aus travis gggggggggg
rabatt is a fremdwort gggggggggggg
lg ausn süden
aus travis gggggggggg
rabatt is a fremdwort gggggggggggg
lg ausn süden
na vllt will er sich a a 500miles plakettn holn … er isja no jung, der pockert des scho in an tog …
geh in travis is e nix mea los mit an rabbad, seitsas kaserniert haum in dem grauslichn heisl … do hodjo da noschmorkt in der mundlstodt no mehr mafiaflair … I frogmi, wos jetzt de gstolanan fezzn ausn südn verscherbln … ;-}
er net
host du schon wos näheres ghört wonn des jetzt is???
lg da didi
wennst nix kriagst. Trink ma holt a Villacha beim Racer oda Lamm oda Gossa…
wurscht wo - Hauptsoch a Bier.
der näxte grund für an tee mit schaum find ma schon gggggg
und wenn de frauen dawal ins bettenloger gehn is a wurscht
lg aus cloz
hallo opti, dast hoit liacht bist won mia kuman, ändern kinamas eh don bei dir, mia hom eh a an durscht.
lg. bobby
jetzt mias ma erst mol den mittwoch überstehn gggggg
lg aus dem süden
jetzt oba schon des Dänische und ka Hotel, oda?
Weil sunst miassat ma des mitn Bier vaschiabn.
du a wonn mochts ihr wieder an betriebsbesuch in der süd st. eiermorak?
lg da didi
jo dos soll aum 13. - 15. mai olaafm … owa de kradreita hom ausn ironrun an irenenrun gmocht:
2 x 12 stund = 2 x 250 meiln … na hoffentlich tuan deswegen mehr leit mit: die 3 teams vom herbst san bis jetzt gnaunt. mir isses egal, solaung I mein oltn blumantopf aum tank hamfian kaun …
die strecknwahl is oba guat und fia mi is sowieso des meiste neich … den checkpoint in codr_olpo muaß I natürlich foan, obwohl des ans vo de fadaran wegalan sei diafat. ok, dafia zmittog es meer segn zwischndurch is a wos scheens … ;-}
http://www.irr.kradreiter.at/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=6
vielleicht haums den tausender/24 fian herbst in petto, mol loosn …
°lp°
Pfffft,laut Programm soll ma Spass am Motorradlfoahrn mittbringen,Aha,und Der geht ab 200 ccm los oda was? ,was is Bitte da unterschied zwischen ana lahmoaschigen 250 ger (wia YBR ODA KLE? ),und ana Guten 125 er??,Ja Richtig ,daß Diese(125 ER ) ned mittdurn dürfn
Gnädiger Herr im Himmi schmeiß Hirn herunter ,Aber Bitte triff Diese Veranstalter nit
Lg Pg
nana, derfst eh mit, fahrst halt mit de oldtimer und beiwagln in ana klass … ;-}
na, im ernst: kannst di ja als team mit mir anmelden, I nimm di scho - nema problema, mit meiner big mit/vorauszufahrn - wennst an tog a über codrolpo mitfoast … ;-}
die einschränkung gilt eher für sowos wie a innova, denk ich, obwohl die distanzen a mit der zu schaffen san - richtige motorradln, a wenns nur achterln san, gengan scho eine …
°lp°
Ja wann des so ist, ,Hmm wie geht des dann mit den sog Teams,foahrt ma dann mit zwei Motorradln,wie kommst Du nach villach,usw, usw,
Bitte um a Bissal mehr Infos ,ich nehm mal an das Du eh Die Route 2 gewählt host oda?
Danke
Lg Pg
ja, wennst dir die seitn durchliest, sixt eh, einzeln oder teams bis max 3 radln … I bin als soloist gmeldet, weil des no a meldung vom vorjahr is und de zahlungsreiche beteiligung halt ausbliebn is … ;-/
jetzt hamsas gscheit überarbeitet die gschicht übern winta - vermutlich mit genug villacher und/oder stiegl …
also am do 13. mai = griasdi himmel foat, da is des briefing und sicher erst am abend. d.h. ma kann den ganzen tag lang de poar km obidüsn und muaß ned die bahn nemman (was du aber tuan willst nach eigener schreibe a nach trieste zum signori kommodori ;)) oder tuat des zeitweis, zb über die pack schon und in griffener berg ned … ;-}
am fr 14. miaßtast dir an fenstertag checkn, fallst ned freiberuflich arbeitest, da fahrtma dann a tour nach wahl von de viere. mir taugt de 2er ned wegen codrolpo, sondern wegen baden in grado … also warum solltmas ned nehmen, die gegend is floch dort und vorher in slo is es des sicher ned so sehr und a danach … ;-}
sa den 15. fahrtma dann eben a andere tour und so hatma den ganzen tag zum hampendeln, so ab 1, 2 oder 3 pm, falls es länger werden sollt beim ‚grill-dinner‘ … ;-}
muaßt dir nur überlegen und dann schreiben wir anfoch dem yaxon den sachverhalt …
kannst di no erinnern an den ersten tredd zwengs die 1000miles in 24 h ? da is sie entworfen worden, die idee …
Veranstaltungen: IRON-ROAD-RUN (1.800 Km - 36 Stunden - 10 Länder) - forum.1000ps.at
°lp°
mein oldtimerle ist seit 2001 abgemeldet gewesen und war überhaupt kein problem mit dem pickerl und dem anmelden. kann ´nur sein dass dich die lr auffordert das möp vorzuführen, aber eher nur dann wennst bei einer bekannt windigen werkstatt das pickerl machen lasst
hab mir a auto gekauft , pickerl war 6 monate drüber und ich wurde zur LR geschickt da die 4 monate schon vorbei waren…
da hats geheißen dass sie das ned machen dürfen
Wer hat dich zur LR geschickt? Die Zulassungsstelle oder die Werkstatt, wo du ein Anmeldegutachten holen wolltest?
Und was hast dann bei der LR bekommen? Ich tipp amal auf an Prüfbericht.
die werkstatt hat mir ka pickerl gegeben , die meinten dass das auto nur mehr bei der LR a pickerl bekommt da es abgelaufen is.
dort wurde ganz normal das pickerl gemacht .
a Deppen-Werkstatt.
Guat, ich kenn net alle Details, aber in der Prüfstellenverordnung hab ich darüber nix gefunden. Aber da könnt sein, dass der Pezi mehr drüber weiss.
oiso Guat Herr Olpo,i bin dabei,mei Wort steht
Hab schon Urlaub eingetragen,Jetzt dads mi Nur No Riesig freuen wann Du des Denen Meldest ,ich schick damal mei Telebimslnumma ,
Bis Bald Irgendwie daugt ma Die Gschicht ,Lg Pg