isse Seniore Kiilllääärrr …Bissal Geduid no …muaß es erschd Aunmeldn , Nexte Wochn daun …davon laufn oda foahrn wirds ma scho need …oda i ziags Yamsal doch Nochamoi ausse , Na jo mal schaugn
… oder wos ma liaba warad doch eher DU
Do schreibst laut und deutlich dast OLLES VAKAUFT HOST und ned dast vakaufn WÜST du Eier !!!
[b][quote]
nein pille… i hab ollas verkauft, i fahr nimma.
geht ma aum nerv, jedes joa mit zig foazeig ums pickal foan, service mocha, etc … i scheiss afoch drauf und foa nuamehr mitm 125er 4takt rolla vom papi (wobei ma mit dem in pezinok bergob a so einige gjaukt hobn … )
geh Hr Onki …Es Mayale de Oba Pfeiffn , hod doch scho Damois sey Hosn Grindlich Voi Gschissn ghobd …dossa gegn mei TZR le abbeissn werd …owa jetzn hätta eh a Tschänz , weils TM le is eh Wesentlich Schwächa
… schicks mia zum eilogan … i hob mia etzat eh so an Kloan Elefantn kaaft, der wos ma im Kölal des Göid nidatritt damit i a noin Kölla einekumm … so zwoa drei Schubkoarn Oipndollares hobm do scho no Blotz …
Tja, eine Suzuki läuft auch dann noch, wenn man sich nicht an die offiziellen Serviceintervalle hält. Was macht es dann für einen Sinn, das Öl 2x pro Jahr zu wechseln?
Allerdings läuft sie nur solange gut, solange kein Honda-Mechaniker daran rumpfuscht.
Aber was bei mir nach der SV kommt? Keine Ahnung. Vielleicht eine Stimmgabel (MT-09, bis dann ist der Hype vorbei ), eine MV Agusta Rivale? Eine Aprilia?
Aber das wird sicher nicht 2014 sein, hoffe ich jedenfalls.
de Üwaroschung is uns gelungen jo des mitn Kaffe is a schware Niederloge owa des nächste Moi wird i ma söwa a Kapsl mitnehma daunn kaunn nix passsieren,
es hot mi gfreit di wieder amoi zum segn
… sollt ma ab und an wiederholen eppa beim Fischer oder bei eich untn weil … ewig werma aller Voraussicht nicht leben und es warad doch schon um uns Wir telefoniern !!!
… Mein Mechaniker hat mir gesagt "machma im Frühjahr ein ordentliches Service und dann fahr das Jahr ohne auf die KM zu schaun … des is hoid a SUZUKI und ka HONDA oder DUCKATI
Zu den wenigen KM die ich fahre … Ich habe auch neben der Mopedfahrerei ein Leben … du auch ???
i hob holt den Maya gfrogt wias dir geht und er hot gmant das ma di besuchn solltn i warat eh ned auf de Idee kummo durtn einezuschneim trotzdem wors schee di wieda amoi in voller Lebensgröße zum sechn
waunnst zu da Bogoln zum Service fährst kaunnst jo beim heimfohrn bei unserer Kaffekonditoreipizzaria stehen bleiben und den Fischer könn ma a amoi auf an fettn Burger besuchen Tulln ruckt a näher wohrscheinlich nimmt mi da Maya mit waunn er des ned bis durhin vagessn hot