…aya heute seinen 53sten Geburstag feiert und ich ihm (oder wir) auf diesem Wege alles erdenklich Gute dazu wünsche
Wir singen dem Maya ein Lied, wir singen dem Maya ein Lied, Maya du …
Bussi vom Gerry und dem Rest der coolen Gang !!!
…aya heute seinen 53sten Geburstag feiert und ich ihm (oder wir) auf diesem Wege alles erdenklich Gute dazu wünsche
Wir singen dem Maya ein Lied, wir singen dem Maya ein Lied, Maya du …
Bussi vom Gerry und dem Rest der coolen Gang !!!
53? nie.der hod bei der Geburt schon älter ausgschaut wie i heut. ALLES GUTE PETER.
auch ich schliesse mich den wünschen an, unbekannterweise
greeeeeez
Alles Gute dem Oiden Mayerbuam
Lg
Du kennst eam sicher…super Motorradlfohra…fesch…blond gelocktes Haar…sehr intelligent…erfolgreicher Geschäftsmann…
Frauenheld…a richtiger Macho hoid
des is a guate Idee …nau wia de zeit vageht
…i wünsch Eam a ollas Guate zum 12 Purzltog
und waun geht wida amol wos weida
…beim Kampf der Giganten
…Teil II -vielleicht
od foahrst inzwischn eh nur noch mit dem virtuellen Kombjudda Zeichs ummadumm
lg.
…von Maya is nimma sehr flott…den vafoign jo scho Rentna
alles Liebe zum Geburtstag!
sölbing schuid …obwoi
…üwaholt hod uns damals auch scho neamds sooo- direkt
wie auch imma …die Zeit geht ebn unaufhaltsam weida
-is halt mei Haustreckn und nach wie vor für mi die beste Adressn um Moppal mäßig in guata konditione zu bleibn
(wurscht mit wölchanem) …Seit inzwischn a scho 12 Joahr radl ichs auffe und zumeist auch lebnd owe …und imma noch ab und zu es beste
…de leiwaundn sprüchal daun aum Parkinga …wos isn des usw…
weil nur durchs redn komman de Leit zaum woast es aba eh auch
scheens Wochnend Onki und gruß aun Frau Gerry
…ich kenn des eh ois…die Streckn…die Sprüchaln…und dass eigentlich eh jeder Mopedtreiber da Schnöste is ohne wenn und oba
Die Meisten von de schnön san daunn wie du wast sehr hormlos und in dein Fall schwer vawundert wie flott so a 125er is
…lasst sich bedanken und grüßt recht freundlich zurück
des stimmt es gab soweit ich mich erinnern kaun eh imma gute Gespräche und einmal hob i a strafe brennt
…hat eh gepasst , woar ebn a Lehrgeld
…es Tm le ist allerdings scho a bissal a Ausnahme bei de Achterln-(ist aber a andere gschicht ) …aber ganz Ehrlich ich kenn a poar de saind so guat beim foahrn , weils ebn scho lange dabei saind und zum teil auch Ring Erfahrung (ned aun Weana
) hobn …des mocht ma richtig freud mit denen mit zu fahren manchmal gelingt das auch …und nebenbei hab i a wida wos dazua glernt .
…Trotz allem schau auch ich durchaus das es so gut es geht die Geschwindigkeiten eingehalten werden -und es geht fast immer
, …weil ma nach wie vor auf da Doppla rundn und ned zb. aum Red Bull Ring is …i denk das zu beherzigen is sicha koa so schlechte Idee , zumindest mein Eigener bissal egoistischa Beitrag weil i paar Tage älter werden will
hmmmmm… grübel
na, kenn i nit.
greeeez
… I a ned
Happpy pirstai too juuu, happpy pirstai too juuu, happpy pirstai too juuu Mayerpeter, happpy pirstai too juuu, … flöt, sing
Noch nachträglicher:
Alles Gute zum Geburtstag!!!
Grüsse aus dem Norden!
?!?!?!?!?!??
Wenn Skandinavien im Norden liegt, dann kamen diese Grüsse aus dem Norden.
War in den Ferien…
… gaunz drauf au, vun wo aus!
A Nordpoibewohna wird si wohrscheinlich de Goschn zreissen über des südländisch-aulassige Temparament vun de Skandinavier …