Stamminger Wiener Neudorf

Trefft ihr euch auch zum fahren oder trefft ihr euch nur um von alten Zeiten zu träumen.
Biker oder Säufer ? Das ist hier die frage :grin:
Bei den ganzen stamminger die ihr hier abhaltet bin ich am überlegen ob ich nicht ein Wirtshaus aufmache :eyes:

… wünsch ma viel Spass „anderwertig“

LG

schon vergessen dasd eh ein Wirtshaus hast :grin: -weil warum sonst schimpft man Dich Marion Brandinäserin , Brantweinarin ,und Bettnässarin :eyes: :grin:

Prostata :grin:

Weil ;-? …

was ned -i was ned :eyes:-do saint bestimmt a Haufn Groba Lackln dortn , die glei erbarmungslos zua haun :grin:, no wos denkst :dizzy_face: :sunglasses:

…du bist jo a Karatheka… Carethaka, Thekentaka… gg asoooo des hod noch passt?! Schau sooo laung a bisserl mehr oda so spät aungfaungt?
Püüüüüh jedenfois muaß i mi ob sofuart mit a wengl fiachtn beschäftigen waunn du so a Schläga bist wia ma heard!

…Go hoitn auf de büllign Räng, eialose Tussi die sich in da KK geräuschlos VERSTEKT… du host do herinnan ausgackst… der Uterus is a entlarvt ois EHEMOLIGER weul a nimma kaunn… oisa TSCHÜSS! Geh, hoid deim Idol den Katheda und verschon uns mit deim Geschwuchtl.

…joehhh… i bin schau aum Aufwärmen vom fiachtn…

ich denk beim aufwärmen kannst es auch belassen - weil wiesd eam letztens in der kk -spaßeshoiwa nona- genau des gsogt hosd wos I da om gschriem hob, hod sei augnreflex ned grod den großen kämpfer vamutn lossn … :wink: – aber bittebitte tu’ diese zeilen ned zitieren, sonst krieg ICH ev angst wenn er erfoat, was ich über ihn denk und sei psych’ kriagt an heldenschub - und des ominöse vogerl flüstert eam hoffentlich a ned zua, daß I durt herumgschlichn bin - weil dann kann er den stamminger ned genießen, wenn er dauernd ausse schaungeh muaß, ob I scho do bin … sei ned goaschdig zu eam gö - er kann ja eigentlich nix dafia, den hams scho in da schui bled ghaut und durch den häufign umgaung mit sein’ intellentn widerpart is des chronisch wurn … :wink:

des is hoid ka Gerücht sondan de Wohrheit.

Daham beim eluterius hod des Girl de Eggs in da Hosn.

Ich mein auch wenn man das ins Lächerliche zieht und er einem in diesem Forum mächtig am Arsch geht, aber selbst ihm wünscht man soetwas nicht.
In diesem Sinne mach das Beste draus Eluterius und gute Besserung

i was zwoa ned wer da so an bledsinn dazöht, owa wennst manst … bist hoid scheinboar a nur ana vo de, de nix wissen und daher ois glaum (miassn), wos ma eana dazöht. schod eigentlich, wei bisher hob i di eigantlich für wiffa ghoitn.

niemand, der den süchtlvirus hat, wünschtma kalten entzug - leider geht ‚er‘ amateurhaft um mit dem ist-zustand - wobei ich mir die verzweiflung gut vorstellen kann - ob mein verständnis alleine hilft ? professionelles krisenmanagement wär’ besser…

Der Troll ist aufgestanden und frönt wieder seiner Lieblingsbeschäftigung … :grin: :grin: :grin: :grin:

ich hab mich schon gewundert, wo dein intelligenzbeitrag heute bleibt.
leider hast du dich mit dem bezug verspekuliert, ich bezog mich auf Hurricane1250 - ich hab aber damit spekuliert, daß du das nicht überreißt - du wieseng’schaftiger chroniker … :wink:

übrigens: ich schreibe schon seit 6 uhr früh. also eigentlich 5.

aber geh - du wirst dich doch nicht selbst als spätes frühstückskipferl bezeichnen wollen - restezipferl wär’ eher angebracht … :wink:

Noch mal ein kleiner Troll-Beitrag zum Frühstückskipferl? Komm, da geht noch mehr! Lass es raus Trolli!

Der einzige eierlose bist du !!!
Komm treffen wir uns auf ne runde ? Oder bist ein Eierschaukler? BEHINDERTE Wie du die einen tag vorm RAID sich net mal schreiben trauen in der kk die fresse halten und Ausschau nach pensionierten Freunden halten sind mir die liebsten.
Komm am Wochenende in die Kk dann wirst am Oxinger Gerichtet und wennst dich besser fühlst nimm deine Mädels mit du geradeaus Fahrer. :rage:

Du Wapler behirnst noch ned amoi das es derzeit kein Mopperl zum Kämpfen gibt, des weiteren wird nicht mit Kuvenausgangsversäumern (Beweise dafür lieferst du ja selbst mit deinem Vid!!!) Pimmelgefechtet weil’s OFFENSICHTLICH z’blöd dafür sind! Und DU hast dich in der KK NED ZU ERKENNEN gegeben wie die ganzen „Girls“ ebenso OFFENSICHTLICH nach dir Ausschau hielten… oisa Pfeifn hoitn in de hintan Reihn!

loss erm börny. der orme bua hot jo scheinboar ned amoi a eigenes motorradl. der borgt sich die dinger bei an bestimmten händler in WN aus.

und er is ned nur durt sozusogn „aumtsbekaunt“. letztens issa in st. aegyd da polizei mitn odecktn tafal davongfoarn wia’s eam kontrolliern wollten. i denk irgendwaun daklatschns eam und daun is a rua.

diese info hat nur der tausender geschrieben, den du ebenfalls -so wie mich- angeblich geblockt hast … wars wieder das vogerl, die sie dir zugeflüstert hat - vllt aber doch das eigene … ;-?

Klescha kaunn’s nur daklatschn… i hoff er haut ka unschuidiges Mowed bei da Sölbstvernichtung z’saum, weul bei sein Vid mit dem er ÜBEROI hausiert hod, foahrt a jo stöllnweise so an Stiefel z’saum das es nur Zuafoi is, das er no lebt!