Motorrad Anfänger braucht Hilfe

… mitn 250er Rollala  :grin: :grin: :grin: ???

,Der Tat,des kenntat schon seyn,Wer weiß wos Der für an Üba-Murl widamal
 in sein Rambla einibaut hod :grin: :eyes: :dizzy_face:

lgpg

…es zwa Wöldmasta…

Des hätt i gern g’sehn, waunn ana von eich zwa Höldn, an von de domolign „Pioniere“ g’sogt hätt, das sei Krachal a „Rolla“ is… des hätt bei so maunchn a poaar „Detschn“ gebn! :grin: :grin: :grin:

Na Jo,Deswegn hob i ja a Nixn vor den Bioniern gsagt :smiling_face:,weyl Bleed bin i scho oba Nit Deppat
-Gell :grin: :grin: :grin:

lgpg

… haumma immer griagt a ohne dera doppetn Hittn du Pioneer du oida du   :grin: :grin:

Stimmt :grin:

Oisa bittääää!!!

I woar IMMA bei da Bucktn-Fraktion!
Pioniiir woar vielleicht domois mei Autoradio… owa sunst nix! :grin: :grin: :grin:

EDIT:

Ihr hobt’s Detschn kriagt… muahahhaaaa… tjo… GsD woar i a eher bei de Austeula, ois bei de Einstecka… :smiling_face:

… nie in da Gasliachtbar in Weissnboch oder im Buagnlaund … Disco Wyborova in Purboch … de bsoffanan Gescherdn kennans urndlich  :grin: :grin:

Ana do worst du jo söba nu a Gscherda heast :grin: :grin: Soizburga Lackl :wink:

…owa wast ehh Fuarchnodl… Mülchbaron… do gibt’s ned vüh zum Streitn… außadem woars mir recht wuarscht wer um a Watschn bettlt hod… :grin: :grin: :grin:

was Du mit dem Moterrad machen willst. Eine Supersportmaschine ist zum Tourenfahren komplett ungeeignet. Oder willst Du nur einige Stunden am Tag unterwegs sein. Ich würde mir mal einige verschiedene Motorräder ausleihen und dann entscheiden, aber nicht von den PS abhängig machen. Ich fahre zwar selber eine 1100er mit 160 PS, aber das Wichtigste  ist mir dabei das Drehmoment der Maschine, das heißt das Du nicht immer mit Vollgas wegfahren mußt, oder Du am Abend Schmerzen in der großen Zehe vom ewigen schalten hast, dazu reichen aber auch 80 PS. Wenn Du vorhast mit dem Radl in Urlaub zu fahren, solltest Du auch achten ob Koffer zu montieren sind.

… schaust du so zort fühlend aus …  :eyes: ma he wie ma se teischn kau  :grin: :grin:

,Der und Zartfühlend :eyes:,Jo Jucheee :grin:
,Da Tantzt eha Da Arni, an Schwanensee auf am Zeh :smiling_face:

also ig glob es ja nit :grin:

Lg Pg

… is a echtes Sensibelchen … des sicht ma eam ned au  :grin: :grin:

UND er is guad zu Vicherln und des taugt ma recht. :wink:

Dank da Scheen Hr Gerry :smiling_face:,Jez fühl i mi glei wohla,weila mir donn ja nix durd :grin:
Puuuh Glick ghobt :wink:
Lg Pg

also urlaub fahre ich mitn motorrad ned , jeden tag so a paar stunden wenns wetter passt und hauptsächlich autobahn und landstrassen.

,solltest Du aba mal :wink:,wenn Du üwahaupt auf mein Beitrag Geantwortest zu haben scheinst,wenn nicht
in Jedem Feld oben Rechts sind Die  Antwort und Zitat Felder anzuklicken,sonst weis effektiv keiner wem Du Antworten willst,

Lg Pg

ehrlich, jetzt wird’s aber Zeit dich zu entscheiden, sonst kannst da überlegen was für an Motorschlitten du kaufen sollst…

bin selber neueinsteiger, kann daher deine frage gut verstehen.

hab mich von kollegen beraten lassen womit ich anfangen soll:
10 Kollegen - 10 verschiedene Meinungen und jeder hatte als einziger recht.

von:
„…fang mit einer 125 an…“ bis
„unter 1300 Kubik musst du gar nicht anfangen“
„… nur kein 2-Zylinder…“
„… bloss kein 4-Zylinder…“

war wirklich alles dabei.

es blieb mir also nichts anderes über als auszuprobieren.
also alles was gefiel wurde gefahren, am ende wurde es ein motorrad, an das ich anfangs gar nicht dachte.

bei mir wurde es übrigens die susi gsr 750(seit diesem Freitag) - aus zwei gründen:
1.) war für mich mit abstand am angenehmsten zu fahren
2.) gefällt mir optisch sehr gut

zwei argumente die mich glauben lassen, lange spass daran zu haben.
daher mein ratschlag: testen, testen, testen, testen, testen,…usw.

Die GSR ist schon mal keine schlechte Wahl.  :wink:

Viel Spass damit! :smiling_face:

Gell! :grin:!

HU