Schau mal meinen Beitrag an und lies ihn nochmals.
Mir ist es sch… egal, ob mein Motorrad radial verschraubte Bremszangen oder eine Upside-Down Gabel hat oder nicht. Warum?
Die Gabel soll federn und dämpfen und die Bremsanlage soll bremsen.
DAS sind meine Anforderungen.
Ob jetzt die 125er Honda das Mass aller Dinge ist, sei dahingestellt. Ob es die TM ist, keine Ahnung. Spielt aber auch keine Rolle.
Ob allerdings die TM mit ‚normalen‘ Bremszangen und einer ‚normalen‘ Telegabel schlechter wäre (solange die Komponenten gleich hochwertig sind), wage ich zu bezweifeln.
… und ja, mein bisher einziges Motorrad mit Upside-Down Gabel war die AF1.
…meine jetzige XJR fährt sich (für mich zumindest)
mit der stinknomalen Telskopgabel besser, als davor
der Tiger mit der Upside Down Version.
dürfte halt das ausgewogenere Gesamtpaket sein.
lg
martin
[size=120]
dann Lies Du auch Nochmal …und zwoar Wia Der Fredl EIGENTLICH heist …Und daher ists mir Scheißegal wos an Irgendwelchen Blaadn Groß Krapfn Bessa is oda ned …weyl um des gehts hier eben ned -Und was Du zu Bezweifeln wagst is Nix als Plumpe Theorie -im Gegensatz zu meiner Wenigkeit …Noch Diese Woche kann ichs Persönlich ausprobiern , an meina Neichn TM obs es Bessere Equipment ois de Damalige Honda hat …Desweiteren gings hier a ned um Die TM …sondern um Gebückte Achterl mit am 4 Takt Murl (Da gibts halt amal 2 Versch Klassen was Die Ausstattung, betrifft ) …dos Die weit weg sind von ana Sumo , mit 2 Takt Murl -und a no Wettbewerbs Foahrzeige mit Strassenzulassung sind …Dürfte Inzwischn a da Letzte Dorf Trottl gegeneisst hoben , aussa Du Natirli …is owa a Nix Neichs
auch für Dich gilt : Du Bist koa Achterl Fahrer , bis auf a kurze Zeit -Deinerseits …und Deswegn brauchst a Dei Maul ned bis zum Stehkrogn aufreissn . weyl eh Nix Wissenswertes aus ihm zum Thema 125 ccm Moppaln raus kommt .[/size]
Bitte Herr Ignaz …So da Menschn Freindliche Dir Olles Gfalln lossa , bist jo Wahrlich a ned . Und i Denk des muaß ma a ned seyn . Wos is des hats -und a Poar hoben ebn koa Achterl erfahrung und aus, an dem bin i sicha ned dran Schuid , Sondern Des sainds scho Sölba . Wenns um Die Neiche YZF 125 in dem Fredl do geht , brauch i a Nix von Andere Größane Moppaln lesn , weil solche habe ich auch schon ghabt , und dafür können Andere wiederum Nix dafür , weil des is ebn auch mei Eigenes Bier, und ned Die Schuid von Andere is . Kurzum -Wer Deppat und Bleed üwa Achterln schreibt …OHNE JE DAS EINE ODER ANDERE UM WOS ES DA GEHT AUCH GEFAHREN ZU HABEN -WILL MEINER MEINUNG NACH OFACH NUR PROVOZIERN UND DES GANZE THEMA KIBIN …und noch dem i mir des ned gfoin lass gibts auch Die Dementsprechende Bleede Antwort , und zwoar so lang , bis ma Derjenige Welcher -glaubt sich Gut mit Achterln auszukennen, auch Die Nötigen Beweise rüberschiebt …Und Zwar ÖFFENTLICH -hier im Forum ; Dann bin i auch Sicher Bereit meine meinung wenns Nötig ist zu Revidieren …hob koa Problem damit -auch noch Nie gehabt wenn i wos glernt habe, und einer Falschen Meinung war -mich dann auch Dementsprechend zu Entschuldigen . Dafür sind Foren Nämlich auch da .
i sog da wos, nimm wieder deine drogen, des kannst wenigstens und da bist dann ah net so bled i wers in zukunft mit dir so halten wie mit den 2 anderen koffern da herinnen, einfach keine antwort mehr schreiben wurscht wie oft du es probierst
So, hab ma das ganze jetzt mal durchgelesen, is recht lustig was man da so alles liest.
I bin 36 Jahre u hab ca 15 bis 20 motorradl ghabt, angefangen von supermoto, naked, supersportler.zweitakter u vierter.
Fahr eigentlich net schlecht u kann mit den meisten mithalten oder foar erna um de ohren:)))
Zweitakter sind geil zu fahren, u machen richtig spass, aber leider eine aussterbende Rasse! !!
Beides hat seine vor u Nachteile.
In diesem Sinne. …
gemein schnief i kaunn doch nix dafiar das des Pappiessn so guat is und in mein Bauch so vüüüüüüüüüüüüüüüüh davon einepasst… i pass deswegen ned auffe und wenn dazahts mi ned g’scheit…
Du böses gemeines oides Pillitant… imm auf de klanan dickn hinhaun… jojo… [
wia oft i des Probier is eh Ohne Bedeitung …Weyl Des hier no Nie von Besonderer Bedeutung woar -Wos WER ,Waun , Wie und Warum Probiert …Weyl Probiern Duan de Hund …Thema Drogn …Jo do hast Recht …bin Grod Zruck vom Meim Dila …und hob Bestes Fuchs Olio inhaliert …und a no a Bissal wos im Gwandl hängan …Owa bevor im mi weida mit so Grenzdebiln Oidn Ex Hobbi Rennfoahra Säckn …Sinnlos ummadumm Ärger bleib i bei dem wos i oben scho Gschrieben hob …und zwar : Jetzn erst kaun i Wirkli Vergleichn …obs sinn mocht , a Bessere Brems und a Gressane Gabl in am Achterl zu haben …Und ned Vorher …des is Nach wie vor: Hätt i wär i war i
Jo i was De Video is wia imma bei mir ned Bsondasd Guat …es woar a scho späta aum Abend -und Wirkli Zeit dafir woit i mir a ned nehmen -.owa für hier Drinnan reichts eh
(Buidl : Die am Fensta is mei Neiche 125 TM SMR 2 Takt und Die Danebn Die Neiche 250 ccm 4 Takt )
2 Takta find i a sehr Aus -Sterbend …Bsondasd wenns Bj 2014 saind …Bis Die wirkli Aussterbn , bin i scho laung und a poar Andare a ausgestorben …DES IS SEIT JAHREN ES THEMA, DOS SE BALD AUSSTERBN WERDEN -NUR ES BALD ZIAGT SICH HALT IMMA WIEDER RAUS -GELL
Ned Nur von TM gibts Nach Wie vor 2 Takter als NEUFAHRZEUGE mit Strassen Zulassung …sondern auch von Ossa , KTM , Husaberg , Huski uswusw …Desweiteren wie obn scho Beschrieben wird Einiges Weiter Entwickelt …Besonderst Intaressant zumindasd für mich is Die Seitn von Hirth Engines - Welcome to the home of two-stroke engines
(Buidl im Vordergrund TM 300 ccm 2 Takt , dann Zwoa 250 ccm 4 Takt und Die am Fensta 125 ccm 2 Takt )
Noch dem i wissn wü um wos es da Üwahaupts geht …hob is ma a Glei a Bissal Zerlegt , damit i a woas wo wos is …Jo des geht auch sogar bei mir -Ned Nur Deppat vorm Pä cäää hockn und schmäh fürhrn, sondan SÖLBA schaugn wos Wirkli sache is
…TM baut mit Seine ca 50 Mitarbeiter im Jahr ca 1400 Moppaln …mehr woins ned Wirklich -Warum- hat mehrere Gründe, was eben auch Die Momentanen Besitzer Erheblich zu Entscheiden haben …Was Letztendlich dabei raus kommt , steht eh Untn …da brauch i Nix mehr schreibn .
Aussa: de Moppaln stehn bei cyclerep.at in da Neichn Bude in Leobersdorf
sind auch für mich super geil, mein erstes motorrad war eine mach3 kh1 (500er 2takt dreizylinder) mit damals übelichem furchtbarem fahrwerk und wärmeerzeugern in den rädern ( auch bremsen genannt)
die 125er mito die ich mal gefahren bin, ca. 25 runden am damaligen österreich ring, war auch super geil, und vor allem durch das niedrige gewicht mit den für damalige verhältnisse breiten reifen, da gabs 1000er mit schmäleren oder nur marginal breiteren reifen zumindest hinten, auch sehr flott und den kurven.
eine nsr 400 hatte ein freund von mir die bin ich auch 2-3 mal gefahren, auf der straße, und es war auch recht spaßig. aber zu zweit sind alle drei nix weil zu klein und auch gar nicht wirklich ausgelegt dafür auch wenn ein zweiter platz vorhanden ist.
übrigens eine 400er würde ich in gutem zustand heute noch kaufen einfach weil ich sie haben will aber man bekommt nix in vernünftigem zustand und wenn eine mal gut beisammen ist werden apotheker preise ausgerufen und so viel ist es mir dann auch nicht wert um in der garage zu haben
Gratuliere. Gute Wahl. Der fette Krümmer kann was. Schaut auch recht edel verarbeitet aus die Kleine.
Have fun und wirf´s ned in de Botanik warad schod drum
Danke Alex , für De Gratulazione …mal schaun wos Se Wirkli kaun …Botanik warad a ned so Tragisch is Eh Voi Kasko …zumindasd amol Dieses Joahr …Warum ? …Jo weyl i mi selba am Besten kenn -Maunchmol zumindasd