Helmvisier im Geschirrspüler?

danke! des lob hab i mir a verdient, weil i jo wirkli brav bin!

speichel wird heut viel zu oft mit mehr als nur einem helmvisier geteilt :wink: da bildest du die löbliche ausnahme :smiley:

Ciao
Alex

versteht sich das von selbst;-)

…dann schick i´s dir heut am abend wann i hoamkumm!

wieso glaub i dir des mit fett ned wirklich…i woaß ned…;o)

oiso i bin beim entscheiden a ned die beste…wann i mi ned entscheiden kann wo ma hingehn, bleib ma meistens dahoam und mochn uns da a bier auf g

im ammerling beisl…war ganz nett,mocht oba schon um 2 zua…
@fett: freitag hatte ich einen frustrierenden einkaufs"bummel" hinter mir :wink:

werd mi jetz deine fotos anschaun…bin gspannt!

nehm ichs nachm ausfahrtl mit unter die dusche,-funzt auch!

…so einkaufsbummel können a wannst a hendl bist frustrierend sein, abgesehn davon kommts ja imma drauf an wost hingehst…oba i kenn des eh ;o)

i gfrei mi scho am samstag…da is fm4-geburtstagsfestl in da arena und derzeit bin i eh so mit lernen eindeckt dass i froh bin wann i am we amoi auße kumm…

im wahrsten sinne des wortes…bin bei die fm4gebfestln immer fast erfrohren, oba wird sicher lässig…woas gar net wer spielt!?
weil…
i…
bin sowieso in:KITZBÜHEL!!!
jippie!und dann nu a wochn urlaub…wohlstens verdient natürlich;-)
wann hast leicht prüfung?jus,oder?

Diese Prozedur würde ich auf keinem Fall einem Visier (das oftmals weit über € 50.- kostet) antun.

Da gibt es viel einfachere Methoden um das Visier klar und schlierenfrei zu halten.

Du benötigst dazu lediglich ein Stück Papier von einer Küchenrolle (auch WC-Papier geht zur Not - zerreist allerdings leichter) und etwas Wasser zum tränken des Papiers. Ich nehme wenn vorhanden, am liebsten lauwarmes Wasser und lege das nasse Papier großflächig über die Scheibe, sodass auch noch Teile der Helmschale abgedeckt sind.
Nach ca. 5 min Einwirkzeit braucht man das feuchte Papier nur mehr mit leichtem Druck abstreifen und mit einem weichen Papiertaschentuch nachtrocknen (bei kratzfesten Visieren überhaupt kein Problem).

So habe ich auf jeder Tour (auch zwischendurch bei einer Rast im Gasthaus) immer klare Sicht und einen tadellos sauberen Helm.

Am Saisonende entferne ich das gesamte Visier und spüle es unter dem Wasserhahn, reinige und pflege auch die Helmschale, die Mechanik und das Innenfutter. Fertig!!!

Bei dieser Pflege hat mein alter SHOEI fast 7 Saisonen durchgehalten! :-))

Das kostet sogut wie nichts und ist wirklich effezient!

Liebe Grüße und alles Gute für die neue Saison!

hubi12

…koit is imma des stimmt…oba sehr lässig.

heuer kommen:
BEN LEE (AUS)
BLACKMAIL (GER)
DENDEMANN (GER)
HÖRSPIELCREW (AUT)
SOFA SURFERS (AUT)
THE HORROR THE HORROR (SWE)
TOMTE (GER)
WINSON (GER)

maaahhhh…kitzbühl…du glückliche! und er sagt spitzen wetter voraus…des wird sicha supa. na i bin vorm fernseher live dabei g
urlaub…des wär ned schlecht…oba ned amoi in den ferien geht si was aus…was machst du beruflich?

jo richtig! jus…verwaltungsrecht…seufz i bin scho froh wann endlich februar is…bin heuer nu ned amoi richtig zum skifahrn kommen :o/

des coolste werdn sicha die sofasurfers sein-woa i im posthof amoi…
i bin a physio…quasi inzucht-wia schaut des rechtlich aus? ;-D

i denk bei berufsgleichheit kann ma a aug zuadruckn ;o)

jo die sofasurfers san supa…tompte find i a ned schlecht…gfrei mi scho…leida fallt oba dadurch skifahrn dieses we flach…dafür nächstes :o)
hob meine alten nu ned wirklich carvingski gegen carver tauscht und jetzt bin i skisüchtig ggg

wödklasse - in die kurvn legn wie beim motorradlfahrn!

i bin die letztn 10a mitn snowbord unterwegs gwesn und heuer carver zu weihnachten bekommen…taugt ma a grod mehr als mit einem brettl…
wo foast immer hin zum schifoan? von wien aus ists eher a schaß für einen tag…semmering mog i net so und ois ondere is so weit:-(

…hob i nu nie probiert. hot mi eigentlich nie wirklich groazt…skifoahn is oanfoch meins :o)

semmering muass i a ned unbedingt, außadem is vo mir aus sowieso deppert dorthin foahrn.

i foah eigentlich die meiste zeit nach lackenhof am ötscher. is zwar ned des größe skigebiet oba für oan tag reichts und mitn kloan und großen ötscher san a zwoa schwarze lässige pisten dabei.
ansonsten hochkar…oab da is oft ziemlich windig und zvü wiener ;o)

oö hobn mir die höss, kasberg, wurzeralm und a bissl weiter gosau, wos für an tog guat passt…snowbordn is scho guat…und do gehörst glei amoi zu de bessern;-)
bin gspannt was i heuer nu aus mein carvingstil mochn kann(kommt nu a bissl die alte schule durch…hihi)

…eh bei mir a gg am schwungansatz rutsch i nu a bissl statt dass i glei auf die kantn setz…oba wia dann mei schatz gmoant hat i soll mi in die kurvn legn wie beim motorradl foahn is plötzlich bessa gangen ggg

am sonntag in aner wochn fahr ma hoffentlich wieda…des we will i mi ned zvü auspowern vor der prüfungswochn…obwohl er wieda supa wetter ansogt…

bestes wetter für kitzbühel…jippiiiie!
i bettl a nu um technik tips, oba mei größtes problem sind eher meine schenkerl die net ois mitmachn wollen…versuchs eh schon a weile mit langhanteltraining in der arbeit…mal schaun ob des wos brocht hot. und heit obnd geh i wiedermoi in an usi-kurs-brave kati;-)
und du tust brav lernen! wünsch da durchhaltevermögen!

…woaß wost moanst mit de schenkel g

du gehst in usi kurse? was machstn für welche?i geh nämlich a…hob dieses semester callanetics und tae bo gmacht…nächstes werd i wieder 2 kurse machen…wahrscheinlich eh wieda die gleichen…kommt halt drauf an wanns san.

jetzt is eh nimma lang die lernerei…a poar tag nu und i hobs fürs erste hinter mir…

i wünsch dir vü spaß in kitzbühel! wird sicha a wahnsinn!

kitzbühel war echt a wahnsinn, oba schöner wars in gastein! super wetter, super schnee…mhhhh!
i hob beim fortgeh a hiphop"lehrerin" vom usi kennenglernt…do gemma jetzt.eher peinlich, trotzdem a gaudi! taebo hab ich auch angfangen…dann hat sich bei mir terminmäßig was verändert:-( jetz schau ich halt,dass i in der arbeit a bissl trainier…naja.

…nachgefragt! Um deine frage zu beantworten, es wäre davon abzuratten, da Dein Visier sich verziehen kann und sogar evtl. grau werden könnte!
Lg Mandi