Hang off?

Hallo leute,

rein interesse halber :grin: hab ich mich gefragt ob der fahrstil hang off (mitn knie am boden) im normalen strassenverkehr (StVO) erlaubt/verboten ist? wird man gestraft wenn man eine kurve am knie nimmt und a kiwara siachts? :dizzy_face:

kann mir da jemand auskunft geben, oder wurde schon mal jemand wegen hang off gestraft… :rage:
danke im voraus! :smiling_face:

mfg, atze

wennst schnell genug bist daß des knie schleifen muaß daßd in da kurvm bleibst, dann ned.

[image]http://www.websitemachine.eu/schnoe/sbe1.JPG[/image]

wennsd des radl auffehaltn muaßt mim knie am bodn damidsd kan stern reißt, bist eh schon vo natua aus gstroft gnua … ;-}

[image]http://bildupload.sro.at/a/images/2-knie101.jpg[/image]

°lp°

… dass der 669er in die Kamera guckt…
Der auf dem Klappersack schaut dagegen konzentrierter drein…
lool

beides Klappersack. Aber übern Flutschi seine Blickführung hab ich mich auch grad gewundert.

Wos i waß´, is des sogor ausschließlich auf Kärnt´nastroß´n und Grob´n beschränkt.

Durt und nur durt, deaf ma des. Zwengan Puplikum warat´s. :wink: :smiling_face: :grin:

Jo sog´ amoi, wos is denn des fia Blicktechnik? :sunglasses:

Schaut do afoch in de Kamera, g´stott durt hin, wo´ra hinwüll. :rage: Ob des guat ausgaungan is. :eyes:

I denk ma, mit da richtig´n Blicktechnik, soitat´n 2,12 Min. durchaus realistisch sei. :wink: :smiling_face: :grin:

Hob´ jetz erst g´les´n, daß´ eich eh scho ausloss´n hobt´s iwa des G´schau. :worried:

Du manst: Schau genau!!!

(Bist deppad, is der oid wuan, da Helmi. :grin: :grin: :grin:)

nein , darf man nicht… :rage:

man darf nicht „zu schräg“ fahren , hab mich mal von einem polizisten aufklären lassen [sm=rolleyes.gif]
also hang off is verboten , zu viel schräglage is verboten , eine rauchpause machen is verboten , bin gespannt wanns des motorradfahren verbieten :cold_face:

wos isn des ???

das is auf alle fälle verboten :grin: :grin: :grin:

da macht das knieschleifen seinem namen alle ehre… da schleift jo wirklich des knie , aber ned der knieschleifer :cry:

naja , aber das „YESSSSS“ macht schon was her :grin:

Schleichwerbung für an Diskont-Mobilfunkanbieter. :grin:

gibt es da einen paragraphen in der stvodas man hang off nicht darf?
warum darf man keine rauchpause machen? damit die liaben vegal ka rauchgasvergiftung kriang oder wos? :grin:

:grin: :grin: :grin: wenn man so billig telefonieren kann muss man mit der schlechten werbung wohl oder übel auch leben :sob:

i bin gspannt ob da orf de werbung auch mal zeigt…für DAS zahl ich sicha ned mehr :rage:

das fällt unter gefährlicher eingriff in den strassenverkehr oder so , is auf alle fälle verboten…

ja , es gibt polizisten die behaupten dass das stehen bleiben auch verboten sei… :wink:

foisch. wenn schon, dann schleifwerbung … ;-}

kommt ja nach der Rechtskurvn glei a Linkskurvn?

na kommt eh ned, i schau den Fotomenschen aber immer kurz an wenn i registrier das er da is, er hat halt des Glück ghabt mich genau in dem Moment abzlichtn, deswegn hab i des Büdl a kauft!
und meistens versuch i a aaaaa das i dann EXTRAgeil irgendwie was mach was aber ned was…
obwohl der Avatar der neue da hab i mir scho vorgnommen das i JETZT mit dem Ellbogen runterkomm oder zumindest weit obe, i bin aber offensichtlich weit davon entfernt, aber des Büdl gfoit ma trotzdem.

I starr erm eh ned unentwegt an und fahr blind oder so :slight_smile: Ka surge!

nebnbei gibts eh kurvn die ma blind fahrn muass und kann am Ring… i man du schaust ja a manchmal in der Kurvn kurz am Tacho, oder auf den denst grad innen überholst und du ihm und dir viel Glück wünscht während du etwas zu hart ans Gas gehst :slight_smile:

Darf ich fragen was man für so ein Foto zahlt?

Auf da Tangent´n sicha a Vamög´n. :wink: :smiling_face: :grin:

weiß es nicht konkret, wie teuer das war - aber gängig sind 20 - 30 teuro fürn download ohne wasserzeichen …

wieso denn des ?
hosd du dei taferl auf de brust montiert ;?