Dobar dan zajedno

:wink: … do iss wieder da oide Dummschwätzer und i bin ah wieder do :grin:

Hoff es geht eich guad und kana der ma wichtig warad hod sich wos brochn. Bei mir wors nur a Rippal wohrscheinlich weu i immer so vü Schweinsrippm vaspochtl so quasi die Stroff von de Nutschaln :rage: :wink:

Sonst … ollas dobro und den Rest vazöl i eich bei an Pivo.

Lijepa večer !!!

sche das wieder wohlauf do seids
host sehr gföht do wor fad ohne di :grin: :wink: :wink: :smiling_face:

oiso i hob mi in deina obwesenheit uman mario gekümmert… hob eam mit da 125er zagt wo da hamma hängt :stuck_out_tongue:

jetzt sog de gaunze Gschicht vom Saumstog :grin: :grin:
Stichwort Chopperl rechts :grin: :grin:

Datona vs Pangiale :eyes:
das du mi panierst des is koa große Kunst des schoffst a mit an Vesparoller :wink: :grin: :smiling_face:

wo i erstaunt wor wiea schnö de 125er wieder im Bus vasteckt wor :eyes: :eyes: :smiling_face: :grin: :wink: :grin: :smiling_face:

Jööössass, Marand Josef :dizzy_face: :rage: :sunglasses:…da Onki is a wida do :eyes: …Nau jetzn is wida schluß mit Lustig :cold_face: …oba wurscht …Der haut eh boid wida oh :smiling_face: -(Hoffentlich) :grin:

Na Gschmarri Herzlich Willkomman meinaseits zruck im Kaschpitheata :smiling_face:…hoffe Es hod Eich gefalln , und Alles is noch wunsch verlaufen …i hob mi derweiln Köstlich do amysiert , vor Allm mit da Feign Nussn Maya :smiling_face: …Die nedamoi aus Ihrem Vasteck sich aussetraut , weyl sey Prüllia , nur Die Seinige gegnd durtn zu kennan scheint …Jojo De Jungan von Heite :eyes: do kaunst a drauf scheißn :wink:
…(Bey Einigen ) :grin:

Cirio Pg

Schon fertig geurlaubt? :dizzy_face:

Jetzt ist es schluss mit der Ruhe… :worried:

sozusagen jetzt ein Kollege vom 63a hele,gö Gerry?Der Hr.Kapitän,des Meeres und der Liebe Schwellen,äh Dellen,sakra ja doch Wellen!!! :grin: :grin:
>Drehzahl<

SICHER SICHER … die Urlaub hat uns schon sehr gut gefallen tun … nur die brochane Rippm hätt ruhig ausbleim dürfn :wink: es mocht ka große Freid a Boot im Hofn zu vatauen wennst ned a moi a Mineralwossafloschn dahebst :sunglasses: :cry:
Aber is eh scho bessa und jo du host recht der Onki und die dazugehörige Tant schleichen sich eh boid wieder :wink:
obe zu de vastohlenen Krowodn :grin:
Stell da vor unser Freind aus München da Hermann auf seiner Ilver Sport wos im Übrigen a Hammer Schiff is !!!
[image]http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhv1OASoPlK46fLDNl70Rqf7poN3YH4fBdZu4DkqtuHx1FcOvx[/image]
Der kummt vorige Wochn obe und hoit des Schiff von da trockanan Marina ob. S Gschirr weg und die Wossapumpm austauscht auf a hiniche :eyes: wer mocht sowos ? Ka Auhnung. Letztes Johr hod der Hermann gor ned fohrn kenna … weil do haqums eam den Zylinderkopf von ana der beiden Maschinen gstessn. Des is sie aundare Seitn vo Krowodien :grin:

Mir is des wurscht - i bin Voikasko vasichert sions des gaunze Boot stessn.

Zum Maya … wennst an Wöllnsittich auslosst Pilli … der fliagt meistns zum nächstn Bam und schaut deppat, so is da Maya :wink: der kennt ned vü und sei grässter Vorteil er kaunns Hirn „“„ausschalten“„“ so es jemois eingschoitn wor :grin: :grin: :grin: Drum is a so schnell der Rotzer :grin: :grin:

[/quote]

[color=#0000CC]hobs fast leicht üwalesn ghabt , des Mittm Rippal :worried:…No daun Guate Bessarung meinaseits :smiling_face:…auch des Bootal is fein …schod das des imma no gibt mit de Betrügarein :cold_face:

Trotzdem scho schee schonn :grin: dosd wida do bist :wink: …weyl De Beschreibung , von da Maya Feignnuss-ois Flugsauria :sunglasses: …is Natirli wie schon gewohnt , Bestens Formuliert :smiling_face: :grin: :grin:

Beste Grüße auch an Frau Gerry :wink:

pg [/color]

mein’ beistand zu deiner brochenen Rippen (is’ mir heuer im April noch am Radlsturz an zwei Ripperln wiederfahren,
is a ziemlicher Schaas, aber geht vorbei).
jedenfalls:
welcome back!

…jetzt rinnt da RB, iwan Büldschirm owe… bin neigierig wia laung des bei MK’s & Co schoffst! :wink: :grin: :grin: :grin:

OWA, 's wWichtigste, is das du wieda do bist… OHNE Blessurn geht’s jo scheinboar ned bei dir… amoi da Finga heia a Rippal… wos hod’s da denn heia fiar a Nettigkeit g’sogt de Tante Gerri, hod’s wieda nette Vergleiche zogn???
Najooo, jedenfois guate Besserung!!!

I tät sogn mir soitn sich boid wieda sehn! :smiling_face:

Mölde gehorsaumst bin auf!

… scho wieda Süwesta? :eyes:

Wurscht! Am 3. Jänna is ois beim oidn … :wink:

Fein, daßd wieda do bist.
Wor eh scho a bissi fad do. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… na woart Manndei bis da de draufkummt weng deim brochna Ripperl :wink: … oba de Idee is net schlecht …

I gibs jo ungern zua … oba woar scho a bisserl fad do herinn … :smiling_face: :grin: :wink:

Sogoar des Tinerl hod se kamm schaugn lossn … entweder sie lernt wirklich aufn Deckl … oda Ihr hots as Hirn zrissn, weils de Belastung net gwohnt woar … :wink:

Du sollst ruhig schlafen und dich nicht herumwälzen. :sunglasses:

Wie hast du das zustandegebracht? :eyes:

Auf jeden Fall gute Besserung. Jetzt geh ich ins Engadin und schau auch mal noch beim Grond vorbei. :smiling_face:

… die Frau Chefin hod eahm gsogt … bring den Mistkübe ausse …

und in seibm Übaschwang hod a frech gsagt … dua eahm söiba ausse Weib …

und dann is a mit am stechenden Schmerz in da Brust wieda wach worn … :smiling_face: :grin: :wink:

host jetzt mitn M.K. a panscherl :sob: oda haum da de Krowodn eibrochn :rage: :grin: :grin: :grin:

hoff du bleibst da oide :grin: :smiling_face: :smiling_face:

Wegen deiner Wampe: Zum Glück habe ich mir keine Engadiner Torte gekauft. Sonst ende ich noch so wie du. :grin:

Tja, ich habe auch einen Medien-PC (Acer eMachine), den ich an Stereoanlage und TV gehängt habe. Nur bei mir funktioniert der Bildschirm noch. :wink: :grin: :sunglasses:

Dafür ist das Notebook ein Geschwür sondergleichen, aber den Zweck erfüllts. :wink:

Wäre es denn weniger grausam, wenn ich mir eine gekauft hätte? :dizzy_face:

Nana :cold_face:

-so leicht -bzw-Schwer wia da Onki wirsd ned davon kommen :sunglasses: …des werd wesentlich ärga wärn–woart Nur :smiling_face: :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

eppa so :wink:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=dQlA9LRaVP4

sehr fein … i fahr in drei wochn obi… owa mit ans meer sundan nach slavonien … gfreit mi das an schen urlaub kobt host onki… guade bessarung zwecks da rippn…

ah jo HOST MA JEZTAD KA POSTKOATN GSCHICKT???