Möchtegern Roadracer

Bam Vota von deiner Tochter? O.o

du bist a festa bloschl :grin: :grin:

host scho wieda deine tabletterl ned gnommen? i hob mitleid mit dir …

lern mal geschichte. wennst nach dem gehst, dürftest auch keine japanischen motorräder kaufen. was die japse in china und korea angerichtet haben von 1850 bis 1945 - da waren die deutschen schon fast harmlos dagegen bürscherl.

vor allem auch deswegen, weil die heutigen deutschen genau gar nix dafür können. aber scheinbar lebt er immer noch in der zeit der sippenhaftung. da wird die großmutter erschossen, weil der enkel an blödsinn gmacht hat etc.

Bei Reperationen bis in die dritte Generation leben WIR ALLE in einer Art Sippenhaftung! So empfinde ich es zumindest, doch wird ja wie üblich mit zweierlei Maß gemessen, es gibt eben Gleiche und Gleichere…

„Reparationszahlungen“ und ned „Reperationszahlungen“ :wink: :wink:

Ich würde mich sehr freuen, wenn du auch konsequent wärst und keine deutschsprachigen Produkte nutzen würdest, insbesondere wenn sie zu einem Teil zum Bertelsmann-Konzern gehören. :smiling_face:

EDIT:
Und zu deinem lateinischen Ausruf: sapere aude! möchte ich einen anderen Philosophen zitieren:
„Der Verstand ist das am gerechtesten verteilte Gut auf Erden, denn ein jeder meint, er habe genug davon.“

des dumme is nur, dass leut wie da el uterus vergessen hom „hier“ zu schreiben wia da herrgott de intelligenz vateilt hot. owa des mocht nix, er belustigt - zumindest temporär. is jo a scho wos wert in zeiten wie diesen.

…des hob i hiaza drei Moi lesen miaßn damit ma des aufgfoin is… jo mei, bin i do im Deitschkurs… so laung i ned schrub, schreib, is OK oda?!
Wast owa schau wos i man, ha? Oda hod die des so irritiert das der Sinn entgangen ist?!?!?!?

I find des daher trotzdem a Frechheit wos de ois valaungan und a kriagn! Holo hin oda her! Irgendwaunn soit amoi a Ruah sein, na?
Und mir is des „Irgendwaunn“ eindeutig z’ SPÄT UND wos de diarfn derf sunst kana ohne das da Ami einmarschiert! Ois aum Ruckn von Milliaunan Totn!
Do derfn sa sich fest auf de Schuita klopfn! :sob: :rage: :rage: :rage: :rage:

Des Problem is, daß wir Europäer sunst nix haben worauf wir spucken können.
Über aktuelle Probleme traut sich kaum einer reden, weils den Mächtigen gar ned gut tut wenn ma darüber redet.
Also hamme den Holocaust, verehren ihn schon fast wie a Reliquie und wennst nur amoi was schräges darüber sagst, verhaftens dich.

Zeigt echt wie fortgeschritten daß wir sind. :wink:

…mir is des Banana und i schreib wos i ma dazua denk, is ma sch… egal ob de zu mir kumman… i find des so übertrieben, auf maunchen Sendern siagst du JEDEN TOG Hitler dies, Hitler das…blablabla wir BÖSEN, BÖSEN Deutsch-Österreicher, jetzt geht’s mitn ersten WW weiter… mir hängt des schau zum Hois ausse, Kloar woar des tragisch und a Verbrechen wos domois passiert ist, OWA es woar eben DOMOIS so!!! Und i würd mit dem Schaß gaunz gern in RUAH lossn werdn!!!
I WOAR NED DABEI! Meine Öltan A NED, Oma und Opa… hmmm na, ned amoi de, nur da ane Opa woar bei da Partei… bin i earm ned bäs dafiar, heit g’scheid redn kaunn man leicht, owa ohne Hockn, nix zum Fressn, ka Doch iwan Kopf und ka Hemad aum Oarsch… do kaunn ma schon in de Foischn Hoffnungen setzen!

Jedenfois wäre es mehr ois nur aun da Zeit endlich amoi den Schaß RUHEN zu lossen!

Gibt MILLIONEN aktuelle RIESENPROBLEME… von de kaunn der Kas a ned mehr oblenken…

(PS mit Kas und Schaß ist nicht der Holo an und für sich gemeint, dieser WAR tragisch, sondern die ewige Aufwärmerei, Aufbauscherei und der MISSBRAUCH der Tragödie gewisser Länder um ihre VERBRECHEN zu decken/rechtzufertigen, gerade HEUTE gemeint!)

Findsd? :eyes:…na i ned :grin:…weyl grod im Momentan UR-Angesagt und Ultra Modern Das sog. Putin Klopfn :wink:…Nur weila Nix draun Lustig find dos Sich Irgendwölche Geisteskraunkn Fuutn , in ana Kirchn a Hinnichs Fedavieh Irgendwo hin einführn :sunglasses:, und weila halt ned so Bsondasd Begeistat davon is dos De Lustigen WAHREN NEUEN -ALTEN Nazionalsozialistn :rage:aum Maidan mittn in da Ukraine(seit je her scho imma Russisch -Geschichte lernen )…Plötzlich wida Auferstehung Feiern Derfn-Natirli mit Unterstützung von da EUUSA -Nur damit De Amerikanskis -bzw Nato WOS EH ES GLEICHE IS aun Fuaß in Russlands Tür stelln können . Jo da wird dann Propaganda gmocht und Schwupsti Wups :sunglasses: hod da Europäa scho a Neichs Spuck Ziel :smiling_face:…dos da Russ owa mehr ois a Ammi auch Europäa is …is halt wurscht , Hauptsoch de Kohle Stimmt -und Die Lemminge laufn , und schrein Alle Fleißig mit :wink: .

do red da richtige vob wegen beschimpfungen. is owa e imma des gleiche … du tuast ma imma no laad …

nau deppata zitier deine posts selber. i hab besseres zu tun. scheinbor merkstas söwa gor nimma.

Böse Zungen behauptet ja, daß das alles gar ned so wahr wie wir es glauben sollen. Also ned jetzt unbedingt Holocaustverweigerer, sondern bissl nüchtern denkende Menschen, die das alles zwr schlimm finden, aber trotzdem nachrechnen und ned jetzt Scheiß glauben.

Schau wenn jemand sein Baby absichtlich mit dem Bügeleisen verbrennt, dann ist das ein abscheuliches Verbrechen, keine Frage. Aber ist es trotz aller Grausamkeit richtig, denselben Menschen anzuklagen, daß er 100.000 Babys mit dem Bügeleisen verbrennt hat?

Im Holocaust starben immerhin mehr Juden als es damals gab - nur so mal zum Nachdenken - behaupten zumindest diese bösen Zungen. Und es starben mehr Russen, Homosexuelle, Zeugen Jehovas, Prostituierte, Behinderte, Jugoslawen, Polen … usw usf. Die werden alle vergessen angesichts dieser hohen Zahl an Juden. Vielleicht sind manche nur deshalb so auf dieses Holocaustgepushe sauer, und ned unbedingt, weil sie es nicht schlimm finden würden.

Lächerliche Aussage.

warum lächerlich?

ich darf wohl meine eigene meinung haben :eyes:

das mit dem knieschleifen war natürlich sarkastisch gemeint :wink: deswegen auch der :grin: smilie.

-eh oda hod WER Anderes wos Gegenteiliges Behauptet :sob: …Freili derfst :wink:…owa Du darfst auch a Kritik von Anderen an Deyner Eigenen Meinung zulassen :wink: …weyl Sonst ist des hier koa FORUM mehr sondan da sonst Übliche Trottl Stadl wia im Fratzn Biachal etc. :rage:…und wennsd ned weist wos FORUM WIRKLICH heist, und um wos es in Sowas Genau geht , daun ists a ned mei Problem :grin:

ich lasse kritik zu, aber ändern tu ich meine fahrweise deswegen nicht :eyes:
weil i bin so wie i bin, wem das net passt kann mi am buckl owirutschen :grin: