is des bei dir…host scho an extra kübl mit da winterspucke!? die vorstellung is oba scho grauslig…oba es wär interessant wiavü do zamkommen könnt (iiiii…!!!)
lg kati
neu lackieren - schwarzmetallik mit Glitter
weiße Blinkergläser vorne und hinten
LED Heckleuchte
Hinterradabdeckung
spez. Aufkleber mit japanischen Logo für Blackbird
Sattel aufpolstern und besticken
ist glaube ich alles
greets Blackwoman XX
alles andere was ich schon habe ist im GB ersichtlich
für den tipp!
ich wiederhole: zuerst nach, dann trochn…;-D
host eigentli scho wos neues im auge??
lg kati
des kling gscheit sylisch!do muasst eh scho anfangen, damits rechtzeitig fertig wird(v.a. glitter find i gut…)werd glei amoi ins gb schaun.
lg kati
vergessen,
die Felgen werden auch noch aufpoliert
greets
oba es wär natürlich extrem praktisch, vielleicht probier ichs heuer im hochsommer;-)
lg kati
bitte gerne - genauso gehts…zuerst ordentlich einweichen und dann drübawischn ;o)
was werden soll woaß i scho: a r6 … konkret schaun tua i oba erst wenn meine weg is
besteht dei interesse nu für´s frühjahr? willst amoi a foto davon sehn?
greez
sylvie
schick mir ein Foto vorher/nachher bitte :o)
interesse besteht…sowohl für’s foto als auch für’n kauf…aber 100% kann i’s erst sogn, wenn i draufgsessn bin. (bin bis jetz nur auf ana cb500und meinem city-puch gfahrn…also net grad vom fach gg)
lg kati
ich drandenk sicher;-) aber derzeit is mir noch nicht nach einer dusche im freien…brrrrrr!!!
…dir gern fotos mailen wennst mir dei addy gibst, oda soll i´s in noppl schicken?
die fazer is äußerst unkompliziert und glei zum wohlfühlen…bin zuvor a nur mei fahrschulmoped a cb500 gfahrn und hob koane probleme ghabt, oba du hast recht - draufsetzen schodt ned ;o)
mei sitzbank is übrigens a bissl niedriger und schmäler gmacht, weil i so a kloaner schmarrn bin!
gib mir oanfoch bescheid wie wirs mochn…
greez
sylvie
glei mir: neuhofer_k@yahoo.de
sooo kloa bist du??? i bin a ka riese,oba dafür fett;-) bin scho gspannt auf die fotos!
bin grad voi am planen,wo man heut fortgehn soll…hmm…im entscheiden bin i net guat…
aba bei mir is des net grauslig… i würd jo nix sagen wenni draufbrunzen würd (wär vielleicht a amol an versuch werd fg) oda…naja…
Ciao
Alex
im hochsommer a tour mach dann müsst i den spühler mitnehmen weil ich putz des visir des öffteren unterwegs. ich würde sagen wenn du es im „kalten gang“ mitlaufen lässt…okay, aber bei voller hitze…polymere haben die angewohnheit dass sie sich dann dauerhaft verformen und ausserdem hast du sicher a antifog innen…die is dann auch weg also finger weg vom geschirrspühler.
wenn ich heim komm dann sprüh ich den ganzen helm mit dem AS helm und visirreiniger ein und mit küchenrolle abwischen…geht ur schnell und is ur sauber.
da Gerry
jo eh recht! …und mei spucke is a net grauslig…:-p
nie behauptet ich verlang jetz auch kein beweisfoto
und ausnahmsweise auch keine kostprobe lol
Ciao
Alex
a allgemeine verkostung gibts eh scho länger nimmer bei mir;-)
für einen auserlesenen kreis? fg
Ciao
Alex
für EINEN aus dem kreis auserwählten! gg
natürlich;-)
braves mädchen fg
Ciao
Alex