bestechlich san ma ned
und mir san eh ned so Gierschlünder das ma nur ans essen denken , gfrein se a so wennst kumma tätest, nur sog rechtzeitig Bescheid würd dich auch gerne persönlich kennenlernen
…i hob aum Montog a Zeit… Leider hob i heit mei Tel. in an Wutaunfoll gegen de Waund pfeffert, nochdem es sich wieder sölwa aungruafn hod bis da Puk verlaungt wordn is… den i natiarlich NIMMER hob… owa PM oda anfoch so über 1K geht ehh a!
Herr Gerry, das nächste Mal lasse ich dich in einen Radar reinfahren.
… und wenn ich mal in die reichste Gemeinde Österreichs (gemäss SirGalahad aka Marjorie) auftauchen sollte, erwarte ich einen sauber gedeckten Tisch mit ordentlichem Menü (mit Fleisch!) und einen guten Wein aus dem Mittelburgenland auf dem Tisch. Mit freiem Platz für mich.
Wegen Treffen: Fahr mal übern Rhein und melde dich.
i bin a kraunka oida Mau so weit fohr i nimma weg von daham
irgendwann wirst scho den Onki besuchen und mit uns a Glaserl burgenländischen Rotwein schlürfen, owa versprich ma das du den Pfälzer Manne daham losst
ehrlich gesagt wollte ich nur solange mit Dir fahren, bis ich deine Videos gesehen hab
Das sind mehrere Klassen über mir und da würde Dir wahrscheinlich langweillig werden. Ausserdem bis i in Graz bin brauch i a schon a bisserle Zeit…
auch einmal an, denn eigentlich möchte ich die Grantler Nation des Forums auch mal in echt kennenlernen.
Weiß aber leider noch nicht, ob es sich dieses WE ausgeht. Vielleicht melde ich mich einmal Mitte der Woche per PN.
Merci (is ned englisch )
… waun mi wer frogn tät, daun is da gerry scho recht sportlich untawegs - trotz sozia und bandit. owa vielleicht kimmt mir des a nur so vua, weil i eher gmiatlich untawegs bin …