… Diese Befragung hat mich sehr überrascht jedoch nicht umgestimmt … is a lustige Gschicht
hob den Test grod durchgeführt obwohl eh scho zu spät da i scho wählen wor, aussakumma is das i de Grünen ned wählen soll
so nix neixs
Jo Lustig ists schonn …mei Ergebniss überascht mi ned
Lg Pg
…gibts ja gar net als Ergebnis bei der Wahlkabine
a Nix …is eh Ollas da gleiche Schaß
Die Sackgesichta drehns sichs eh so hin wies wolln , woar bei da Monarchie a need aundasd , Denan sinds dann wenigstns draufkomman
, mitm Ergebniss was man Momentan in da Jetzt Zeit sehen kann…Richtig- No schlimma is gworn
Echte Gerechtigkeit gibts meina meinung nach Nur drobn beim Himmi Papa oda beym Gehörntn …und Genau Des zu WÄHLEN wo man Letztendlich hin will -wird Einem auf da Strafkolonie Erde zugestanden …ned mehr und a ned weniga
Also vorann,vorann …Viel Gutes thun ohne a Pseudo Gutmensch seyn zu wollen ist das Gebot Der Stunde …Keine Einzige kommt zurück -Garantiert . Gilt für Alle auch das ist eine Art Gerechtigkeit .
Lg Pg
… und hoffentlich ALLEN hier sollt ma die ned wählen … mei Partei is oba ned dabei rauskommen …
mei Ergebniss überascht mi ned
… is a totaler Schas aussekumma … soll ma eppa schnell nu amoi wählen gehn ???
ORIGINAL: Pilgram1
ORIGINAL: erwinhs
Jo Lustig ists schonn
…mei Ergebniss überascht mi ned
Lg Pg
…gibts ja gar net als Ergebnis
bei der Wahlkabine
a Nix …is eh Ollas da gleiche Schaß
Die Sackgesichta
drehns sichs eh so hin wies wolln , woar bei da Monarchie a need aundasd , Denan sinds dann wenigstns draufkomman
, mitm Ergebniss was man Momentan in da Jetzt Zeit sehen kann…Richtig- No schlimma is gworn
![]()
…find i net, jetzt is besser, zwar net ideal, aber besser auf alle Fälle. Aber i glaub, du bist gar ka Monarchist, du tuast nur so
Echte Gerechtigkeit gibts meina meinung nach Nur drobn beim Himmi Papa oda beym Gehörntn …und Genau Des zu WÄHLEN wo man Letztendlich hin will -wird Einem auf da Strafkolonie Erde zugestanden…ned mehr und a ned weniga
…scho wieda falsch, nacher is gar nix! Himmel oder Hölle gibt´s nur „jetzt“ hier auf Erden, und das kannst selbst beeinflussen, wost hin willst…
Also vorann,vorann
…Viel Gutes thun ohne a Pseudo Gutmensch seyn zu wollen ist das Gebot Der Stunde
wennst di dabei „gut " fühlst is´ ok, aber pass auf beim " die andere Wange hinhalten“, damit dir kana ane knallt, von derst di nimma erholst
![]()
Lg Pg
Echte Gerechtigkeit gibts meina meinung nach Nur drobn beim Himmi Papa oda beym Gehörntn …und Genau Des zu WÄHLEN wo man Letztendlich hin will -wird Einem auf da Strafkolonie Erde zugestanden
…ned mehr und a ned weniga
…scho wieda falsch, nacher is gar nix! Himmel oder Hölle gibt´s nur „jetzt“ hier auf Erden, und das kannst selbst beeinflussen, wost hin willst…
Aha -so ist des -UND Des woast von woher ? …Woast eppa scho Drobn oda Drunt
, oda in da Mittn
…Ah jo no a klane Frog
-Du sog Erwindl
…kann ma do a Rindvicha treibn
…weyl i bin eh koa Monarchist oba a vakappta Hobbi Baua
Adjö Missjöö
ORIGINAL: Gerry1702
![]()
…Wählen gehn …Nee Du dad tut nich Not
Fremdes Rufen. Und wir wählen
eine Gondel, schwarz und schlank:
Leises Gleiten an den Pfählen
einer Marmorstadt entlang.
Und der schwarze Pfad wird leiser,
fernes Ave weht die Luft, -
Ich bin ein toter Kaiser,
und sie lenken mich zur Gruft.
Aha -so ist des -UND Des woast von woher ? …
…des erklär i da a anders mal, auf kan Fall schriftlich
…Ah jo no a klane Frog -Du sog Erwindl
…kann ma do a Rindvicha treibn
WO ??
…weyl i bin eh koa Monarchist…ahso, was bist nacha jetzt?
Adjö Missjöö
[/quote]
… aso jo - hast ein Kaiser - bist ein Kaiser
[image]http://www.steirerhut.ca/images/KaiserBier.jpg[/image]
ORIGINAL: Gerry1702
![]()
…Wählen gehn
…Nee Du dad tut nich Not
Fremdes Rufen. Und wir wählen
eine Gondel, schwarz und schlank:
Leises Gleiten an den Pfählen
einer Marmorstadt entlang.Und der schwarze Pfad wird leiser,
fernes Ave weht die Luft, -
Ich bin ein toter Kaiser,
und sie lenken mich zur Gruft.
![]()
![]()
…Monarchist
also doch …Monarchist
auch Falsch weyl:
sie ist gegründet, die „Demokratische Schwul/Lesbische Partei – Die Bürgerpartei“. Ihren Geschäftssitz hat sie in Haigerloch.
So und worum wor ma jetzt wählen waunn si eh nix ändert, hot nur an haufen Geld kost für de Werbung
… und sind die 1000ps’ler mit den Wahlergebnissen zufrieden?
Ich werde für heute abend auf jeden Fall stabile Mehrheiten haben:
Springbank 15; 46% in Koalition mit einem Longrow Red 11; 53,7%
ORIGINAL: sevenfiftybiker
… und sind die 1000ps’ler mit den Wahlergebnissen zufrieden?
Ich werde für heute abend auf jeden Fall stabile Mehrheiten haben:
Springbank 15; 46% in Koalition mit einem Longrow Red 11; 53,7%
![]()
Nationalratswahl 2013 - news.ORF.at
is jo ollas beim oidn und de Greenan haum nix gmocht des heißt weiterhin 100 km/h im Freiland
ORIGINAL: tyssen
is jo ollas beim oidn und de Greenan haum nix gmocht des heißt weiterhin 100 km/h im Freiland![]()
![]()
Kurz zusammengefasst:
Es bleibt bei einer trinkfesten, korrupten, schuldenfinanzierten Regierung bleiben.
Vielleicht ist es aber die letzte Wahl bei euch, wo eine ‚grosse‘ Koalition überhaupt noch eine Mehrheit hat.
ORIGINAL: tyssen
is jo ollas beim oidn und de Greenan haum nix gmocht des heißt weiterhin 100 km/h im Freiland![]()
![]()
Kurz zusammengefasst:
Es bleibt bei einer trinkfesten, korrupten, schuldenfinanzierten Regierung bleiben.Vielleicht ist es aber die letzte Wahl bei euch, wo eine ‚grosse‘ Koalition überhaupt noch eine Mehrheit hat.
dabei hod de Övp eh Glück ghobt das vo de Blauen ned üwahoid haum
Vielleicht ist es aber die letzte Wahl bei euch, wo eine ‚grosse‘ Koalition überhaupt noch eine Mehrheit hat.
geh …Des rennt doch eh scho Seyt Jahrzehntn so …is a Mentalitäts soch
…Jetzn werd erschd amol wida 5 Joahr , Graunzt , Gjammat , Gezetat usw
…wos Des für Trottln in da Regierung saind Die eh Nix weidabringan
…Nur damit ma daun im 2018 ena Joahr es gleiche Ergebniss wia Heite hobn
…Mocht oba a Nix -weyl Der Mensch ist Eitel wie das Vieh !
Lg Pg