Ducati Kaffeemaschine und neuer User

… drum wearn woarscheinlich de österreichischen Quadrahtschedln oiwei no aus kramperte Fichtnwurzn aussadengelt … :smiling_face: :grin: :wink:

Zum Glück kennst du mich nicht. :smiling_face:

:wink: :grin: :grin: :grin:

in da Tat :wink: :grin: …aba auf manche Sachn kann man getrost Vazichtn, im Lebe oda au danoch- Gell :eyes:

der hoizrauhman is owa sicha scho vastanad wenns paleolithisch is. wenns politisch is e a, weil de kapserl bringan a nix weida …

und des sogt a boarischa stoaschädl :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: do red a da blinde von da forb :grin: :grin: :grin:

Der soi sowas seyn? :eyes:…Jo im Läbe Nit :grin: …und Stoa scho glei goar ned :wink: , sunst dad i Eam eh kennan :rage:…Nix da a Oberst Redl Ob Klatsch issa :smiling_face: unta Preißns gnadn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… Wos soll richtig sein ? Dast Sehr Neu bist hier ??? Oba jo, des mocht nix … a bissl was vor dir erzählen zB wohers bist wiast hast oder dergleichen kaunnst jo daunn später schreiben. Wichtig is dass ma die Cance haum a Ducati Kaffeemaschin zu erwerben. Danke vümois :wink:

… Getreidemühle :grin: :grin:

"Es klappert die Mühle" (1824) - Gesang mit Akkordeonbegleitung - Vocal and accordion - YouTube :wink:

… se prowierns immer wieder de Deppen :grin: :grin:

Was ned … glaum de eppa wirlklich dass eana kana draufkummt bei 250.000 User ??? :grin:

… a Stötzn amoi G N A G I hasst daunn wir i Vegetarier !!!

… an Häfnbruada vom Nochbartisch zum „unterhoidn“ :grin: :grin:

… schwindln … WENN hier in Österreich a STÖTZN amoi GNAGI haast … daunn und NUR DAUNN … steig i um auf Lack Dosn freie Müch.

… auch würfelförmig ???

… und lagertechnisch optimal !!! So ei die Tomat … Paradeiser, die würfelförmigen :wink:

… „es ist gut für Sahara Touristen dass man Sand trinken kann“.

Aber die Gschicht mit de eckatn Tomatn gfoit ma besser :wink:

… dass ich auch so manche Ausdrücke nicht kapier … Erdbeeren heissen hier ja wie man weiss ANANAS. Wer bitte kommt auf so a Idee ?
Was eine Ananas ist denk ich weiss jeder …

Die gaunze Wöd sogt Tomaten oder Goldapferl wie die Itakinger … mir sogn Paradeiser. Die Mayers nannte sie Xitomatl … do haummas jo schon.

Die Gschicht mit den STELZEN in da Schweiz allerdings lieber Rocco is a ned normal … :grin:
Aprikosen sagt hier in Österreioch KEINER … Die Wachau is ned berühmt wegen Aprikosenkonfitüre … sie is es wegen Marillenmarmelade.

Do gibts nix zu schaukeln.

So jetzt muass i duschen geh weu heute gibts an Kaffee mit den Herrn Killa und Alteisen zweng da Urlaubsbesprechung :wink:

… die Melonen waradn a besser eckig … weu die tan weh wenns da aufn Zechn foin :grin:

… aber ich gehe nicht arbeiten für einen güldenen Sarg … :grin: Ich lasse den Euro rollen was denkst du warum der rund ist ?

Heuer noch mal nach RAB mit Frau Gerry … unterstützung für das hiesige Tierheim. Sie benötigen dringend 10 kleine Katzenhäuschen und die werden wir bauen und liefern.
Na ja dann natürlich im Oktober die Etna Runde auf Sizilien aber das ist ja eine Einladung … Dann im Frühjahr unsere Zwei Mann Runde mit Herrn Killer nach A/SI/HR und der Sommerurlaub UND … ein Projekt das hoffentlich Umsetzung findet … wir wollen 2014 oder 2015 eine Männerrunde nach Kroatien machen … eine Woche auf See in einem Kajüt-Stahlverdränger und jeden Tag ein andere Hafen … aber das bekommst du eh noch per Mail denn du wirst uns ja sicher nicht alleine in See stechen lassen :grin: :wink: wär toll wennst Zeit hast für uns.

Na ja und sowas muss man doch besprechen UND ausserdem haben wir über die abgehakten Urlaube berichtet … war ein cooler Tag heute mit den Beiden.

… Anna nass macht … was für eine Wuchtel damals bei ersten Werner Film … tränen haben wir gelacht :grin: :grin: :grin:

… und es geht ned um Stözn ODER Eisbein … es geht um Stözn und das schweizerische Wort dafür … frog an Rochus des kaunn ma ned wiederhoid so schiach is des.