Hallo leute,
rein interesse halber hab ich mich gefragt ob der fahrstil hang off (mitn knie am boden) im normalen strassenverkehr (StVO) erlaubt/verboten ist? wird man gestraft wenn man eine kurve am knie nimmt und a kiwara siachts?
kann mir da jemand auskunft geben, oder wurde schon mal jemand wegen hang off gestraft…
danke im voraus!
mfg, atze
wennst schnell genug bist daß des knie schleifen muaß daßd in da kurvm bleibst, dann ned.
[image]http://www.websitemachine.eu/schnoe/sbe1.JPG[/image]
wennsd des radl auffehaltn muaßt mim knie am bodn damidsd kan stern reißt, bist eh schon vo natua aus gstroft gnua … ;-}
[image]http://bildupload.sro.at/a/images/2-knie101.jpg[/image]
°lp°
… dass der 669er in die Kamera guckt…
Der auf dem Klappersack schaut dagegen konzentrierter drein…
lool
beides Klappersack. Aber übern Flutschi seine Blickführung hab ich mich auch grad gewundert.
Wos i waß´, is des sogor ausschließlich auf Kärnt´nastroß´n und Grob´n beschränkt.
Durt und nur durt, deaf ma des. Zwengan Puplikum warat´s.
Jo sog´ amoi, wos is denn des fia Blicktechnik?
Schaut do afoch in de Kamera, g´stott durt hin, wo´ra hinwüll. Ob des guat ausgaungan is.
I denk ma, mit da richtig´n Blicktechnik, soitat´n 2,12 Min. durchaus realistisch sei.
Hob´ jetz erst g´les´n, daß´ eich eh scho ausloss´n hobt´s iwa des G´schau.
Du manst: Schau genau!!!
(Bist deppad, is der oid wuan, da Helmi.
)
nein , darf man nicht…
man darf nicht „zu schräg“ fahren , hab mich mal von einem polizisten aufklären lassen [sm=rolleyes.gif]
also hang off is verboten , zu viel schräglage is verboten , eine rauchpause machen is verboten , bin gespannt wanns des motorradfahren verbieten
wos isn des ???
das is auf alle fälle verboten
da macht das knieschleifen seinem namen alle ehre… da schleift jo wirklich des knie , aber ned der knieschleifer
naja , aber das „YESSSSS“ macht schon was her
Schleichwerbung für an Diskont-Mobilfunkanbieter.
gibt es da einen paragraphen in der stvodas man hang off nicht darf?
warum darf man keine rauchpause machen? damit die liaben vegal ka rauchgasvergiftung kriang oder wos?
wenn man so billig telefonieren kann muss man mit der schlechten werbung wohl oder übel auch leben
i bin gspannt ob da orf de werbung auch mal zeigt…für DAS zahl ich sicha ned mehr
das fällt unter gefährlicher eingriff in den strassenverkehr oder so , is auf alle fälle verboten…
ja , es gibt polizisten die behaupten dass das stehen bleiben auch verboten sei…
foisch. wenn schon, dann schleifwerbung … ;-}
kommt ja nach der Rechtskurvn glei a Linkskurvn?
na kommt eh ned, i schau den Fotomenschen aber immer kurz an wenn i registrier das er da is, er hat halt des Glück ghabt mich genau in dem Moment abzlichtn, deswegn hab i des Büdl a kauft!
und meistens versuch i a aaaaa das i dann EXTRAgeil irgendwie was mach was aber ned was…
obwohl der Avatar der neue da hab i mir scho vorgnommen das i JETZT mit dem Ellbogen runterkomm oder zumindest weit obe, i bin aber offensichtlich weit davon entfernt, aber des Büdl gfoit ma trotzdem.
I starr erm eh ned unentwegt an und fahr blind oder so Ka surge!
nebnbei gibts eh kurvn die ma blind fahrn muass und kann am Ring… i man du schaust ja a manchmal in der Kurvn kurz am Tacho, oder auf den denst grad innen überholst und du ihm und dir viel Glück wünscht während du etwas zu hart ans Gas gehst
ORIGINAL: ElGuanchinetta
… deswegn hab i des Büdl a kauft!..
Darf ich fragen was man für so ein Foto zahlt?
Auf da Tangent´n sicha a Vamög´n.
weiß es nicht konkret, wie teuer das war - aber gängig sind 20 - 30 teuro fürn download ohne wasserzeichen …
wieso denn des ?
hosd du dei taferl auf de brust montiert ;?