Mein Tag mit dem Tüv

…laut Hofer Andl hobt’s a dia gräßtn Käpf! :wink: :grin: :grin: :grin:

bin so ca 10x in imst gewessen und 3x in innsbruck,
jo do hoasst´s friah aufstehen,wennst was willst.
de zeiten des tüv innsbruck sagen woll alles,wenn i nit will,wird´s nix,traurig aber wahr.
friagga war des besser,jo i woass des sogen´s alle,
aber der leiter der landesprüfstelle in innsbruck,war ein fanatischer motorradfahrer und freund der suzuki katana,ja er hatte selber einer,
also ging da immer was,aso a duc hat a a gehabt…
griasserl

des würd ich als gerücht abtun,
aber kannst ja mal ins gastgewerbe rein schnuppern,dann weist du was moderne sklaverei ist,
jo jo,hinterhältig halt und leicht a bisselle gemein.
griasserl

konnst ja mal anrufen, :grin:
werd aber nix bringen,woasst,es is halt nit überall gleich,aber des sein ma im westen eh gewöhnt,
mir schicken s geld gegen osten und zrugg kimmt nix :cry:
der wetter bericht des orf is a so ähnlich,wenns im oste regnet regnets in gonz österreich,
s anzige umm was i de weaner beneidet hab,jetzt a nimma,
war des MA 2412
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
griasserl

… hosch ohne Termin bei so an „Amtl“ koa Chance :wink:
Die Menge der Pickerl Überprüfungen wie gesagt wird einem vorgeschrieben, da kannst nitta 20 Pickerln machen am Tag.

:wink: die nächsten drei Toge samma unterwegs in Richtung Berge von Slowenien und bold keama auffe zu eich … freu mi schon riesig drauf :smiling_face:

bin auch paar mal dort gewesen,grundsätzlich sagen die zuerst NEIN,und dann schauen die überhaupt. Wollte Reifen für Pajero eintragen,bzw.fragen wg. Eintragung. "NEIN,ausser es ist bereits eingetragen…aber frag den Importeur…der sagte holl dir freigabe von Reifenhersteller…der wieder ich soll zu prüfhalle gehen…Hab ohne Eintragung montiert und die können mich alle!!!
Mit LKW,ein kleines Brandloch in sitzbezug- Schwere Mangel!!!
Einfach nur IDIOTEN!!!

…da kriegst du jetzt einmal ein großes Plus von mir… es geht zwar noch immer ned um’s Pikerl, aber solche G’schichtn san schon a wengl bedenklich!

… hearst des is normal hearst … normalerweis schickens engk Oipngrattla aa no in de Drogerie auf an Lita Haumiblau oder se bemängeln den Zuastand von da Zündfunknrückholfeda weil wann de hinnich is dann geht de Batterie leer und aus iss und goar iss …

zum Thema … i woas ned wos es hobts oba i hob bei uns in da Obapfoiz no nia an Termin beim TÜV braucht hearst … owei in da Fruah um 7:30 Uhr pünktlich zum Dienstbeginn aufgschlogn, ois ersta in da Reih gstondn Pickerl gmocht und peckt … oba is kloar um 10:25 Uhr brauchst eh nimma dahergschissn kemman … do sant die Herren Inspektor ausgschloffn und hellwoch, do geht se mit Kulanz goar nixxn mehr und ohne Termin dann scho goar ned … :smiling_face: :grin: :wink:

Grossartig! :smiley: Am Freitag vor Pfingsten auf gut Glück samt dem aufgeladenen Motorrad in der Gegend herumfahren und erwarten, dass man irgendwo dran kommt.

Super organisiert :smiley:

Und dann auch noch ein Beschwerde-Email schicken und versuchen, daraus einen Eklat zu machen. Wenn wir solche Emails kriegen, sind das solche, die man sich gegenseitig in der Küche erzählt, lachend den Kopf schüttelt und sich wundert, was für Leute es gibt.

da hast du recht,ich als arbö mitglied, muss ma do auch einen termin gben lassen.
aber beim tüv,schauts anderst aus.
scheind woll doch ein west-ost gefälle zugeben :grin: ost-west klingt bleed,weil do gehts aufwärts :wink:
na iss eh egal,hab am mitwoch mitm pöschl rudi gredet,
immerhin 7der beim prolog und 19der beim rodeo.
i find des is a guate leistung,weil da rudi und sei 4 taktente husky de erste 4 takter im ziel war.
dann reden ma so,sogt a,na woasch eh,mir sein do zweit im westen ,des interessiert de do unten nitta.
:eyes:
da luggi,werd 2xöstereichischer mx 2 meister,aktuell 2 der in der mx 1,des interessiert a koan,
eh klor kimmt a ausm westen,aso des is a verwonda vo der irene :wink:
na was solls,nexten sunntog is de stootsmoastaschoft zu gast in rietz,da bin i schon eigierig wer de mx1 läufe gewindet,
ja wir im westen sind anderst :grin:
griasserl und a tolles runderl wünsch ich eich.

aso,lasst mich dann endlich wissen wenns gegen westen geht

I woaß hiaza nit, a weng teatst ins do hiaza schau unrecht!!!

Erschtns mir seand nit da ORF!!! Der is zwor do entn im Ostn, owa glei boids hoid so sei tuat!
Zwoatna… friaga, wia da Kinigartna noch WELTMEISTER gwen is, hon mir viel mehr im TV gsehng olls hiaza… do ku da Wearna a nixn dafuar!

Boid koana eppes zoag, nochend woas es a koana, oda?! Nid oiwei glei auf’d Ostla beißn, nit oisse is deana earna Schuid, goi! :wink: :smiling_face:
Wobei dia Erzbergerei werd ehhh schau long vom Servus zoag… olsa boid oana Interesse hätt, nochand mog a a schaugn!

coco, die meisten wissen doch gar nimmer, dass man mit den smartphone dingern auch telefonieren kann bzw. wissens nimmer was telefonieren überhaupt noch ist. alles was ned per sms oder whatsapp geht ist doch nur mehr eine alte legende für die leut :grin: :grin: :grin:

is aber nit dei ernst… :eyes:…oda doch ?
fakt ist das ,der bezahl tv,jo i zohl de gis,
a beschissener,ost lastiger sender ist.
man möge meine ausdrucksweisse entschuldigen,aber so schauts aus,
des mitm wetter hob i schon gschreibselt.
was solls,a 1 es schreibt über de öm in rietz,leider is de holbe bericht erstattung, fürn oasch,
tschuldigug popo.
mir abe,r najo, egal warat übertrieben,
de 1 esler sollen über des testcenter in ischgl schreiben,und dabei nicht zuvergessen…
wwia geil des is,
als einheimischer,schreib i da,des is scheisse,aber guat,kon ma segen wia ma will.
griasserl,aus de berg

… üba mi aussogt, sondan nua zeigt, daß es no ärgare Hintawöldla sads ois mia im Osten uns denkt hättn … :grin: :wink:

Edith: Hobts eppa Fernsprecha a no ned? :wink:

…is mei Ernst!!!

Weu dia TV-Bazi, seand POLITGSINDL, des wo von dene jeweiligen Owaindiana daholtn werd um des z’griagn wos se wolln… boid dös hiaza in Tiaroi steahn tät wär’s owa SO WOS VON GLEICH!!! Solltn nochend mir im Ostn dia Tiaroia zan Teifi winschn, oda glei dia Unnedla, wo hiaza des g’ton hon?! Bittsche nit oiweu 'd Leit mit de Zuastandla vergleichn… sinst maissadn miar dia Tiaroia a gaunz onascht ohschaung!!!

oiso.i würd den sock.als beamten einstufen,weil flexibel seins woll im 0sten nicht.
fernsprecher, jetzten bin ich leicht überfordert,
aber ich erahne,moanst passt des h ??
was es meinen tut,alerdings gibt´s bei uns wennig fernsprechstellen,im gonzen bezirk, dürftens woll koane 50 sein,weil mobil ist angesagt,jo ma mogs nit für möglich halten,
des händy hat einzug gehalten,a in de berg,leider,is nia wer erreichbar :cry:
griasserl

i jetzten überfragt,aber guat de im osten richtens ehna eh wias des brauchen,
woasst,tausche wien gegen südtirol,des hot aus meiner sicht schon was.
nit das jetzten meinst,i bin auf de ostler angfressen,na so is des nitta.
zwegs polit gsindel,was meinst,wenn eine wahlpflicht eingeführt wird,
wia schaugats den aus mit der aktuellen missgierung ???
egal is a motorrad forum und koa biker theater :wink:
scheenen abend

aso jetzten,hock i vor dem pc und nimma am klappi…irgendwie funtzt des nitta :grin:

Und was ist mit denen, die vorgeladen werden (wegen Mangel am Fahrzeug, oder weil das KFZ alt ist, oder…)

In SBG bekomt man da einen Termin vorgeschrieben (per RSA oder RSB) und da hat man anzutanzen.

Wie muss ich mir das in Tirol vorstellen?
Werde ich da angeschrieben: „Werter Herr HU. Ihr KFZ ist ziemlich alt und schäbig. Außerdem hat ein Gendarm festgestellt, daß kein Auspuff montiert ist und nur 1 Bremse funktioniert. Wenn Sie einmal Zeit haben kommen Sie doch einfach auf einen Sprung vorbei. Wenn wir Zeit haben schauen wir uns das an. Wenn nicht, dann fahren Sie doch einfach weiter, bis sie wieder einmal Zeit haben. mfg. Landestypenstelle Tirol und Bayern.“?

Oder wie? :smiling_face:

HU

Da war doch was! :hushed:

Sorry. In der Früh hatte ich gerade keine Zeit, als angerufen wurde.
Dann hab ich vergessen, dass da angerufen wurde.
Dann hat mein Handy schlapp gemacht.
Nach dem Aufladen ist mir eingefallen, dass angerufen wurde, aber da war es schon nach 8.
Und jetz vermute ich, dass sich jemand auf ein „Kafeetscherl“ treffen hät wollen. :worried:
Peinlich!
Sorry.
Werd mich bessern (versuchen)!

HU

…In deinem biblischen Alter gehen Vergessen und leere Akkus Hand in Hand :wink:

Heute mach ma an Ausflug nach Slowenien…und morgen gehts schon wieder rauf ins Industrie4tel :eyes:
lg aus dem sonnigen Kärnten.