habe gerade das Thema gelesen und muss sagen die Kaffeemaschine sieht echt cool aus wenn ihr alle Kaffee so liebt hätte ich eventuell auch noch was Interessantes für euch ich habe seit einiger Zeit auf meinen Touren die immer mit dabei http://www.coffeecircle.com/handpresso-outdoor-set/ für das kleine vergnügen zwischendurch geht doch nichts über einen schönen Espresso
Is a lackiert, tat I eahm wieda lackieren, sunst is des ohschleifn a Hockn fia an der den Vodan mit da Muatta daschlogn hod.
Do gibts an leiwaunden Lack (i man der is vun Tiger), der wird sogor sche glott und seidenmott waun man min Pemstl streicht.
Waun a jetzt gölt, und gwaxlt is, mocht Is wieda (is ma sowieso des liabare)
… is es Lack weil er sich nach dem Entferner derart „aufgestellt“ hat und jetzt is dort ein Brotleib großer Fleck … ich werde ihn schleiffen und streichen" und hoffen das teure Stück ist dann noch halb so ansehlich wie er es bis vorgestern war
Mei Frau … oba wast eh, bäs bin i weng so an Schas ned … nur a bissl augfressn oba des dauert bei mir meistns zwa Täg
Ollas Felix oda wos ? …lern erst amol Grüßn …bevorsd Di Wichtig mochst …auch wennsd deinen 100.000 sdn Neuen Luser Namen aufmachst …bleibst Trotzdem imma da Gleiche Oide Trottl…
Freilich gehts , nimmst hoid Mehrare 1 cm Plattn als Seitn Rückn , Türn und Wänd …Kombinierst es mit Alu ,oda Edelstahl , und scho host aun Schrank …is sicha ned da Erste und a ned da Letzte Der Jemals so gebaut wurde …Nur fir Notorische Geizkrogn wie für Di is des Natirli Nix …da muaß a Normale Fichtn Voikomman ausreichn