten Orte ,trotzdem kann des was weil so Richtig umfalln kannst schwer sehr schwer :grin: :eyes:

Lg Gonzo :grin:

wens d do koane freind net hazt don miasatzt woascheinli duat übernochtn a no :grin:es sei den derjenige is mitn rollstuhl muatz a trickser!

Lg Gonzo :grin:
[/quote]
[/quote]

Jo da wirst scho Recht hobn aba bei De Freind Die i hob, :eyes:,fladerns ma Den Gschiss,Rolli ah no :grin:,weil des san Die Wahren Tricksa,De kennen da Goar Nix :smiling_face:

Lg ana von de Walldorfs :dizzy_face:

oiso muast erst wieda duat übernachten und des ois ohne alkohol und anara deckn -na schauderhoft furchterbar! :wink:

[/quote]
[/quote]

Jo Beinhoart so ists :smiling_face:,weil sonst Fladerns eam dann,und haun da a no in Die Pfeiffn wanns Bleed hergeht :grin:

is scho a Graus wos i fia Leitln kenn :eyes:

Lg Mrs Piggy :grin:

…so hat des nach 30 OP’s ausg’schaut… :hushed: :hushed:

Möcht ned wissen wie das am Anfang ausg’schaut hat… :worried:

Bin froh das mir so etwas trotz auch schon gröberen Abstiegen erspart geblieben ist! In deinem Alter überhaupt als ich noch so jung war und noch hätte laufen können wie du… und mein Unfallgegner hätte alles geleugnet… wäre ich vermutlich knapp vor der Begnadigung oder frisch aus dem Häfn… ich hätte des ned packt!
ALLES is zum Schaffen, sieht man an dir und vielen anderen Behindertensportlern… aber wenn man dann auch noch so ungerrecht behandelt wird…DES würd ich ned packen… de Leut sollen zu ihren Fehlern stehn… KANN passiern, ist „in’s Auge gegangen“ (in DEINS), owa do muaß ma dazua stehn, damit demjenigen dessen Leben ma vasaut hod wenigstens des zukommt was dem zusteht!

Olles Gute für die Zukunft und gute Besserung!

I glaub es gibt a von Suzuki „an Automaten“ 600-750 ccm, bild mir ein jemand in meiner Nähe hatte so etwas?

Edith:
g’funden, ka Suzi, a Aprillia woar des!!!

[image]http://fs1.directupload.net/images/150325/ezrgz7f9.jpg[/image]