sans dann immer die schweren Kraxen, die mit kurzen Bremswegen glänzen?
Und fia de, de kan Aunhänga haum, gibt´s imma des klassische Argument: „Jo, owa waunn i ma amoi an Kühlschraunk kauf, daunn brauch i sowos“.
Waunn´st 20 Joahr Auto´s vakauft host, daunn känntast bei bestimmte Möldungen im Stroi kotz´n. Und des is ane davo.
I woar in mein Leb´n a scho stoiza Besitza vo dem an, oda aundan Kühlschraunk, owa ned an davo hob i ma söwa hamzaht.
I hob des erst unlängst wieda im Fernseha g´seg´n. Waunn so a Sottlzug in a Stauende knoit, braucht´s meist kane 30, hächst´ns 40 Meta und scho steht´a.
![]()
weil´s in Die bessere Bremsanlagen einbauen?! und mit den überbreiten Reifen den Gewichtsnachteil etwas kompensieren?!?
in ein Kleinauto wird kaum Technik gesteckt, da zählt nur der Preis, so einfach ist das.
in wirklichkeit bremst ein schweres Auto natürlich besser, da lügt uns die Physik an. zum Glück bist du draufgekommen, dacht hab ich´s ma ja schon immer…
also, dann fahr mal mit leerem Auto und mach an Bremstest. dann wiederhol das Ganze mit einem vollen Kofferraum (schwere Sachen reingeben, keine Polster) und setz am besten noch 4 Männer zusätzlich ins Auto. Zusätzlich könntest noch hinten einen ungebremsten Hänger anhängen, ist aber mehr eine Fleißaufgabe…
so, 3 mal darfst raten in welchem Zustand du schneller stehen wirst… ![]()
Jetz waß´ i endlich, warum ma mein Physik-Lehra so obgrundtiaf unsympatisch woar. I hob´s domois scho geahnt, daß des a linke Bazüll´n is.
![]()
hier noch ein Beweis: der hat an Bremsweg von 3m …

Kennst den Unterschied zwischen an Panzer und an Penis?
Dr. Pezi
also bitte, lass hören ![]()
Probier amal an Panzer durch blasen zum Stehen zu bringen
![]()
Dr. Pezi
No geh - des is gemein. ![]()
Des känn´ma jo gor ned iwaprüf´n, nochdem´s den gaunz´n Sprit fia 2010 jetz scho vapritsch´lt haum. ![]()
Der Satz impliziert ja nicht, dass ich nur heute (gestern) geistig nicht auf der Höhe bin (war)! ![]()
Der Sinn ist (war) vielmehr, der Tatsache Ausdruck zu verleihen, wie besonders ausgeprägt mein (geistiger) Zustand (der absoluten Verirrung) ist (war).
Heute geht es mir besser(ganz ohen den Rosaroten), weil ich keine Tests verbessern muss! ![]()
…ein hypothetischer Anhänger!
Da ich kein Auto besitze, und die Käfige von Eltern und Freundin keine Anhängekupplung haben, erübrigt sich der Kauf eines Anhängers. ![]()
(Und Goldwing hob i a kane) ![]()
Hod des irgendwos mit Sekten z´tuan?
A „hypothetischa Au´hänga“ - no jetz wiad´s kraß …
![]()
Jetzt hab i extrig „Anhänger“ und net „Hänger“ gschrieben, damit da kane Zoten kommen - und dann sowas!
![]()
bin ich nicht der Einzige der mit seinen Auto Dreck in die saubere Luft blast
Hab mir extra ein Neues gekauft und nun das
Gr
Akon
…isses raus!
Der Alteisen ist im wahren Leben der Alexander Karelin!
![]()
Wia kummst jetz´ auf sowos? ![]()
Außa, daß´i noch an schwa´n Ess´n gelegentlich an klan Vodka nimm, hob i, glaub´ i, ned vül gemein mit dem Brutalinski.
![]()
Geschätzta Hr. 750-ga,
i hob grod g´härt, daß´ aungeblich seit heit´ in da Schweiza Gastronomie vabot´n is, Chile, äh Chili zum Vakauf´n.
Sog, stimmt denn des?
![]()
„I woar in mein Leb´n a scho stoiza Besitza vo dem an, oda aundan Kühlschraunk, owa ned an davo hob i ma söwa hamzaht.“
Nur um Dich zu zitieren!
Und der Herr Karelin war bekannt dafür, dass er seinen Kühlschrank allanich ham in 14. Stock (oder so) gezaht hat!
Also:
Alexander „Alteisen“ Karelin ![]()
Na - do bleib ma liawa beim „Schrotti“. Des is ma jo vül z´laung. Des damerk´ i ma jo ned.
![]()