Der Vogl is wieder do !!!

host du a glick, dass net jedewn morgen der motivierte akkordeonspüler
vor deim fenster huckt, sondern des amserl!

… Ich schieße auch auf Volksmusik Kompressoren !!! Do kenn i nix  :grin:

hahahahaha…

geht ned i bin untötbar!

lg tina

…auch einen Vogel! :smiling_face:

HU :grin:

,Bloß Anen? :eyes:,bist da da Sicha Monstale?,

…frech, sonst schlag ich Dich am 31. Oktober an eine Kirchentüre! :eyes: :wink: :grin:

HU

Da foit ma glei da oide Witz mitm Papagei a so a Vogl :grin: ein;

A Pappagei sitzt alanig zhaus und weil Eam Fad im Schädl is und Er Sprechn kann ruafta an Kohln-Dantla o, und Bstellt 100 Zentna Kohln.
Da Dantla Liefats, vord Tür, haut Die Rechnung, in Post kastn und Vaschwind wida,Am Obend kimmt dan Des Herrl vom Papagei hoam sigt Die Kohln,und find aussi Das Die Sey Deppata Vogl Bstellt hod.,Darauf hin sogta Eam wanna Des Nochamal mocht passiert Eam wos. Da Gscheide Papagei lässt Sie oba ned so ofach einschüchtan , und Bestellt glei am Nextn Tog, glei 200 Zentna Kohln , weyls so schee saind,Guat Es Herrle kimmt wida Hoam ,sigt Die Kohln ,nimmt glei den Papagei und Nogelt Eam and Zimmatür :smiling_face:,Und was manst wosa Dazua gsagt hod, da Papagei??,Na jo Der hod Sie a Bissal im Raum umgschaut , und wo a Sicha woar dasa Alanig woar ,hoda Gflüstat:,Psssssssst,,Hey Du INRI,host eppa a Kohln bstellt, :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… bei dir kein Zielfernrohr !!! :wink: Des trift ma mit zuagmochte Augerln :grin:

… woher host denn des Büdl ???

Des is des söbe Hundsgfrast des mich jeden Tag ans arbeiten erinnert  :grin:

LG

Ist das was neues?  :eyes: Ich habe das schon seit Jahren geahnt…

tschüssundweg

Da guade oide INRI! :wink: :grin:

HU

…is mei Spezi da „Anselm“ und der mog - so wia i- kane Kotznluadan! :wink: :grin:

Und Dei Piepmaz ist ein Verwandter, weil der Anselm muas mi aufweckn und so schnö fliagt der ned vom Ostbalkan, wo Du daham bist zum Westbalkan, wo i meine Zölte aufgschlogn hob! :eyes:

Sonst hassert er"Valentino" und ned „Anselm“! :wink: :grin:

HU

Di darwisch i a nu amoi! :wink: :grin:

HU

… klingt doch eh dobro … Valentino Anselm  :grin:

Gerade noch in Graz und schon in der Metropole - dem Mittelpunkt des Weltgeschehens :wink:
Du HU … wann stehst denn du auf ? i muas umma 6e aus de Federn. Vielleicht kemma sich do zamredn dass der orme Vogl ned zu schnö fliagn muas :eyes:

dazöhl uns wos Frisches. :cold_face: :grin:

…zwischen 05.30 und 06.10 Uhr! :sob:

Da vogel soitat se Scotty nennen, donn kann er sich beamen! :grin:

HU

Mir do bled kemmen Du …Du…Du Hundeführer! :sob: :wink: :grin:

HU

… das frühe Vogerl fäng den Wurm  :wink:
Bin auch ein Frühaufsteher, nutzt eh nix :grin:

Also ich habe meine Amschl im Winter schwer vermisst und bin sehr froh dass der Schreihals wieder zurück ist.

Ja ich weiss, die Wahrheit ist oftmals schwer zu ertragen. :sunglasses:

[size=80"]Da ich den Sicherheitsabstand um über 200km vergrössert habe, kann ich die Wahrheit gefahrenlos ausplaudern. :smiling_face:

pfeiffendwegspazier
[/size]

…ich - wie geplant - heuer noch die Schwägerin in Solothurn besuche, dann ist es aus mit pfeifen und spazieren! :wink: :grin:

Dann bin ich nicht mehr so weit weg! :face_with_diagonal_mouth:

Und dannnnnnnnnnnnnn! :rage: :wink: :grin:

HU